home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1242 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatadevanahalli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 32 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1248 1249 [1250] 1251 1252 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4225956 gange)
Bave
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #18735: 09 Aug 2008, 20:23 »

På billedet der ligner det jo at bolden er på vej længere ind i mål

BenMusalho
Gæst

« Svar #18736: 09 Aug 2008, 20:23 »

Fint med en sejr til Brøndby.

Først lige en kommentar til straffet. For det første synes jeg slet ikke det skulle have været dømt. Han hiver lidt i trøjen på Gilberto, men han bliver trods alt på benene indtil han løber ind i fair tackling fra Schlebrügge.
Jeg synes heller ikke bolden var inde. Da Stephan Andersen slår bolden ned på plænen er det tydeligt at der er kontakt med stregen, så jeg synes ikke den var inde.

Spillet imponerede mig ikke. I første halveg kom BIF ikke rigtig til noget udover når de lossede frem.

Og ja Gilberto ville være være en god handel for BIF. Han har noget af den kreativitet og flair som Duncan og Peter Madsen helt sikkert mangler. Hans detaljer idag var verdensklasse.

Kan næsten ikke være mere enig. Meget tyndt straffespark, og bolden var ikke inde.
Hvis Onside følger med herinde, vil jeg lige give dem en opfordring til at lære reglerne. Der er også et billede her.

Jeg tror også Gil ville være en genial mand for os. Han ville passe perfekt sammen med Bernburg. Bernburg som den lidt store
og Gilberto som den hurtige type, som tager en masse dybdeløb - Og Bernburg har jo vist at han også selv kan tage dybdeløb, og at han er super god til at lægge afleveringen. Jeg så dog også gerne en David ved siden af Bernburg med samme rolle som jeg gav Gilberto ovenover. Så håber jeg altså bare Bernburg bliver købt, medmindre vi giver dem David. Så hellere holde på ham, og give flere penge eller finde en anden.

Om kampen: Synes ikke vi viste det bedste spil. I starten af anden halvleg var det klasse, men vi faldt i niveau efterhånden som vi kom længere ind i kampen. Det er dog meget tilfredsstillende at vi så vinder alligevel. Noget der gør at jeg tror vi kommer til at spille med om guldet i år.
Så mangler vi bare den angriber!

absalonsen
Gæst

« Svar #18737: 09 Aug 2008, 20:25 »

Gosser og Bave:
Bolden hopper, og bliver derfor på ca. samme punkt.

BenMusalho
Gæst

« Svar #18738: 09 Aug 2008, 20:28 »

Gosser og Bave:
Bolden hopper, og bliver derfor på ca. samme punkt.

+ Den ramte indersiden af stolpen, og ryger derfor mere sidelæns end bagud. Men jeg synes ikke der er tvivl om at den ikke er inde. Hele bolden skal være inde. Ikke blot det der rør jorden - Lær reglerne Onside, ffs!

Zone 43
Manager

« Svar #18739: 09 Aug 2008, 20:31 »

Det er ikke det billed, som afgør det..

Stephan: Den var ikke inde

EDIT:
Vollquartz: Den var ikke inde

Og så over i en anden boldgade: Link Opstemt
« Seneste Redigering: 09 Aug 2008, 20:37 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

taizon4
Ynglingespiller

« Svar #18740: 09 Aug 2008, 20:37 »

Har vi helt opgivet håbet om at få Prica?
Rimmeligt nederen hvis Fc, snupper ham i har siddet og savlet over. :b

MLL
Manager

« Svar #18741: 09 Aug 2008, 20:40 »

Har vi helt opgivet håbet om at få Prica?
Rimmeligt nederen hvis Fc, snupper ham i har siddet og savlet over. :b

Hmm tror vi savler over halvdelen af angriberne i superligaen og andre skandinaviske spillere, så han er bestemt ikke den eneste vi savler over.

Men tror nu også han ender i siloen.

Edit: Ingen Skoubo http://www.onside.dk/node/13767

Tilbage på FmF Opstemt

taizon4
Ynglingespiller

« Svar #18742: 09 Aug 2008, 20:42 »

Hmm tror vi savler over halvdelen af angriberne i superligaen og andre skandinaviske spillere, så han er bestemt ikke den eneste vi savler over.

Men tror nu også han ender i siloen.

Edit: Ingen Skoubo http://www.onside.dk/node/13767

Især Rade Prica blev der skrevet meget om og Skoubo, og ingen ender på vestegnen, ! :b lidt sørgeligt.

