home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 999 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1351 1352 [1353] 1354 1355 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4220624 gange)
BenMusalho
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #20280: 23 Sep 2008, 16:47 »

Må sige jeg er enig i det benja siger der ben. Hvorfor overhovedet købe en spiller til den position hvor årets spiller og en af vores vigtigste brikker er? Huh Desuden havde vi jo flere reserver til den position som berthelsen, bischoff og randrup kunne også spille den. Det er godt med bredde i truppen men mener jayjay og howard er lige gode og det er for dårligt ikke engang at tage ham med i truppen når han er en klassespiller. Ihf. mener jeg man bør give ham chancan og måske rotere lidt Peace
Hvorfor lade være med at forstærke os når vi kan? :-) Jeg er sikker på, at klubben ved han har et kæmpe potentiale, og er bedre end Howard - Ellers havde de nok ikke købt ham. Spørgsmålet er bare, hvornår han slår igennem. Der er en grund til, at han blev kåret til Årets Forsvarsspiller i Sverige, blev købt af Tottenham og Toulouse.. To klubber som vi ikke kan måle os med. Hvis vi kan få en bedre spiller end MvS i midterforsvaret, så så jeg da også gerne det.

Og hvis du læser linket, får du nok én af grundende til at Howard ikke spiller mere.

Zone 43
Manager

« Svar #20281: 23 Sep 2008, 16:55 »

Det lugter af et farvel til Howard, hvis det står til TK, som jeg tolker artiklen Ubeslutsom .. Ærgeligt, for han er nu imo en rigtig god forsvarsspiller vi har os dér. JayJay er på papiret bedre end Howard, men har kun vist det ved enkelte lejligheder, hvorfor jeg ser Howard få nogen kampe for os, indtil JayJay er faldet til, spillet ind på hold and you name it.

Randrup - Howard - Berthelsen - Bischoff <- stærke reserver i defensiven!

EDIT: Hvordan kan Howard egenligt være faldet i niveau, når han ikke har spillet udover mod Sakskøbing Rullende Øjne

http://www.onside.dk/node/16866 NEJ!

Så må vi bare nøjes med jan k Skuffet

Men han er da da også ok til den position Peace

Utroligt ærgeligt at Wass er ude. Med Jan K., Bissen, Munken som mulige afløsere er jeg ikke skræmt væk, om så at sige.
« Seneste Redigering: 23 Sep 2008, 16:57 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

BenMusalho
Gæst

« Svar #20282: 23 Sep 2008, 17:06 »

Zone: Man træner også op til flere gange om ugen, når man spiller fodbold ;-)
Men nu kommer Kent jo i vinterpausen, og det kan være han vil det anderledes. Så jeg vil ikke sige at Howard ryger. Tror Howard giver det en chance, for han ved jo også, at Kent kommer til vinter.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #20283: 24 Sep 2008, 13:52 »

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager

« Svar #20284: 25 Sep 2008, 21:30 »

http://www.onside.dk/node/17079

Kanon, hvis Herminators udtalelser holder stik.

Det vil imo kræve et par udskiftninger i truppen. Ikke det store, men bare et par stykker. Jeg er dog sikker på at Kent vil få mere ud af en Gisla end TK vil bl.a.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #20285: 25 Sep 2008, 22:08 »

Det vil imo kræve et par udskiftninger i truppen. Ikke det store, men bare et par stykker. Jeg er dog sikker på at Kent vil få mere ud af en Gisla end TK vil bl.a.
'

Tror og håber at Kent kan få mere ud af Jon, Jan K, Howard og Duncan, som jeg forventer meget af! Smiley

Glæder mig til den 1/1-2009

Brodtgaard
Manager

« Svar #20286: 26 Sep 2008, 14:33 »

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

GudenEricsson
Gæst

« Svar #20287: 26 Sep 2008, 14:45 »

Ja det ville være et klassekøb! Bare Kent kan lokke ham til Smiley

Cencur
Manager

« Svar #20288: 26 Sep 2008, 14:54 »

