home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 885 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1338 1339 [1340] 1341 1342 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4222712 gange)
Mlarsen
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #20085: 16 Sep 2008, 11:32 »

Er jeg den eneste der har gode fornemmelser til Torsdagens kamp? Som Daugaard udtaler i nyhedsbrevet "Det bliver individualisterne, der gør forskellen, og dem har vi". Jeg tror at Alexander Farnerud spiller hans bedste kamp til dato, på torsdag. Sammen med Holmén og Gislason skal han sørge for at vi får overtaget på midtbanen, så vi kan skabe en stærk offensiv.

Samtidig håber jeg på en Ousjallow, helt klar - da det kommer til at kræve en bevægelig offensiv, gerne med Magic og Jallow på toppen. Hvis det står til mig.

Echoes, Silence, Patience and Grace

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #20086: 16 Sep 2008, 11:45 »

Er jeg den eneste der har gode fornemmelser til Torsdagens kamp? Som Daugaard udtaler i nyhedsbrevet "Det bliver individualisterne, der gør forskellen, og dem har vi". Jeg tror at Alexander Farnerud spiller hans bedste kamp til dato, på torsdag. Sammen med Holmén og Gislason skal han sørge for at vi får overtaget på midtbanen, så vi kan skabe en stærk offensiv.

Samtidig håber jeg på en Ousjallow, helt klar - da det kommer til at kræve en bevægelig offensiv, gerne med Magic og Jallow på toppen. Hvis det står til mig.

Jeg håber ihvertfald, at vi får noget godt at se. Specielt da jeg for en gangs skyld formodentlig får forvildet mig ud til stadion. Sidste gang var helt tilbage ved vandkampen under Meulensteen, som blev aflyst og hvor Duncan fik sin skade. Legendarisk "kamp".

Jeg glæde mig også til at se Farnerud tilbage. Han nåede at vise gode ting ved sit indhop i Vejle-kampen. Jeg tror ikke, at Jallow starter inde. Han er endnu for ny i truppen, og han bliver nok holdt lidt i ro efter sin forstuvning.

fc-hansen
Manager

« Svar #20087: 16 Sep 2008, 11:58 »

Jeg glæder mig meget til at se hvordan i hånterer Steffen Iversen. Han har altså et hovedspil, som i ikke kan matche, og ved rosenborg spiller meget på hans hovedspil. Men holder selvfølgelig med jer:)

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #20088: 16 Sep 2008, 12:28 »

Jeg glæder mig meget til at se hvordan i hånterer Steffen Iversen. Han har altså et hovedspil, som i ikke kan matche, og ved rosenborg spiller meget på hans hovedspil. Men holder selvfølgelig med jer:)

Udfra hvad, konkluderer du at vi ikke kan matche Steffen Iversens hovedspil? Vi har så mange kort til vores midterforsvar, hvoraf allesammen er stærke i hovedspillet.

fc-hansen
Manager

« Svar #20089: 16 Sep 2008, 12:54 »

Udfra hvad, konkluderer du at vi ikke kan matche Steffen Iversens hovedspil? Vi har så mange kort til vores midterforsvar, hvoraf allesammen er stærke i hovedspillet.
Jeg så Chelsea-Rosenborg for et års tid siden, og der vandt han alt mod terry. Så Max von s. og Jon J er, kan altså nok heller ikke matche ham.

hay que joder?

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #20090: 16 Sep 2008, 13:09 »

Jeg så Chelsea-Rosenborg for et års tid siden, og der vandt han alt mod terry. Så Max von s. og Jon J er, kan altså nok heller ikke matche ham.

Kampen på Stamford Bridge?

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #20091: 16 Sep 2008, 13:25 »

@ fc-hansen

Iversen var ikke med på "The Bridge" og endte det 1-1, og da Chelsea kom til Lerkendal hvor Iversen VAR med vandt Chelsea 4-0, så det gør ik mig noget hvis SI vinder alt i luften, men at BIF til gengæld vinder 4-0  Peace

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #20092: 16 Sep 2008, 13:31 »

Hehe ik så fedt at komme med noget, som du ikke har forstand på fc-hansen? Smiley

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

fc-hansen
Manager

« Svar #20093: 16 Sep 2008, 15:22 »

Hehe ik så fedt at komme med noget, som du ikke har forstand på fc-hansen? Smiley
Ja han vandt da alt på lerkendal. Og i har på ingen måde samme klasse som chelsea. Ikke har forstand på, du skulle måske overvejer hvad du smider ind. Bare fordi de vandt 4-0 kan han jo godt hqave vundet alt i luften, og det gjorde han.  Cool

hay que joder?

fc-hansen
Manager

« Svar #20094: 16 Sep 2008, 15:23 »

@ fc-hansen

Iversen var ikke med på "The Bridge" og endte det 1-1, og da Chelsea kom til Lerkendal hvor Iversen VAR med vandt Chelsea 4-0, så det gør ik mig noget hvis SI vinder alt i luften, men at BIF til gengæld vinder 4-0  Peace
Ja, men som jeg har sagt, har i ikke samme klasse. Og Iversen vandt alt på lerkendal Smiley

hay que joder?

BenMusalho
Gæst

« Svar #20095: 16 Sep 2008, 15:54 »

Lad os nu se.. Kan godt være at han er stærk i hovedspillet, men det er komplet ubrugeligt hvis der ikke bliver lagt nogen indlæg. Så hvis vi kan få dæmmet ned for deres kanter, ryger Iversen ud af kampen.

Nej det er du ikke. Jeg tror også på at drengene går ud og spiller en brandkamp. Tror det bliver de første 20 minutter der er afgørende. Dem der lægger bedst kommer til at kontrollere kampen, og vinder nok også. Og det tror jeg vi gør.

Nogen der ved hvad deres foretrukne opstilling er?

MLL
Manager

« Svar #20096: 16 Sep 2008, 16:11 »

Tilbage på FmF Opstemt

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #20097: 16 Sep 2008, 16:22 »

Ja, men som jeg har sagt, har i ikke samme klasse. Og Iversen vandt alt på lerkendal Smiley

Han må gerne vinde alle hovedstødsduellerne, hvis vi bare ligesom Chelsea - vinder 4-0. Imo, er det et dårligt eksempel du kommer med.

fc-hansen
Manager

« Svar #20098: 16 Sep 2008, 16:28 »

Han må gerne vinde alle hovedstødsduellerne, hvis vi bare ligesom Chelsea - vinder 4-0. Imo, er det et dårligt eksempel du kommer med.
ja, men i vinder ikke 4-0 på lerkendal. Og hvis Rosenborg kommer til at have bolden mest, hvilket meget vel kan ske, så vil hans hovedspil komme til at gøre ondt på jer.

hay que joder?

GudenEricsson
Gæst

« Svar #20099: 16 Sep 2008, 16:30 »

ja, men i vinder ikke 4-0 på lerkendal. Og hvis Rosenborg kommer til at have bolden mest, hvilket meget vel kan ske, så vil hans hovedspil komme til at gøre ondt på jer.
Hvis og hvis...

Godt Jallow er klar mod Esbjerg, og så håber jeg virkelig TR bliver klar til på torsdag Smiley Vi skal have Max ind i det centrale forsvar. Nogle der kender det store til Rosenborgs fans? Tror i der kommer mange, og synger de igennem diverse kampe? :-)

Sider: 1 ... 1338 1339 [1340] 1341 1342 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010