MLL
Manager

« Svar #18743: 09 Aug 2008, 20:43 »

Især Rade Prica blev der skrevet meget om og Skoubo, og ingen ender på vestegnen, ! :b lidt sørgeligt.

Der er mange der håber på Bernburg, dog ikke Zone Wink

Tilbage på FmF Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #18744: 09 Aug 2008, 20:45 »

Jeps, det er ærgeligt. Vi kan dog ikke gøre så meget andet end, at håbe, at AB og HH har nogen gode alternativer på deres liste, som kan hentes!

Gil og Andersson er mine favoritter, så hent dem, AB Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #18745: 09 Aug 2008, 20:56 »

Først lige en kommentar til straffet. For det første synes jeg slet ikke det skulle have været dømt. Han hiver lidt i trøjen på Gilberto, men han bliver trods alt på benene indtil han løber ind i fair tackling fra Schlebrügge.
Jeg synes heller ikke bolden var inde. Da Stephan Andersen slår bolden ned på plænen er det tydeligt at der er kontakt med stregen, så jeg synes ikke den var inde.

Velkommen til enbrøndbyfanssynspu nkt.dk Tunge Straffet var et ganske reelt straffe. Vel holder han sig på benene, men på grund af at han bliver hevet i trøjen/armen, når han ikke at afslutte ordentligt inden taklingen bliver sat ind. Han bliver derfor frataget en målchance, da han ellers ville have nået et skud inden taklingen, og derfor var der også straffespark. Når det så er sagt, så var bolden selvfølgelig heller ikke inde, da hele bolden aldrig var over stregen. Så alt i alt fik dommeren (i dén situation) 2 ud af 2 rigtige - Ikke dårligt i forhold til de dårlige danske dommerstandarder i dag Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DeBuur
Manager

« Svar #18746: 09 Aug 2008, 21:04 »

Fatter ikke hvorfor Brøndby har overvejet at hente Skoubo...... manden er jo kronisk skadet...... hvor mange kampe har han spillet de sidste 2 år ! jeg syntes det er fedt at han er røget til Holland.

Brøndby får styr på spillet denne sæson..... også glæder jeg mig til trænerskiftet..... jeg drømmer dog stadig om at BIF kunne hente en spiller som Leon Andreasen....... ham kunne vi godt bruge  Thumbs Up

Desuden skulle de overveje Michael Lumb fra AGF..... han bliver god.....  Opstemt

YNWA

ManUtd83
Manager

« Svar #18747: 09 Aug 2008, 21:12 »

Velkommen til enbrøndbyfanssynspu nkt.dk Tunge Straffet var et ganske reelt straffe. Vel holder han sig på benene, men på grund af at han bliver hevet i trøjen/armen, når han ikke at afslutte ordentligt inden taklingen bliver sat ind. Han bliver derfor frataget en målchance, da han ellers ville have nået et skud inden taklingen, og derfor var der også straffespark. Når det så er sagt, så var bolden selvfølgelig heller ikke inde, da hele bolden aldrig var over stregen. Så alt i alt fik dommeren (i dén situation) 2 ud af 2 rigtige - Ikke dårligt i forhold til de dårlige danske dommerstandarder i dag Wink

Undskyld din mening er naturligvis den eneste rigtige. Det må man huske på.

Og jeg er ikke engang Brøndby-fan.

Zone 43
Manager

« Svar #18748: 09 Aug 2008, 21:16 »

Der er mange der håber på Bernburg, dog ikke Zone Wink

Hvis han laver de 15-20+ mål for FCN i denne sæson også, så skal han være velkommen.. Hvis prisen vel og mærke ikke er direkte latterlig. ;-)

- Daniel Agger.

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #18749: 09 Aug 2008, 21:27 »

Selvom kampen i dag ikke var overbevisende, synes jeg at BIF gjorde det fint. Det var ret tydeligt at se at de manglede profiler, og angrebet i dag var jo helt væk. i 2. halvleg så det bedre ud, også selvom Horsens havde ret store chancer Shockeret Gilberto er sku en farlig herre, også selvom han ikke fik den over stregen....

Jeg synes faktisk at der var straffe. Tyndt eller ej, dommeren skal ikke svines for det, og bolden var ikke inde....

Kom så med en angriber!

Btw. Thomas Rasmussen er for nice!

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Sider: 1 ... 1248 1249 [1250] 1251 1252 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010