home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 1142 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 33 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1185 1186 [1187] 1188 1189 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4226943 gange)
Cencur
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #17790: 24 Jul 2008, 23:08 »

Nej nej, selvfølgelig rigtigt Smiley Men ville du (og i andre) ikke være glade hvis i mistede katongo og fik Zidan ind, hvis i kun kigger på kompetencer, og ikke klubfølelser? ville jeg som FC fan.

Hvis Zidan kan præstere som dengang i FCM, så jo. Men jeg er personligt lidt skeptisk, for han er en humørspiller som også kan ødelægge harmonien i omklædningsrummet. Men kan godt se hvad du mener med at vi sælger en angriber til overpris og får en som på papiret er bedre.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #17791: 24 Jul 2008, 23:11 »

I Brøndby har vi et ord som hedder klubfølelse og selvom det er en reserve spiller der forsvinder, så synes man stadig godt om personen.  Wink

Er det derfor at navne som Asbjørn Sennels, Karsten Johanssen, Peter Foldgast og Anders Bjerregaard altid bliver hånet af såkaldte Brøndby-tilhængere. Jeg tror ikke kun at det er i Brøndby man har den såkaldte klubfølelse. Selvom de er de eneste fans der påstår at "vi har klubfølelse."

Det bliver altså lidt trivielt at høre på Wink

Cencur
Manager

« Svar #17792: 24 Jul 2008, 23:12 »

Er det derfor at navne som Asbjørn Sennels, Karsten Johanssen, Peter Foldgast og Anders Bjerregaard altid bliver hånet af såkaldte Brøndby-tilhængere. Jeg tror ikke kun at det er i Brøndby man har den såkaldte klubfølelse. Selvom de er de eneste fans der påstår at "vi har klubfølelse."

" Wink " <- Et "wink" som betyder at man ikke skal tage indlægget så seriøst. Kunne også ha' brugt forkortelsen "(IA)".

fc-hansen
Manager

« Svar #17793: 24 Jul 2008, 23:13 »

Hvis Zidan kan præstere som dengang i FCM, så jo. Men jeg er personligt lidt skeptisk, for han er en humørspiller som også kan ødelægge harmonien i omklædningsrummet. Men kan godt se hvad du mener med at vi sælger en angriber til overpris og får en som på papiret er bedre.
Du har helt ret, men føler egentlig måske at hvis i skal have det danske mesterskab (hvilket jeg syntes i har truppen til) mangler i måske lige det krydderi, som Zidan kan give. Altså du ved, tørre 3 mænd og sparker den op i hjørnet, Kan Farnerud måske også når han er i topform ved ikke, men det tror jeg ville være godt for jer. Mht. det med omklædningsrummet er det så en bivirkning ved at hente ham, og han kan, som du siger, rigtigt nok ødelægge harmonien for holdet Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Cencur
Manager

« Svar #17794: 24 Jul 2008, 23:14 »

Du har helt ret, men føler egentlig måske at hvis i skal have det danske mesterskab (hvilket jeg syntes i har truppen til) mangler i måske lige det krydderi, som Zidan kan give. Altså du ved, tørre 3 mænd og sparker den op i hjørnet, Kan Farnerud måske også når han er i topform ved ikke, men det tror jeg ville være godt for jer. Mht. det med omklædningsrummet er det så en bivirkning ved at hente ham, og han kan, som du siger, rigtigt nok ødelægge harmonien for holdet Smiley

Så er vi jo næsten enige, men lad os nu se om han overhovedet kommer til Smiley Ellers må man hente Ailton.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #17795: 24 Jul 2008, 23:14 »

" Wink " <- Et "wink" som betyder at man ikke skal tage indlægget så seriøst. Kunne også ha' brugt forkortelsen "(IA)".

Jeg ser det mere som, "forstår du det?"-vink Smiley

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #17796: 24 Jul 2008, 23:14 »

AB ER COOL EFTER DETTE TRANSFERVINDUE Opstemt

Cencur
Manager

« Svar #17797: 24 Jul 2008, 23:15 »

Ah, javel så Smiley Men så'n var det ikke ment. Det var bare for at være lidt flabbet overfor Fc-hansen, som er FCK fan. Men nok om det.

Gu' er han det sgu, ja PGReimer!  Opstemt

Bave
Gæst

« Svar #17798: 24 Jul 2008, 23:20 »

AB ER COOL EFTER DETTE TRANSFERVINDUE Opstemt

Ja det han  Thumbs Up

Men du må stadig ikke skrive med Caps Lock Wink

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #17799: 24 Jul 2008, 23:23 »

Ja det han  Thumbs Up

Men du må stadig ikke skrive med Caps Lock Wink
Hallo!  ticked off

Brugte sku' da os shift!

fc-hansen
Manager

« Svar #17800: 24 Jul 2008, 23:24 »

Så er vi jo næsten enige, men lad os nu se om han overhovedet kommer til Smiley Ellers må man hente Ailton.
han får i sku ikke!!! ticked off Smiley Smiley Smiley

hay que joder?

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #17801: 24 Jul 2008, 23:25 »

han får i sku ikke!!! ticked off Smiley Smiley Smiley

Tak Smiley

fc-hansen
Manager

« Svar #17802: 24 Jul 2008, 23:26 »

Tak Smiley
fornøjelsen helt på vores side Smiley

hay que joder?

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #17803: 24 Jul 2008, 23:37 »

Kan ikke se hvorfor Katongo skulle sælge mere merchandice til mindre børn? Små børn vil hellere have nogle der laver mål på samlebånd. Sådan havde jeg det i hvertfald, da jeg var mindre.

Selvom Katongo er en rigtig god spiller, synes jeg at vi skal sælge ham for 15 mio. Det burde vi sagtens kunne få en mindst ligeså god erstatning for.

Jeg er fuldstændigt overbevist om at Katongo, som dribler fint og laver flikflak, tiltrækker mange mindre børn. Det kan man jo også se til træningen, træningskampe osv...

Alle børn i alderen 5-8 år flokkes om Katongo, det siger mine erfaringer mig...

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Mikkel2306
Førsteholdsspiller

« Svar #17804: 25 Jul 2008, 00:56 »

Jeg er fuldstændigt overbevist om at Katongo, som dribler fint og laver flikflak, tiltrækker mange mindre børn. Det kan man jo også se til træningen, træningskampe osv...

Alle børn i alderen 5-8 år flokkes om Katongo, det siger mine erfaringer mig...
Oh yes. Katongo is the freaking man. Og der er mange børn der er glade for ham Thumbs Up Og med god grund for han sparker en tung omgang røv Peace

Sider: 1 ... 1185 1186 [1187] 1188 1189 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010