Ja det ville være et klassekøb! Bare Kent kan lokke ham til Smiley

Gilberto er en god spiller.... I Horsens. Vi har pt. Jallow som den hurtige angriber og Duncan som den stærke boksspiller, så skal Gilberto sidde på bænken? Det ville ihvertfald betyde salg og udlejning af Agger og Williams hvis det holder stik. Er lidt splittet faktisk.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

BenMusalho
Gæst

« Svar #20289: 26 Sep 2008, 14:59 »

Imo har vi ikke brug for ham p.t. Vi har netop købt Jallow, og Duncan er begyndt at præstere rigtig godt. Peter Madsen er også ved at være i form. Men tror han ville blive god, men vil bare hellere køre med Duncan og Jallow i front. :-)

GudenEricsson
Gæst

« Svar #20290: 26 Sep 2008, 15:02 »

Gilberto er en god spiller.... I Horsens. Vi har pt. Jallow som den hurtige angriber og Duncan som den stærke boksspiller, så skal Gilberto sidde på bænken? Det ville ihvertfald betyde salg og udlejning af Agger og Williams hvis det holder stik. Er lidt splittet faktisk.
Men Duncan og Jallow kan jo ikke spille hele tiden. Så kan vi spille med rotation. Det gør jo ikke noget at have 3 gode angribere Wink Synes kun vi har to lige pt. Jallow og Duncan. Madsen ser jeg ikke som angriber, men mere offensiv midt. Agger og Williams tror jeg ikke er klar endnu, og så er de begge plaget af skader.

Zone 43
Manager

« Svar #20291: 26 Sep 2008, 16:09 »

Duncan er begyndt at præstere rigtig godt.

Mon jeg er sovet over mig? Imo har han intet vist siden den halve sæson, hvor han lavede de 10-15 basser. Han bevæger sig ikke nok og brokker sig meget af tiden. Jovist, har han talentet til at komme langt i sin karriere, men så skal han bevæge sig og ofrer sig 10-15% mere end nu, hvor jeg anser Madsen som værende bedre, ellers er det ud af vagten med Dunken.

Gil og Jallow kunne være en spænende kombination helt i front, helt bestemt. Og med Jan, Alex og KD bag ved sig skal der 'bare' spilles hollandsk/spansk - dvs. hurtige bolde langs jorden. :-)

- Daniel Agger.

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #20292: 26 Sep 2008, 16:13 »

de sidste to-tre kampe har dunken løftet sit spil til et højere niveau og vist lidt vilje og gejst.. så ja måske har du sovet lidt zone hehe Smiley

BenMusalho
Gæst

« Svar #20293: 26 Sep 2008, 16:17 »

Mon jeg er sovet over mig? Imo har han intet vist siden den halve sæson, hvor han lavede de 10-15 basser. Han bevæger sig ikke nok og brokker sig meget af tiden. Jovist, har han talentet til at komme langt i sin karriere, men så skal han bevæge sig og ofrer sig 10-15% mere end nu, hvor jeg anser Madsen som værende bedre, ellers er det ud af vagten med Dunken.

Gil og Jallow kunne være en spænende kombination helt i front, helt bestemt. Og med Jan, Alex og KD bag ved sig skal der 'bare' spilles hollandsk/spansk - dvs. hurtige bolde langs jorden. :-)
Ja, det er du! ;-) Han har, imo, vist rigtig flot spil, og har vundet mange hovedstødsdueller, og været tæt på et par gange. Han har ikke brokket sig så meget, og han har i det hele taget virket ovenpå. Det er jeg vist ikke den eneste der synes: http://www.bif-support.dk/sso/forum_entry.php?id=303855&page=0&category=0&order=last_answer ;-)

Zone 43
Manager

« Svar #20294: 26 Sep 2008, 16:28 »

Jeg synes at han har været den samme hele vejen igennem, ganske vidst med lidt mindre brok på det seneste, men der er stadig en del. Til gengæld må han gerne ofre sig bare 10% mere, havde han gjort det mod Esbjerg havde han lavet 3-4 basser. Jeg håber godt nok at Kent kan sparke ham op til tidligere tiders niveau, ellers må vi sende Gil ind Peace

Positivt: http://www.onside.dk/node/17143
Udskiftninger mod Fyn: http://www.onside.dk/node/17138

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 1351 1352 [1353] 1354 1355 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010