|
LA Barcelona CF
|
|
Hvor mange danke hold er det der kan komme ud i Europa og spille . ?
|
|
|
|
|
|
Barcelona Verdens bedste hold !
|
|
|
|
|
Krellz
|
|
1. pladsen = Champions League Kvalifikation 2. pladsen = UEFA Europa League Kvalifikation 3. pladsen = UEFA Europa League Kvalifikation 4. pladsen = UEFA Intertoto Cup
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Man kan også kvalificere sig til UEFA Cuppen ved at vinde Ekstra Bladet Cup.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kerzhakov
|
|
Ved du hvad? jeg har det på akkurat samme måde med jer! håber OB og Brøndby kommer på 1. og anden pladsen i år (Selvfølgelig os på første  ) fordi der i øvrigt så også er 2 spillere jeg kender personligt i chl og chl kval. (Hvis aab og fck klarer den i europa)  EDIT: det betyder ikke iat vi skåner jer i pokalen  Hvordan skal både OB og Brøndby komme i hhv CHL og CHL-kval, når vi kun har en plads i chl.kvalen? @Krellz Vi har self. også en europa league kval plads til pokalen. En runde længere fremme oven i købet. Edit: slow hand
|
|
|
|
|
|
It's gonna be legendary
|
|
|
|
|
Krellz
|
|
Ja, selvfølgelig, BenMusalho! Den havde jeg lige glemt :-)!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mlarsen
|
|
Hvordan skal både OB og Brøndby komme i hhv CHL og CHL-kval, når vi kun har en plads i chl.kvalen?
@Krellz Vi har self. også en europa league kval plads til pokalen. En runde længere fremme oven i købet.
Edit: slow hand
Tja, lad os nu ikke tage sorgerne på forskud. Det afhænger lidt af hvor mange point FCK og Aab skraber sammen i dette års Europa gruppespil. Nok point, betyder 2 hold i CHL kval 
|
|
|
|
|
|
Echoes, Silence, Patience and Grace
|
|
|
|
|
kerzhakov
|
|
Tja, lad os nu ikke tage sorgerne på forskud. Det afhænger lidt af hvor mange point FCK og Aab skraber sammen i dette års Europa gruppespil. Nok point, betyder 2 hold i CHL kval  De europæiske pladser der spilles om i denne sæson er jo allerede afgjort og de er som Krellz med en enkelt forglemmelse har skrevet. De point som FCK og AaB måtte hente tæller til den rangliste der gælder for de pladser der spilles om næste sæson. Desuden tror jeg også at Liege og Brugge sagtens kan holde det forspring som Belgien har ned til DK, der afgører kvalpladserne der spilles om i næste sæson.
|
|
|
|
|
|
It's gonna be legendary
|
|
|
|
|
BIF-Boy
|
|
Kom så idag BRøndby Vi får en 5-0 sejr og tager førstepladsen
FORZA BIF
|
|
|
|
|
|
Brøndby ´96 Arsenal ´96
|
|
|
|
|
Krellz
|
|
Tror ikke i skal regne med en 5-0 sejr, ACH er altså ikke dårlige  !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Bliver den vist på 3+ eller TV2 sport?
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Bliver den vist på 3+ eller TV2 sport?
TV 2 sport om 5 minutter 
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
SA DW-Bissen-Max-TR Willow-Holmén-alex-Jan K Dunken-Jallow EDIT: Tror de bytter lidt på midten  Tror på en 2-1 sejr: Dunken Holmén Lawan Hvis der er NOGEN kampe der betyder stort set det samme for mig som fck kampene er det horsens (Fordi der er en ACH fan i min klasse som jeg skal have håneret over som jeg dog allerede har fra sidst men den kan da godt lige udvides) hehe... KOM SÅ GUTTER!  EDIT: side 1400! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Startopstilling: SA AR-Max-Bissen-TR KD ?-Jan K willow Dunken-Jallow Fornuftigt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|