home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 832 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4845340 gange)
Gosser
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #810: 21 Jun 2006, 14:25 »

Og så kæmper han for det, som var der tale om stammekrig!

Elanga - we love you!

Præcis Kys

..og når hans langskud rammer målet! Det bliver ikke bedre!

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #811: 21 Jun 2006, 19:46 »

Ville fortsætte med snakken om BIF tror i at Meulensteen ville hente spillere til BIF måske fra Man utd reserve hold hvad tror i. Jeg tror han skal ud at finde en "ny Elmander" og måske en til den centrale midtbane hvis Retov smutter som han forhåbenligt ikke gør

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #812: 21 Jun 2006, 21:04 »

Retov ryger nok ingen steder. Bliver Elmander derimod solgt skal vi "bare" bruge transferpengene vi får ind, til at købe en erstatning. Derudover håber jeg at vi køber en ny midterforsvarer. Og en enkelt spiller mere til at øge bredden ville heller ikke skade. Byder der sig en god mulig for at hente en ny keeper til en ordentlig penge, mener jeg også PER skal overveje det.

United-styrer
Gæst

« Svar #813: 23 Jun 2006, 10:05 »

Jeg tror ikke, han henter spillere fra Uniteds reservehold. De bedste vil klubben beholde, og resten er ikke gode nok til at gå ind på Brøndbys startopstilling.

Zone 43
Manager

« Svar #814: 23 Jun 2006, 10:10 »

Jeg tror ikke, han henter spillere fra Uniteds reservehold. De bedste vil klubben beholde, og resten er ikke gode nok til at gå ind på Brøndbys startopstilling.

Så må vi nøjes med Ruuuud Opstemt Wink

Ej, der skal nok komme nogen forstærkninger uanset hvem og hvornår Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Gosser
Manager

« Svar #815: 23 Jun 2006, 10:48 »

Èn ting er sgu sikkert hvis FCK får Grønkjær, og måske også Claus Jensen; Vi skal satme ud at handle!! Shockeret

Grønkjær og Claus Jensen? Det er store navne for dansk fodbold!! Shockeret

-KNM-
Manager

« Svar #816: 23 Jun 2006, 11:49 »

Lad os købe rommedahl!!! Er i klar over hvor hurtig han er? Jeg har hørt at Morten Olsen ikke købte en flybillet til ham i 2002. Han løb derned. OG KOM FØRST!!!!!!

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #817: 23 Jun 2006, 11:50 »

Jeg syndes at BIF skal forsøge at hente en "Makker" til Duncan og så spille med to angribere. Så kan vi hente Jon dahl  : ;)hvis han også er utilfred der nede. Hvad mener i

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Mikkellas
Gæst

« Svar #818: 23 Jun 2006, 11:51 »

Vi fik kun Jesper, på en 4-årig kontrakt.

-KNM-
Manager

« Svar #819: 23 Jun 2006, 11:54 »

Hvis vi kan holde på Elmander er det vel optimalt at spille med ham på toppen sammen med duncan. Derudover synes jeg absalonsen har gjort det fremragende i de kampe han har spillet på toppen. Ellers er der David Williams og Denni Avdic. Men det kan godt være vi har brug for en ekstra hvis elmander ryger.

United-styrer
Gæst

« Svar #820: 23 Jun 2006, 11:54 »

Jeg syndes at BIF skal forsøge at hente en "Makker" til Duncan og så spille med to angribere. Så kan vi hente Jon dahl  : ;)hvis han også er utilfred der nede. Hvad mener i

Vi har allerede Kim C, som i mine øjne er klart bedre end Morten Rasmussen. Men nej, ikke to angribere, til det har vi for mange gode midtbanespillere.

-KNM-
Manager

« Svar #821: 23 Jun 2006, 11:59 »

Kim C: ham glemte jeg. Så synes jeg ikke vi mangler nogen på den plads. Jeg kunne godt tænke mig at se to angribere. Det ville dog sætte Ericsson/Jørgensen på bænken.

Det ville dog ikke være den store skam at prøve Ericsson på bænken. Synes ikke han har præsteret.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #822: 23 Jun 2006, 12:00 »

Hvis vi kan holde på Elmander er det vel optimalt at spille med ham på toppen sammen med duncan. Derudover synes jeg absalonsen har gjort det fremragende i de kampe han har spillet på toppen. Ellers er der David Williams og Denni Avdic. Men det kan godt være vi har brug for en ekstra hvis elmander ryger.

David Williams er i første omgang kun nede på vores andet hold og jeg syndes ikke Denni advic har vist så meget i viasat cup skal lige siges til hans forsvar at jeg bor i Jylland og har ikke set ham spille mere end det. og jeg mener ikke at Elmander er god på toppen han skal ligge bagved angriberne i følge min mening så vi har kun kim C som pt er skadet

Brøndby ´96
Arsenal ´96

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #823: 23 Jun 2006, 12:01 »

Kim C: ham glemte jeg. Så synes jeg ikke vi mangler nogen på den plads. Jeg kunne godt tænke mig at se to angribere. Det ville dog sætte Ericsson/Jørgensen på bænken.

Det ville dog ikke være den store skam at prøve Ericsson på bænken. Synes ikke han har præsteret.

Enig  Wink

Brøndby ´96
Arsenal ´96

-KNM-
Manager

« Svar #824: 23 Jun 2006, 12:05 »

Nej, elmander er ikke god på toppen ALENE. Vi har endnu ikke prøvet ham i en 4-4-2. Der tror jeg han vil være næsten ligeså god. Hans store problem har været at han bevæger sig for meget til at spille alene på toppen, så han mangler inde foran mål. Med en ekstra angriber vil han får den bevægelsesfrihed han behøver.

Sider: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010