home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 879 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1236 1237 [1238] 1239 1240 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4224333 gange)
Brøndby 1964
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #18555: 06 Aug 2008, 19:56 »

haha det kunne være så grinnern hvis vi købte Alvaro Santos Grin

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #18556: 06 Aug 2008, 20:49 »

Høhø, sidder lige med en lille tanke. Først får Meulensteen ret i løsningen på Brøndbys krise (længe efter han har forladt klubben, fordi ledelsen dengang ikke var enig), der indebar at en række profiler skulle ud - Lantz, Per Nielsen, Elanga og Rytter, alle er i dag skaffet af vejen, og det værste af krisen lader til at være overstået...

Og nu er Laudrups våde drøm om at købe sig til succes, frem for at bruge spillere fra egne rækker, ved at gå i opfyldelse. Så vidt jeg husker var det blandt andet det, der i sin tid var med til at starte de interne stridigheder i klubben, og der blev vist også spekuleret i, at det var en del af årsagen til at Laudrup ikke ville forlænge, da Bjerregaard & Co ville følge Brøndby ånden, og bruge spillere fra egne rækker, mens Laudrup ville købe spillere...

Hvad havde Hareide af ønsker, der ikke blev opfyldt, for det må nærmest blive det næste der sker i Brøndby  Wink

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #18557: 06 Aug 2008, 20:52 »

Gad vide hvilken vis mand hos Onside, der har siddet og udfyldt den liste.

Hellere Hannes retur, end Alvaro med de firkantede ben!

Echoes, Silence, Patience and Grace

absalonsen
Gæst

« Svar #18558: 06 Aug 2008, 20:53 »

Laudrup forlængede ikke, fordi han ville have en klausul i sin kontrakt, der gjorde, at han kunne rive sig løs, hvis en storklub henvendte sig. Det var Per dog ikke interesseret i, og derfor forlod Laudrup klubben.

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #18559: 06 Aug 2008, 20:58 »

Kunne altså være frækt hvis vi fik Mpenza Opstemt Ham så jeg gerne. Altså Emile

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #18560: 06 Aug 2008, 20:59 »

Laudrup forlængede ikke, fordi han ville have en klausul i sin kontrakt, der gjorde, at han kunne rive sig løs, hvis en storklub henvendte sig. Det var Per dog ikke interesseret i, og derfor forlod Laudrup klubben.

Det er muligt det var sådan det hang sammen, men der var ikke desto mindre også store interne stridigheder i forbindelse med at Laudrup og Faxe på den ene side ville købe spillere, mens Køhlert, Vilfort og Co ville have man skulle bruge spillere fra egne rækker.

Zone 43
Manager

« Svar #18561: 06 Aug 2008, 21:00 »

Gad vide hvilken vis mand hos Onside, der har siddet og udfyldt den liste.

Hellere Hannes retur, end Alvaro med de firkantede ben!

Jeg tænker nu mere på listen generalt. Det er vel kun Ola T. og Occean som vel er de eneste ordenlige på listen? Ingelsten er mig bekendt fløj, så hvordan onside kan få ham som angriber aner jeg ikke.. Peace

Synes de lyder spændende.

Du skulle næsten sende den liste til AB Opstemt

Spørgsmålet er så bare, om han gider og høre en på gammel freak som mig Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #18562: 06 Aug 2008, 21:05 »

Jeg tænker nu mere på listen generalt. Det er vel kun Ola T. og Occean som vel er de eneste ordenlige på listen? Ingelsten er mig bekendt fløj, så hvordan onside kan få ham som angriber aner jeg ikke.. Peace

Spørgsmålet er så bare, om han gider og høre en på gammel freak som mig Wink

Lur mig ikke om det bliver en udenfor rygtebørsen - ligesom med JayJay.

Echoes, Silence, Patience and Grace

Zone 43
Manager

« Svar #18563: 06 Aug 2008, 21:17 »

Muligheden er der.. Bare han/de kan lave en helvedes masse mål og arbejde for føden Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

N17
Manager

« Svar #18564: 06 Aug 2008, 21:45 »

Nu har JJ været rygtet til Brøndby før, og det var ingen hemmelighed, at Brøndby stadig var interesseret i svenskeren. Derfor har jeg meget svært ved at se, at det skulle være "udenfor" rygtebørsen, selvom det da er rigtig nok, at der ikke være så meget om ham lige der.

Jeg kan da også godt lave en liste over angribere, som jeg gerne så i klubben, men det er jo bare gætværk, men her kommer den alligevel.

Bédi Buval, 22 år, Randers FC
Mange vil nok rykke på næsen over det, men jeg ser et meget stort potentiale i franskmanden, som uden tvivl er blandt de bedste i den danske liga. Han er hurtig, teknisk god, fysisk stærk og så har han målnæse. Alt hvad en angriber har brug for efter min mening, og jeg så ham meget gerne i klubben. Han har desuden kontraktudløb om et år, derfor bør der kunne findes en god pris.

