home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1178 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1197 1198 [1199] 1200 1201 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4217965 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #17970: 27 Jul 2008, 23:22 »

Undskyld, men kan simpelthen ikke se hvorfra du ser at han er utroværdig. Han har hørt fra en hvis bror arbejder i klubben, så han ved at klubben henter Gary McSheffrey. Jeg synes det virker meget troværdigt.  Peace

Helt enig BenM.. Det er såen lidt a la "jeg har hørt fra en ven, hvis brors venindes mor, som sælger billeter på Camp Nou, at Samuel Eto'o skifter til Brøndby som erstatning for Katongo.." funny funny

Hvis handlen går i gennem på mandag alligevel, mener jeg stadigvæk at det er en meget tynd kilde..  Peace

- Veni, vidi, vici -

Cencur
Manager

« Svar #17971: 27 Jul 2008, 23:32 »

Helt enig BenM.. Det er såen lidt a la "jeg har hørt fra en ven, hvis brors venindes mor, som sælger billeter på Camp Nou, at Samuel Eto'o skifter til Brøndby som erstatning for Katongo.." funny funny

Hvis handlen går i gennem på mandag alligevel, mener jeg stadigvæk at det er en meget tynd kilde..  Peace

Tror du har læst forkert kære Jimmy. BenM mener at det er en meget troværdig kilde og du siger det modsatte, selvom du er enig? Wink

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

JimmyGP
Manager

« Svar #17972: 27 Jul 2008, 23:35 »

Tror du har læst forkert kære Jimmy. BenM mener at det er en meget troværdig kilde og du siger det modsatte, selvom du er enig? Wink

Jeg har da helt klart læst forkert..  crazy Men jeg mener at det er en tynd kilde stadigvæk indtil andet er bevidst.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Cencur
Manager

« Svar #17973: 27 Jul 2008, 23:37 »

Jeg har da helt klart læst forkert..  crazy Men jeg mener at det er en tynd kilde stadigvæk indtil andet er bevidst.. Thumbs Up

Tror du tog fejl af Ben's og mit indlæg. Men selvom det er en tynd kilde, så har man før set at en eller anden person har skrevet på et forum at en bestemt person skifter til en bestemt klub lang tid før rygterne når aviserne og nyhederne, så helt afskrive det vil jeg ikke gøre. Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #17974: 27 Jul 2008, 23:41 »

Tror du tog fejl af Ben's og mit indlæg. Men selvom det er en tynd kilde, så har man før set at en eller anden person har skrevet på et forum at en bestemt person skifter til en bestemt klub lang tid før rygterne når aviserne og nyhederne, så helt afskrive det vil jeg ikke gøre. Smiley

Det har jeg sikkert crazy Det er self. rigtig nok - men jeg tror ikke han vil til Danmark frem for en anden klub i The Championship.. men vi får se..

- Veni, vidi, vici -

Cencur
Manager

« Svar #17975: 27 Jul 2008, 23:43 »

Det har jeg sikkert crazy Det er self. rigtig nok - men jeg tror ikke han vil til Danmark frem for en anden klub i The Championship.. men vi får se..

Man troede heller ikke på at Farnerud, Djemba Djemba & Cesar Santin ville til den danske liga, men de endte her alligevel. Nu sidder jeg faktisk og modsiger mig selv, bare for at få en debat igang - Smukt Sebastian, ikke særlig dobbelmoralskt Opstemt

Nolte
Ynglingespiller

« Svar #17976: 27 Jul 2008, 23:46 »

Hej kære medfans  Thumbs Up

Ang. det med at være med på et billede, så fandt jeg sørme mig selv  Grin

(billedet bliver lidt større af at trykke på det...)
Tæt på baren  Wink

JimmyGP
Manager

« Svar #17977: 27 Jul 2008, 23:47 »

Man troede heller ikke på at Farnerud, Djemba Djemba & Cesar Santin ville til den danske liga, men de endte her alligevel. Nu sidder jeg faktisk og modsiger mig selv, bare for at få en debat igang - Smukt Sebastian, ikke særlig dobbelmoralskt Opstemt

Nah.. det har du faktisk ret i.. he he.. crazy Men lad os nu se hvad der sker.. Peace

Er det i øvrigt officielt med Chris Katongo??

