|
Kezman
|
|
køhlert skal bare væk jeg er enig og han ligner min hund (( en fransk bulldog)
det er sindsg kedelig bold jeg vil godt have de spiller lige som rosenborg med en stærk angriber der også er hurtig og teknisk hehe
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
tja... havde vi præsteret sådan her fra starten ville selv det dårligste hold fra pakistan slå os ud!
Er det dit svar til mit indlæg?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Er det dit svar til mit indlæg?
Nej, nej 
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Ja vi spiller virkelig dårligt idag og laver alt for mange personlige fejl....Gad også godt se Jallow på banen 
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
Det er muligt. Det ændrer ikke på, at det er respektløst at kalde Køhlert for abe og idiot.
Jeg irriteres i stadigt større grad over den fjendskab, der hersker mod Tom Køhlert. Vi snakker om en mand, der tager tjansen som en tjeneste for den klub, han har viet sit liv til at tjene. Han er ikke træner, fordi han ønsker at være det, men fordi klubben ikke kunne finde en mand i sommer. Det er ikke Køhlerts skyld. Køhlerts taktiske kompetence er diskutabel, men der bliver slået mange slag under bæltestedet.
så må han sku spille noget fm eller noget
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
vil virkelig gerne se helst jallow men måske duncan på banen for nu skal der hakkes norsk kød man! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
øhm... kan ikke se det har noget med sagen at gøre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
Det giver meget, meget lidt mening.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
Farnerud holder godt på bolden, men men men..... Nøj han stopper mange kontra angreb. Det eneste håb jeg har er at, de får vist en spiller ud. Så vores 11 kan få en lige kamp mod deres 10.
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Brøndby spiller ikke op til deres bedste. Der er mange af afleveringerne der ligger helt hen i vejret. Det samme med Farnerud. Han stopper mange kontra angreb. Og Rosenborg spiller sku flot. Det må jeg give dem. Men jeg tror Brøndby har en chance, hvis bare spillet kommer til at flyde. For Rosenborg viser godt spil, og de har alt for meget plads, til at kunne komme til chancer. Ps. Skal de BIF fans ikke have karantæne?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Så vores 11 kan få en lige kamp mod deres 10.
Tror stadig de ville vinde Vi ville nok vinde hvis det var 11 mod 8 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
køhlert skal bare væk jeg er enig og han ligner min hund (( en fransk bulldog)
det er sindsg kedelig bold jeg vil godt have de spiller lige som rosenborg med en stærk angriber der også er hurtig og teknisk hehe
Utroligt godt argument for at han han skal væk. Er du Brøndby-fan?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
har lige en tilståelse: Undskyld køhlert. har lige tænkt over hvor lang tid han har været har og det er fantastisk men det ændrer ikke ved at jeg er vildt sur lige nu! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
Brøndby spiller ikke op til deres bedste. Der er mange af afleveringerne der ligger helt hen i vejret. Det samme med Farnerud. Han stopper mange kontra angreb. Og Rosenborg spiller sku flot. Det må jeg give dem. Men jeg tror Brøndby har en chance, hvis bare spillet kommer til at flyde. For Rosenborg viser godt spil, og de har alt for meget plads, til at kunne komme til chancer. Ps. Skal de BIF fans ikke have karantæne?
Har ikke set kampen, men hvorfor skal de have karantæne?
|
|
|
|
|
|
Liverpool - You'll never walk alone <3 Self. Alt for verdens rigeste freak 
|
|
|
|
|