home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1185 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 39 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1374 1375 [1376] 1377 1378 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4218058 gange)
BenMusalho
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #20625: 12 Okt 2008, 18:02 »

http://90min.dk/faxe-jeg-vil-sta-pa-egne-ben/

det næsten helt sikkert han ikke bliver assistent i BIF.

selvom jeg egentlig godt vidste det.
Man kunne måske ansætte ham, som chef-træner nr. 2 sammen med Kent N. Kan huske for et par år siden, at OB havde to cheftrænere. Mener det var Klavs Rasmussen og Troels Bech. Kunne være spændende?
Tror dog ikke på, det sker.

MLL
Manager

« Svar #20626: 12 Okt 2008, 18:28 »

Man kunne måske ansætte ham, som chef-træner nr. 2 sammen med Kent N. Kan huske for et par år siden, at OB havde to cheftrænere. Mener det var Klavs Rasmussen og Troels Bech. Kunne være spændende?
Tror dog ikke på, det sker.

Ja kunne være spændene med Faxe og Kent i spidsen, så er der i hvert fald fight for alle pengene!

Btw: hehe Klavs Rasmussen ny Brøndby dame træner Wink

Tilbage på FmF Opstemt

BenMusalho
Gæst

« Svar #20627: 12 Okt 2008, 18:33 »

Ja kunne være spændene med Faxe og Kent i spidsen, så er der i hvert fald fight for alle pengene!

Btw: hehe Klavs Rasmussen ny Brøndby dame træner Wink
Hehe ja, tror ikke spillerne spillerne ikke ville være sat op til kamp :-D Tror de kunne blive et godt makkerpar. De minder lidt om hinanden. De er begge to fightere, og så formår de, at få sat spillerne op til kamp. Og så kan de godt lide flot spil, dvs. holder bolden ved jorden og hurtige kombinationer.

Chakana
Manager

« Svar #20628: 12 Okt 2008, 18:35 »

Ifl. engelske medier har han skrevet under med dem fra Østerbro, desværre. Det kunne ellers være lækkert at se ham i den gule trøje..
Hvor har du set det henne? :'/

Arsenal Football Club

Zone 43
Manager

« Svar #20629: 12 Okt 2008, 18:38 »

Hvor har du set det henne? :'/

http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/article43129.ece

Det står også på TV2, som henviser til samme medie, som der er linket til. :-(

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Chakana
Manager

« Svar #20630: 12 Okt 2008, 18:43 »

Kæft hvor er det ærgeligt, det ville have været fantastisk! :-(

Arsenal Football Club

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #20631: 12 Okt 2008, 19:30 »

Nu tog medierne jo også fejl af Farnerud, som de troede skulle til FCK, bare fordi han havd etaget et fly til Københavns lufthavn. Det samme kan vel sagtens være sket her, specielt med Englands smalle viden om Danmark.

Zone 43
Manager

« Svar #20632: 13 Okt 2008, 02:13 »

Nu tog medierne jo også fejl af Farnerud, som de troede skulle til FCK, bare fordi han havd etaget et fly til Københavns lufthavn. Det samme kan vel sagtens være sket her, specielt med Englands smalle viden om Danmark.

Det kan kun håbe, du ender med at få ret i .. Jeg kan dog heller ikke forstå, hvorfor FCK vil hente endnu en angriber, når man allerede råder over fire fornuftige af slagsen, hvis der er hold i rygtet.

http://onside.dk/node/18291

det ville være nice hvis han blev assistent træner, men tror desværre ikke det sker Skuffet

Det kan kun være fedt, hvis Kent og Faxe blev ny trænerduo.. Så skal der nok ske en masse på træningsbanen! Djævel
Jeg tror dog selv, at valget står mellem Munken og Auri, hvilket jeg heller ikke vil klage over.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #20633: 13 Okt 2008, 11:09 »

Skal man grine eller græde..... jeg holder mig til det sidste håber virkelig ikk kent vil bruge ham i BIF og han kan vel ikk se Elanga Bedre End Thomas R http://www.bold.dk/nyt/?vis=90549&rss=true

Brøndby ´96
Arsenal ´96

BenMusalho
Gæst

« Svar #20634: 13 Okt 2008, 11:18 »

Jeg tror ikke på, at Kent vil bruge ham. Kent ved, at han skal til en topklub nu. Wink

Hamza_BIF
Manager

« Svar #20635: 13 Okt 2008, 11:22 »

Tror ikk kent er så dum. Han ved da godt han skal bruge en dansk landsholdsspiller i stedet for en dårlig camerounsk spiller efter min mening Thumbs Up.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #20636: 13 Okt 2008, 11:24 »

Skal man grine eller græde..... jeg holder mig til det sidste håber virkelig ikk kent vil bruge ham i BIF og han kan vel ikk se Elanga Bedre End Thomas R http://www.bold.dk/nyt/?vis=90549&rss=true

Jeg har ikke set meget af Horsens' kampe, så jeg ved ikke hvordan Elanga har gjort det. Men der kan være sagtens være fornuft i at hive Elanga tilbage. Det kan give lidt kamp om pladsen og hjælpe med at holde Rasmussen på tæerne. Desuden mangler der vel pt. en backup på pladsen. Derudover er der fin signalværdi i, at lade Elanga tage kampen op. Det er udtryk for, at man starter på en frisk, og det kan måske give alle marginalspillerne lidt ekstra mod på tilværelsen. De kan se det som en ny chance.

På længere sigt er Elanga nok ikke løsningen medmindre han er i stand til at slå Rasmussen af. Hvis han skal fungere som backup, så bliver der for meget uro i det lange løb.

Zulue
Manager

« Svar #20637: 13 Okt 2008, 11:31 »

Griner at I alle er på fornavn med 'Kent' uden han egentlig er skiftet til klubben endnu Wink

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #20638: 13 Okt 2008, 11:40 »

Griner at I alle er på fornavn med 'Kent' uden han egentlig er skiftet til klubben endnu Wink

Æh? Hvor gammel er du lige, siden du foretrækker at sige hr. Nielsen? Wink

BenMusalho
Gæst

« Svar #20639: 13 Okt 2008, 11:42 »

Jeg har ikke set meget af Horsens' kampe, så jeg ved ikke hvordan Elanga har gjort det. Men der kan være sagtens være fornuft i at hive Elanga tilbage. Det kan give lidt kamp om pladsen og hjælpe med at holde Rasmussen på tæerne. Desuden mangler der vel pt. en backup på pladsen. Derudover er der fin signalværdi i, at lade Elanga tage kampen op. Det er udtryk for, at man starter på en frisk, og det kan måske give alle marginalspillerne lidt ekstra mod på tilværelsen. De kan se det som en ny chance.

På længere sigt er Elanga nok ikke løsningen medmindre han er i stand til at slå Rasmussen af. Hvis han skal fungere som backup, så bliver der for meget uro i det lange løb.
Tjah, det er selvfølgelig rigtigt... Men han er alt for kontroversiel efter min mening, så han ville ikke være den bedste, at få ind i en klub nu hvor vi er på vej op i toppen igen.

Så ser jeg hellere, at vi hiver Mrva eller en anden ung spiller op fra 2. holdet. Så kan de også få noget mere erfaring.

Sider: 1 ... 1374 1375 [1376] 1377 1378 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010