home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 808 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1371 1372 [1373] 1374 1375 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4217490 gange)
BenMusalho
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #20580: 06 Okt 2008, 15:10 »

Den ville jeg poste BenMusalho xD

Men synes det er fortjent, og han har gjort det godt nede bagi :-) Er altid stabil.
Muhahaha..

Lyder lidt (læs: meget) perverst, men helt enig. Helt klart én af SAS'ens bedste midterforsvarere..! Og så kan han endda gå med frem, og han er målfarlig! Fantastisk indkøb af AB.. Så vidt jeg husker, var der én såkaldt "ekspert", som sagde, at MvS ikke var god nok til, at komme på de fleste SAS-liga hold.. Det var vidst en smutter.. ;-)

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #20581: 06 Okt 2008, 15:20 »

Tror lidt at man har undervuderet Max, måske lidt det samme med Håland, som også blev stærkt undervuderet, og flere sagde at nu var det bare endnu et "nordmandskøb" af KB, men nænej. Han har jeg gået hen og været en fuldgod erstatning for den unævnelige. Ligesom kan man kalde MvS for en fuldgod erstatning for Per Nielsen.

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #20582: 06 Okt 2008, 17:43 »

Mysteriet er løst!
Jeg har fundet ud af, hvorfor Howards kontrakt ikke er blevet forlænget og hvorfor han ikke rigtig spiller! Mine kilder er Daniel Wass og en medarbejder på 1964, som snakker meget med Howard.
Problemet ligger ikke i at Køhlert har set sig sur på Howard, men at Anders Bjerregaard har set sig sur på Howard og omvendt, så det skulle være svar på de flestes undren. Vi kunne evt. gøre det til en debat om hvorvidt en sportschef skal have så meget indflydelse, at en spiller der tidligere har været en stor profil, kan blive smidt af holdet, fordi sportschefen har set dig sur på ham?

GudenEricsson
Gæst

« Svar #20583: 06 Okt 2008, 17:47 »

Romafan: Ved du noget om hvorfor AB har set sig sur poå ham? Og jeg troede altså ikke at AB havde så meget magt til at bestemme holdopstillingen...?

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #20584: 06 Okt 2008, 17:49 »

Jeg tror nok at han sagde det, men jeg var på 64 sammen med drengene fra min klasse, inden en Gym fest, så havde fået lidt indenbords, men jeg kan 100% huske at både Wass og ham medarbejderen sagde at det var noget med AB, fordi de to parter havde set sig sure på hinanden...

GudenEricsson
Gæst

« Svar #20585: 06 Okt 2008, 17:52 »

Jeg tror nok at han sagde det, men jeg var på 64 sammen med drengene fra min klasse, inden en Gym fest, så havde fået lidt indenbords, men jeg kan 100% huske at både Wass og ham medarbejderen sagde at det var noget med AB, fordi de to parter havde set sig sure på hinanden...
Hmm, hvis det passer, så kan jeg ikke forstå, hvordan AB har så meget magt..

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #20586: 06 Okt 2008, 17:54 »

Han har måske ikke bestemt om han skal spille, men det er jo ham der styrer kontrakt forlængelser... SÅ hvis han har sagt til trænerne, at Howard ikke for sin kontrakt forlænget, så føler Køhlert nok ikke at han behøver at spille... Vil desuden også lige sige at Bissen har gjort det udemærket.... Men ærgeligt at en klasse spiller forlader klubben pga. vores sportschef...

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #20587: 07 Okt 2008, 10:24 »

Hvordan tør Tobias brokke sig over spilletid. Han har været så piv ringe, han har spillet en god kamp og det var mod Fcn i hans debut tror jeg det var.

Zone 43
Manager

« Svar #20588: 07 Okt 2008, 10:38 »

Ang. Howard:
At AB og Howie ikke er bedste venner, burde da ikke have noget af gøre med den begrænsede spilletid? AB er jo ikke træner? Det virker imo langt ude i hampen, hvis AB mere eller mindre bestemmer start elleveren, når det ikke er hans job. Man kan da håbe, at AB kan finde en ordenlig klub til Howie i vinterpausen, med mindre Kent kan løse deres problem..

Ang. Tobi:
Han skal selvfølgelig være utilfreds med begrænset spilletid, men når han intet viser på banen er det fint nok imo, at han får begrænset med spilletid. Vi har mange midtbanespillere, så han bør i mine øjne søge væk i vinterpausen. Esbjerg og Nordsjælland ligner pt bedste bud i min verden.
Lækkert at TK heller ikke vil forsvare ham :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

patrick J
Manager

« Svar #20589: 08 Okt 2008, 16:49 »

Nogen som ved hvor man kan købe Gule og blå creperuller over nettet, og det ikke er igennem et firma og selvfølgelig til rimelige penge..
Opstemt

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Zone 43
Manager

« Svar #20590: 10 Okt 2008, 19:28 »

Kents højrehånd synes at være lige rundt om hjørnet. Spørgsmålet er så bare, hvem det er..

http://www.onside.dk/node/18029

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Gosser
Manager

« Svar #20591: 10 Okt 2008, 19:32 »

Kents højrehånd synes at være lige rundt om hjørnet. Spørgsmålet er så bare, hvem det er..

http://www.onside.dk/node/18029

Håber det bliver Daugaard! Thumbs Up En spiller som ved hvad det handler om, og er en af de 'rigtige' Brøndby-spiller Wink

Zone 43
Manager

« Svar #20592: 11 Okt 2008, 00:53 »

Munken vil, i min verden, være perfekt, at bruge som Kent' højre hånd, så jeg vil bestemt ikke klage hvis det skulle ende med ham.

Mus ligner en, som ønsker at give sig 110% for klubben ifl disse to interviews:
http://www.onside.dk/node/18141
http://90min.dk/mustafa-hassan-brondby-er-min-familie/

Forhåbenlig slår han igennem hos os!

- Daniel Agger.

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #20593: 11 Okt 2008, 00:58 »

Munken vil, i min verden, være perfekt, at bruge som Kent' højre hånd, så jeg vil bestemt ikke klage hvis det skulle ende med ham.

Mus ligner en, som ønsker at give sig 110% for klubben ifl disse to interviews:
http://www.onside.dk/node/18141
http://90min.dk/mustafa-hassan-brondby-er-min-familie/

Forhåbenlig slår han igennem hos os!

Hvorfra ved du at han bliver kaldt Mus? Altså, det er det han bliver kaldt, men troede kun det var dem fra hans hold, der kaldte ham det...

Zone 43
Manager

« Svar #20594: 11 Okt 2008, 01:04 »

Hvorfra ved du at han bliver kaldt Mus? Altså, det er det han bliver kaldt, men troede kun det var dem fra hans hold, der kaldte ham det...

Det har stået på div. fansider og -forums, at han bliver kaldt det Wink

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 1371 1372 [1373] 1374 1375 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010