home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 858 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1234 1235 [1236] 1237 1238 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4224130 gange)
taizon4
Ynglingespiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #18525: 05 Aug 2008, 21:08 »

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #18526: 06 Aug 2008, 12:09 »

Kasi-Jesper lover Brøndby-indkøb

http://onside.dk/node/13550

fc-hansen
Manager

« Svar #18527: 06 Aug 2008, 12:25 »

Rigtigt nok med farnerud.. MEN ! Det eneste medierne gør, er at "erfare" deres lorte-rygter. Fx med skoubo.. han havde ikke hørt om interessen fra Brøndby da Medierne "erfarede" det, ligesom de "erfarede" at Brøndby lå i forhandlinger med Zidan og Prica, og kun manglede personlige forhandlinger  med Bernburg.. nu viser det sig på bold.dk at ingen af de de nævnte spillere ender i Brøndby..

Med Mandsen og Duncan er vi på skideren i sådan en grad at man ikke ka stave til det.

Der er jo ingen der ved om de ender i BIF. jo Zidan gør nok ikke, men de to andre er da ssstadig åbne. Ang. skoubo, han skal da sige han ikke har hørt fra BIF.

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Zone 43
Manager

« Svar #18528: 06 Aug 2008, 13:14 »

Kasi-Jesper lover Brøndby-indkøb

http://onside.dk/node/13550

Med mindre, at han ved det vil ske, synes jeg ikke, at han skal love det et og det andet.. :-)

Til gengæld ser jeg snart gerne to angriber af top klasse blive præsenteret!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

fc-hansen
Manager

« Svar #18529: 06 Aug 2008, 13:20 »

Synes i skulle prøve at hente in Van Heerden. VEd godt han ikke er angribertypen, men han bomber skam stadig.
Han bomber da langt fra Huh det var ham der lagde den afgørende aflevering, så målfarlig var han ikke Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Brodtgaard
Manager

« Svar #18530: 06 Aug 2008, 14:28 »

Håber at det er os der får fat i ham:  http://www.bold.dk/nyt/?vis=87368

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Zone 43
Manager

« Svar #18531: 06 Aug 2008, 14:31 »

Skulle selv lige til, at smide linket.. Jeg håber virkelig, at han ender hos os. Det vil saftsusme være så klasse!

Ellers har jeg fundet nogen andre navne, efter en go' omgang research, som jeg finder spænende. Smider dem op senere Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Nolte
Ynglingespiller

« Svar #18532: 06 Aug 2008, 14:36 »

Skulle selv lige til, at smide linket.. Jeg håber virkelig, at han ender hos os. Det vil saftsusme være så klasse!

Ellers har jeg fundet nogen andre navne, efter en go' omgang research, som jeg finder spænende. Smider dem op senere Tunge

Du burde hellere sende dem til Anders Bjerregaard  Wink Vi får jo ikke rigtig noget ud af det, andet end et kendskab til nogle spillere som vi alligevel ikke får  crazy

ManutdogBIF
Reserveholdsspiller

« Svar #18533: 06 Aug 2008, 14:45 »

Hvorfor ikke bare smide dem op nu? Peace

Zone 43
Manager

« Svar #18534: 06 Aug 2008, 14:47 »

Du burde hellere sende dem til Anders Bjerregaard  Wink Vi får jo ikke rigtig noget ud af det, andet end et kendskab til nogle spillere som vi alligevel ikke får  crazy

Det kan der være noget om Wink

Hvorfor ikke bare smide dem op nu? Peace

Jeg er ikke færdig endnu, jeg holder bare en pause Tunge

EDIT:

Bernburg for Dave + penge? (ca. midten) Skuffet

Så forleden, mener det var på SSO, at Gilberto fra Horsens skifter til os pr. 1/1 Rullende Øjne

EDIT x 2:

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=158674 Skuffet
« Seneste Redigering: 06 Aug 2008, 14:54 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

BenMusalho
Gæst

« Svar #18535: 06 Aug 2008, 14:56 »

