|
|
|
sheriffen87
|
|
Lelo Mbele eller Prince Tagoe der begge spiller i Saudi Arabien må være de bedste bud 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
det er ousman jallow!!!!!!!
øhm... nej?  det har jeg jo ikke sagt så det er ikke sikkert 
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Lelo Mbele eller Prince Tagoe der begge spiller i Saudi Arabien må være de bedste bud  måske 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cool4
|
|
FORTÆL HVEM DET ER?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
tror det er gået sådan: 1. AB er jo rejst og jeg påstår at det er til Tyskland som jeg tror det er for at kigge på ham fra gambia jeg snakkede om 2. Han kiggede på spilleren der er på træningslejr i tyskland med sit hold og er interesseret 3. Han er så godt som købt!? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
FORTÆL HVEM DET ER?
Jeg må ikke! tror jeg fortæller det den 1. september eller hvis han en angriber bliver købt inden vinduet lukker 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
Det er sikkert Pimpong ;P
|
|
|
|
|
|
Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts
|
|
|
|
|
GudenEricsson
Gæst
|
|
Hvem er dine kilder Altid Brøndby?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elne
|
|
Lelo Mbele eller Prince Tagoe der begge spiller i Saudi Arabien må være de bedste bud  Hvem er disse to fætre? Har aldrig hørt om dem? Samt ham Jallow?
|
|
|
|
|
|
Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk
|
|
|
|
|
DavideSanton
|
|
en fra 64 chatten, mener at vide at vi satser på at hente 2 nye, den ene skulle være den største handel vi nogensinde har lavet og den anden skulle være en fra nigerias landshold, og han siger et godt på kunne være Ogbuke (edu fra hoffenheim )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Hvem er dine kilder Altid Brøndby?
Latikra football (Agentfirma) Nikolaj Sonne (Agent) Bertram Ragans (Ven og nikolaj er hans papfar) 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
NY AFSLØRING:Det er en af disse: Ousman Jallow Ogbeku Tidsa Koll Andre Senghore Prince Tagoe Lelo Mbele Mig  Det er en af disse 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GudenEricsson
Gæst
|
|
NY AFSLØRING:Det er en af disse: Ousman Jallow Ogbeku Tidsa Koll Andre Senghore Prince Tagoe Lelo Mbele Mig  Det er en af disse  Så skal wikien bruges! Kender INGEN af dem 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Så skal wikien bruges! Kender INGEN af dem  Ogbeku burde du da kende lidt til - ihf. fra FM  Men udfra de navne, så håber jeg på ham, da han er den eneste, som siger mig lidt 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|