home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1199 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 38 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1345 1346 [1347] 1348 1349 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4221663 gange)
absalonsen
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #20190: 18 Sep 2008, 23:28 »

Meget bedre i anden halvleg, da vi spiller med to angribere. Syntes egentligt ikke, at Rosenborg var herre meget bedre end os - de var bare dygtige til at udnytte, at vi fejlede.
Svært udgangspunkt før kampen i Norge. Tror ikke vi går videre!

Derudover vil jeg gerne kommentere stemningen. Den skal satme forbedres!! Syntes langt fra, det var acceptabelt. I starten var det fint med "Stoltheden er kolosal," men efter deres føringsmål... Skidt!

Mc
Førsteholdsspiller

« Svar #20191: 18 Sep 2008, 23:47 »

vi vinder 5-0 i norge

Paolo Di Canio Legenden OVer dem alle !!

Jesper han er gay allez allez allez (:

ÅÅÅRH KÆRE MIKE , TAG DIG SAMMEN , TAG NU OG GÅÅ !

MIKE JENSEN RAUS !!

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #20192: 19 Sep 2008, 00:08 »

Ja hvad skal jeg sige. Tom Køhlert må siges at være ligeså inkompetent, som han er passiv i kampene. Det er mig en gåde at man vælge at spille med 1 på toppen i en hjemmekamp i UEFA Cup'en. Og skal vi spille med 1 på toppen skal de offensive midtbane spillere altså løbe i dybden og ikke bare stå stille. Det er helt til grin den måde vi spiller på i første halvleg. Ingen overlap, ingen dybdeløb og sidst men ikke mindst: INTET TEMPO!  ticked off

Hvorfor ændrer man konceptet der fungerede i foråret? Presspillet i 4-2-3-1 formation var til at brække sig over. Hver gang Rosenborg havde bolden kunne de på samme måde spille BIF-forsvaret tyndt. 1 angriber gik ned i banen og vupti; så var Sapara, Skjelbred og Kone/Iversen i overtal mod Holmen og Gislason, og når JJ og MVS ikke presser længere op er det ikke svært at være farlige. Se bare hvor passiv JJ er ved 1-0-målet.

Det var det negative, nu til det positive: Hele anden halvleg! Vi spillede på den måde passede bedst til materialet og ikke den måde som TK gerne vil spille på. Duncan blev brugt rigtigt. Han fik bolden til hovedet og ikke i dybden. Jallow ligner helt klart en gevinst. Han placerer sig godt og ser skarp ud. Fantastisk at han fik drejet Duncans indlæg så godt mod mål. MKD: Super! Han er en BOLDspiller uden lige, og man kan tydeligt se at Ajax har sat sit præg på ham.

Mod Esbjerg mener jeg på ingen måde at Krølle fortjener en startplads. Han udfordrede ikke og virkede forvirret i sit spil. Og desværre bidrog han heller ikke med meget fight. Gislason ser skidt ud i dag. Han erobrer ikke ligeså mange bolde som vi har brug for, og han ligner ikke en mand der har lederevnerne til at gå forrest.

Rosenborg: Fantastisk boldomgang, og Hamren kan godt klappe sig selv på skulderen. De spiller med 1, maks 2 berøringer pr spiller i hvert angreb, og ærligt talt så spiller de langt mere attraktivt end os. Så vi kan godt pakke vores forhåbninger om at blive nordens bedste sammen så længe vi ikke kommer til afslutninger i ligeså mange angreb som RBK!

MoM: Sapara/Stadsgaard

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #20193: 19 Sep 2008, 08:18 »

Ja hvad skal jeg sige. Tom Køhlert må siges at være ligeså inkompetent, som han er passiv i kampene.

Helt enig. Specielt i situationen, hvor fjolserne kaster ting efter Rosenborg-målmanden. Hvorfor er Køhlert ikke ude af boksen og coache sine spillere? Der er jo tid til det. De spillede af røven til i første halvleg, og alligevel bliver han bare siddende på sin pind og glor. Belastende.

Jallow så nogenlunde ud. Han lader til at være ret uortodoks. Til at starte med lignede han bare arme og ben, men han skilte sig nogenlunde fornuftigt af med bolden, og kom også frem til et par chancer. En godkendt debut.

Til gengæld var Gislason absurd ringe. Det holder ikke at have en anfører, som er ofte er blandt banens dårligste, og smider bolden væk lige så snart det skal gå fremad. Holmén var også skidt. Jan K. ligeså.