- Veni, vidi, vici -

Cencur
Manager

« Svar #17978: 27 Jul 2008, 23:49 »

Nah.. det har du faktisk ret i.. he he.. crazy Men lad os nu se hvad der sker.. Peace

Er det i øvrigt officielt med Chris Katongo??

Nej, men nu har træneren været ude og rose Chris Katongo offenligt, plus at rygterne ikke kun har været en døgnflue, så mon det ikke går igennem i morgen eller i løbet af tirsdag-onsdag? Mange har så svaret at Anders Bjerregaard og Brøndby allerede har erstatningen klar og det er kun det jeg glæder mig til at se Opstemt

JimmyGP
Manager

« Svar #17979: 27 Jul 2008, 23:52 »

Nej, men nu har træneren været ude og rose Chris Katongo offenligt, plus at rygterne ikke kun har været en døgnflue, så mon det ikke går igennem i morgen eller i løbet af tirsdag-onsdag? Mange har så svaret at Anders Bjerregaard og Brøndby allerede har erstatningen klar og det er kun det jeg glæder mig til at se Opstemt

O-kayyyy.. ja vi må vente at se hvad der sker.. selvom jeg ikke er BIF-fan vil jeg da gerne se hvem der ender på vestegnen.. Opstemt

- Veni, vidi, vici -

Cencur
Manager

« Svar #17980: 27 Jul 2008, 23:56 »

O-kayyyy.. ja vi må vente at se hvad der sker.. selvom jeg ikke er BIF-fan vil jeg da gerne se hvem der ender på vestegnen.. Opstemt

Lidt Brøndby-fan er man altid Jimmy, jeg kan se det på dig! Men glæder mig også til at se om der bliver præsenteret forstærkninger på Vestegnen!

Cencur
Manager

« Svar #17981: 27 Jul 2008, 23:57 »

Hej kære medfans  Thumbs Up

Ang. det med at være med på et billede, så fandt jeg sørme mig selv  Grin

(billedet bliver lidt større af at trykke på det...)
Tæt på baren  Wink

Tegn en cirkel rundt om dig selv, så har man en nogenlunde idé om hvor du er. Tunge

... og ca. 4 sekunder senere optager jeg den lille røde pil. Forlegen

Yoggidk
Gæst

« Svar #17982: 27 Jul 2008, 23:58 »

Hold kæft i er heldige hvis i får 15 mio for Katongo, han er jo helt fantastisk ringe på en fodboldbane Tunge

JimmyGP
Manager

« Svar #17983: 27 Jul 2008, 23:59 »

Lidt Brøndby-fan er man altid Jimmy, jeg kan se det på dig! Men glæder mig også til at se om der bliver præsenteret forstærkninger på Vestegnen!

Nah.. overhovedet slet ikke..  Sur jeg holder mig til 3 hold; Manchester United, Esbjerg fB og Spanien.. Når vores eget landshold begynder at spille bold igen vil jeg da overveje at tilføje den til listen.. he he Wink

Helt enig i det sidste.. Peace

- Veni, vidi, vici -

Cencur
Manager

« Svar #17984: 27 Jul 2008, 23:59 »

Hold kæft i er heldige hvis i får 15 mio for Katongo, han er jo helt fantastisk ringe på en fodboldbane Tunge

Hold kæft du er heldig hvis du får et ordenligt svar på dette indlæg, du er jo helt fantastisk ringe til fodbold. Smiley

Sider: 1 ... 1197 1198 [1199] 1200 1201 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010