Njogu Demba-Nyrén, 29 år, Brann
For mig at se, så er Demba-Nyrén en ideel angriber for os. Han er hurtig, stor og teknisk god. Han kan uden tvivl give vores angreb noget det mangler(og hvad mangler det ikke). Han har ikke spillet særlig meget i Brann, hvilket gør at han måske kan være en mulighed.

Morten Moldskred, 28 år, Tromsø
Han er ikke så høj, men kan måske være den "lille" angriber som vi leder efter i stedet for Katongo. Han var lidt tid om at slå igennem i Tromsø, men begynder efterhånden at vise sit værd.

Álvaro Santos, 28 år, Sochaux
Var sidste sæson udlejet til Strasbourg, hvorfor det ikke ser ud til, at Sochaux for alvor vil satse på ham. Derfor kan vi måske købe ham fri billigt, og jeg mener vi skal tage chancen, selvom jeg godt ved han er tidligere FCKer. Om han så selv er interesseret er ikke sikkert.

Joakim Sjöhage, 21 år, Elfsborg
Han har ikke for alvor slået igennem de sidste par år, men han er stadig ung og jeg tror på at der er en topspiller gemt i ham. Han er hurtig og teknisk god, men har ikke formået at slå igennem. Hans fordel er, at han er svensker. Nej, men jeg ser stort potentiale i knægten. Hans største problem er at Elfsborg ofte spiller med en mand i front, og der er Berglund, Keene og Avdic foran.

Denni Avdic, 20 år, Elfsborg
Har tidligere været i Brøndby, men har nu også noget rutine fra topfodbold. Sidste gang han var i klubben var han meget ung og fik hjemve, hvis han er kommet over dette stadie, så tror jeg han kunne blive en god spiller i klubben, men vi skal turde satse på ham.

Pontus Wernbloom, 22 år, IFK Göteborg
Tidligere midtbanespiller, men nu en god angriber. Jeg er sikker på, at han kunne slå igennem i en hvilken som helst dansk klub, og jeg så meget gerne at denne klub blev Brøndby.

Ola Toivonen, 22 år, Malmö FF
Hvis chancen er der, så er jeg sikker på at han kunne blive et godt køb. Han er høj, hurtig og teknisk stærk, og han kan spille på flere offensive pladser.
« Seneste Redigering: 06 Aug 2008, 21:58 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #18565: 06 Aug 2008, 21:47 »

Nu sker der vidst snart noget.... Self kun hvis fcn acceptere http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligaen-2008-2009/byder-14-mio-bernburg
« Seneste Redigering: 06 Aug 2008, 21:49 af BIF-Boy » Logged

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Zone 43
Manager

« Svar #18566: 06 Aug 2008, 21:52 »

Ny sker der vidst snart noget.... Self kun hvis fcn acceptere http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligaen-2008-2009/byder-14-mio-bernburg

Ubeslutsom
Tbh. så synes jeg, at prisen er alt for høj, da han kun har præseret i én sæson. Så hellere vente med ham, hvis han får en lige så god sæson som den forrige, til denne sæson er ovre. Så kan prisen nok også blive mere retfærdig Wink

Álvaro Santos, 28 år, Sochaux
Var sidste sæson udlejet til Strasbourg, hvorfor det ikke ser ud til, at Sochaux for alvor vil satse på ham. Derfor kan vi måske købe ham fri billigt, og jeg mener vi skal tage chancen, selvom jeg godt ved han er tidligere FCKer. Om han så selv er interesseret er ikke sikkert.

Det er nok mig, som husker dårligt, men jeg synes ikke rigtig, at han viste så meget i FCK? Huh

- Daniel Agger.

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #18567: 06 Aug 2008, 22:01 »

Ubeslutsom
Tbh. så synes jeg, at prisen er alt for høj, da han kun har præseret i én sæson. Så hellere vente med ham, hvis han får en lige så god sæson som den forrige, til denne sæson er ovre. Så kan prisen nok også blive mere retfærdig Wink

Det er nok mig, som husker dårligt, men jeg synes ikke rigtig, at han viste så meget i FCK? Huh

Det var ikke for sjov at han var voldsomt populær blandt FCK-fansene. 38 mål i 84 kamp er helt godt og han spllede rigtig godt i hans sidste periode i klubben.

It's gonna be legendary

Yessir
Manager

« Svar #18568: 06 Aug 2008, 22:06 »

Ubeslutsom

Kampe Mål   Ass
2003-2004    37   17   7   
2004-2005    36   13   9   
2005-2006    44   18   5   
2006-2007    3   2   0   

Er da et pænt snit for en FCK angriber  Wink

Zone 43
Manager

« Svar #18569: 06 Aug 2008, 22:23 »

Det var ikke for sjov at han var voldsomt populær blandt FCK-fansene. 38 mål i 84 kamp er helt godt og han spllede rigtig godt i hans sidste periode i klubben.

Som regel er de fleste ikke-europæiske spiller gerne fan-favoritter.. Smiley

Jeg kan se i jeres (Kerzhakov og Yessir') indlæg, at det må have været en anden, jeg har haft tænkt på.. Smiley

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 1236 1237 [1238] 1239 1240 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010