Bernburg for Dave + penge? (ca. midten) Skuffet

Så forleden, mener det var på SSO, at Gilberto fra Horsens skifter til os pr. 1/1 Rullende Øjne

Jeg håber sgu vi beholder SuperDave! Når han spiller viser han at han er enormt giftig. Behold ham, han bliver utrolig vigtig i fremtiden. Han har den speed som der ikke er mange andre der har. Han ville være fantastisk ved siden af Bernburg tror jeg. Han kunne tage dybdeløbene, og så Bernburg i boksspilerrollen. *savle*

Gil ville også være fedt. Ham gad jeg meget gerne se trylle på VP. Han kunne have samme rolle som den Dave havde jeg sagde lige over.

EDIT: Hvis Prica kommer ryger guldet tilbage hvor det hører hjemme - på Vestegnen! Det ville fandme være sweet, og så med Gil eller Dave ved siden af som den hurtige, eksplosive type. Ved dog bare ikke om det er for urealistisk?
« Seneste Redigering: 06 Aug 2008, 14:58 af BenMusalho » Logged

absalonsen
Gæst

« Svar #18536: 06 Aug 2008, 15:06 »

verdenskrig
GE - Zone 43 - Ben - Brodtgaard
Absa - Gossey - U-S - John Spurs
MLL - Cencur

Det må vel næsten være stærkeste opstilling, vi kan stille med i Horsens? Specielt hvis Brodtgaard og GE er lidt offensive i det. Vi skal dog passe på med Z43 og Ben i forsvaret, da de spiller overfor de to hurtige Gilberto og Lawan.

Spøg til side. Gilberto ville da være spændende, men ikke fra 1/1. Ville simpelthen bare være lort, hvis vi skal vente til nytår. Så må man smide nogle ekstra mio. på bordet - vi kan ikke vente!
Prica kunne også være rigtigt spændende, ham ser jeg gerne i en gul trøje. Bernburg er jeg stadig ikke så meget for, da jeg har svært ved at se ham løfte holdets niveau, mens Prica da har prøvet noget mere i sin karriere end Bernburg.

N.Bendtner
Ynglingespiller

« Svar #18537: 06 Aug 2008, 15:11 »

Verdenskirg på Mål!! i vil taber 11-0 eller hvad:D

Cencur
Manager

« Svar #18538: 06 Aug 2008, 15:14 »

verdenskrig
GE - Zone 43 - Ben - Brodtgaard
Absa - Gossey - U-S - John Spurs
MLL - Cencur

Det må vel næsten være stærkeste opstilling, vi kan stille med i Horsens? Specielt hvis Brodtgaard og GE er lidt offensive i det. Vi skal dog passe på med Z43 og Ben i forsvaret, da de spiller overfor de to hurtige Gilberto og Lawan.

Spøg til side. Gilberto ville da være spændende, men ikke fra 1/1. Ville simpelthen bare være lort, hvis vi skal vente til nytår. Så må man smide nogle ekstra mio. på bordet - vi kan ikke vente!
Prica kunne også være rigtigt spændende, ham ser jeg gerne i en gul trøje. Bernburg er jeg stadig ikke så meget for, da jeg har svært ved at se ham løfte holdets niveau, mens Prica da har prøvet noget mere i sin karriere end Bernburg.

Det kan ikke gå andet end godt! MEMLÆLLÆL og mig løber fra Duncan og Madsen til hver en tid!

Ved ikke helt med Gilberto... Burde vi ikke hæve standarden lidt? Bernburg har jeg heller ikke nogen fidus til, men tror han kan blive et hit på Vestegnen, hvis han tager sig sammen!

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Brodtgaard
Manager

« Svar #18539: 06 Aug 2008, 15:17 »

Jeg er efterhånden blevet ALT for langsom - alderen trykker.

Jeg er meget bedre som targetmand Wink

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sider: 1 ... 1234 1235 [1236] 1237 1238 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010