MvS stærk som altid, og Krohn Dehli ser meget lovende ud.
« Seneste Redigering: 19 Sep 2008, 08:23 af -Johnson- » Logged

dasmessi
Gæst

« Svar #20194: 19 Sep 2008, 10:15 »

Rosenborg var bare en tak bedre igår. Jeg syntes Jallow viste god potentiale igår. Han kom til mange chancer, og hans dybdeløb var fascinerende. Og ærgeligt jeg ikke så Dehlis mål. Skuffet

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller

« Svar #20195: 19 Sep 2008, 11:43 »

Rosenborg var bare en tak bedre igår. Jeg syntes Jallow viste god potentiale igår. Han kom til mange chancer, og hans dybdeløb var fascinerende. Og ærgeligt jeg ikke så Dehlis mål. Skuffet

så kan du se det her: http://onside.dk/

MLL
Manager

« Svar #20196: 19 Sep 2008, 14:23 »

« Seneste Redigering: 19 Sep 2008, 14:24 af MLL » Logged

Tilbage på FmF Opstemt

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #20197: 19 Sep 2008, 14:27 »

Nej, det er typisk sådan nogle tåber. De tænker ikke på andet end vold og så skulle det åbenbart gå ud over nogen tilfældige som intet har gjort. Det var jo ikke deres skyld at Brøndby spillede som en pose nødder i første halvleg og dermed tabte kampen. Fjolser og det samme kan siges om de folk der kastede mønter efter Alexander Lund Hansen for Rosenborg.

Idioter kan man kun sige til det!

GudenEricsson
Gæst

« Svar #20198: 19 Sep 2008, 15:58 »

Godt nok til grin at vi stiller med 1 angriber i sådan en kamp, vi skal vinde! Pinlig indsats af alle spilllere ponær SA og Dehli. Fatter ikke at dyrt betalte spillere ikke kan sætte sig op til en så vigtig kamp!?

Alt ved i går gik ikke som det skulle! Resultat, indstilling, stemning, tilskuertal osv. osv. Er så træt af det. Lejesvende!

Zone 43
Manager

« Svar #20199: 19 Sep 2008, 16:52 »

Puha, der er meget som der skal rettes op på til kampen på mandag. Især 4-5-1 formationen er jeg godt træt af efterhånden, spillet i går blev da også bedre efter vi skiftede til en 4-4-2, vær venlig af fortsætte med den opstilling, TK!

Noget jeg savnede i går, var at RBK offensiven blev presset konstant, bare se på deres to mål - intet/begrænset pres. Satme for skidt.
Tbh havde jeg forventet 15-20k på tribunerne, så dér var jeg også noget skuffet.

Jallow spillede en fin halvleg, med masser af lovende takter. Forhåbenlig vil han og Madsen være vores to angribere på mandag. JayJay må også gerne bytte plads med enten Howard eller Bischoff.

Idioter! Længere er den sgu ikke Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #20200: 19 Sep 2008, 17:30 »

Duncan skal erstatte Madsen. Madsen har ikke én eneste chance i vores kampe. Han fumler bare med den 20-25 meter fra modstanderens mål.

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Rasser Krasser
Lilleputspiller
*

« Svar #20201: 19 Sep 2008, 17:51 »

Duncan skal erstatte Madsen. Madsen har ikke én eneste chance i vores kampe. Han fumler bare med den 20-25 meter fra modstanderens mål.

Hva havde du tænkt dig han skulle gøre? Han var alene mod hele forsvarskæden mens resten af vores hold fumlede bolden rundt midt på banen. Det er ikke Madsens skyld at Køllen stiller med en 4-5-1

Bif!

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #20202: 19 Sep 2008, 17:59 »

Duncan viste hvorfor han skal starte på mandag mod esbjerg, jeg tror kun det var en hovedstøds duel han ikke vandt, og han kæmpede sgu røven ud af bukserne, og det virkede som om han havde fået noget speed i benene. Rigtig flot halveg af ham.

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #20203: 19 Sep 2008, 18:16 »

Duncan viste hvorfor han skal starte på mandag mod esbjerg, jeg tror kun det var en hovedstøds duel han ikke vandt, og han kæmpede sgu røven ud af bukserne, og det virkede som om han havde fået noget speed i benene. Rigtig flot halveg af ham.

jeg er meget eing, synes også at jallow gjorte det rigtig godt.

så hå vi bare håbe at vi spiller med 2 angriber på mandag.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #20204: 19 Sep 2008, 19:48 »

Jeg håber også at vi stiller med noget der ligner en 442 på mandag.

Den kunne se sådan her ud:

S. Andersen
Wass  Jönsson  MvS  TR
Gisla
Krohn Dehli  Holmén  Farnerud
Jallow  Duncan

Eller, hvis det (lykkelige, for vores spils skyld) skulle ske at Gisla blev skadet.

S.A
Wass  Jönsson  MvS  TR
              Holmén  Farnerud
Krohn Dehli                         JanK
Jallow  Duncan

Echoes, Silence, Patience and Grace

Sider: 1 ... 1345 1346 [1347] 1348 1349 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010