home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 730 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1184 1185 [1186] 1187 1188 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4226722 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #17775: 24 Jul 2008, 18:00 »

Tror det var fordi der var en Fck'er der nævnte at han ikke var meget mere værd end 2 mil, også tror jeg at Ailton blev nævnt fordi at han blev købt for en del mere end Katongo. 20 ?  funny

Det har stadig intet at gøre med, om Katongo er 15 mio. værd eller ej.

Bave
Gæst

« Svar #17776: 24 Jul 2008, 18:00 »

Hvor nævnes Ailton?

Han har vel ikke noget at gøre med at i måske kan få 10 mio for en spillet der vel kan kaldes middelmådig i den danske liga

Jeg tror mere det var en sammenligning da Ailton jo blev købt for 22 mio kr
og at Katongo har præsteret bedre end Ailton så 15 mio kr er vel nogenlunde fair

Cencur
Manager

« Svar #17777: 24 Jul 2008, 18:08 »

Plat diskussion - Hvis Katongo ryger for 10-15 mio. så klapper jeg i mine små hænder og ønsker Katongo alt vel i Bundesliga'en, hvor han skal løbe fra Naldo, Lucio og Kompany! Det kan han sagtens.

Spelmann... Ved ikke hvad jeg skal sige til det. Ærgeligt hvis han går ud og blir en ny klassespiller, men dejligt for ham. Han har talentet til det. Også held og lykke til ham i Horsens!

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #17778: 24 Jul 2008, 18:22 »

Jeg tror mere det var en sammenligning da Ailton jo blev købt for 22 mio kr
og at Katongo har præsteret bedre end Ailton så 15 mio kr er vel nogenlunde fair

Ahh. Katongo har ikke gjort det bedre i Brøndby end Ailton gjorde i ôrgryte.

Og ailton er fuldstændig ligegyldig her. Hvis i kan få 6-7 mio, så sælg sælg sælg.

It's gonna be legendary

Bave
Gæst

« Svar #17779: 24 Jul 2008, 18:37 »

Og ailton er fuldstændig ligegyldig her. Hvis i kan få 6-7 mio, så sælg sælg sælg.

Ja men spiller køb for 15 mio kr i bundesligaen er jo ikke så meget.

Så hvis bielefeld har vurderet ham til at være god nok til bundesligaen så vil jeg mene det er en god handel for begge parter Smiley

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #17780: 24 Jul 2008, 18:42 »

Nej mente hvad ailton har lavet i fck .

Vi skal alle være her.

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #17781: 24 Jul 2008, 18:56 »

Nej mente hvad ailton har lavet i fck .

Synes det er en plat sammenligning og vent bare til denne sæson hvor han slår til  Wink Han spillede jo meget godt mod esbjerg Smiley

Og ja Katongo løber meget, men desværre mest forgæves Opstemt

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #17782: 24 Jul 2008, 22:16 »

Katongo er en dejlig spiller, og han er skam ret sej. Flikflak og hele svineriet. Desuden tror jeg han tiltrækker mange unge fans, så BIF tjener ret mange penge på merchandice til mindre børn...

Dog synes jeg at 15 mio er alt rigeligt for Katongo. Han kæmper for det, og arbejder godt på banen, men han brænder alt for mange chancer og scorer for lidt.

Dog må jeg indrømme at det ville være synd hvis han forlod BIF Græder

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Ben92
Gæst

« Svar #17783: 24 Jul 2008, 22:32 »

Katongo er en dejlig spiller, og han er skam ret sej. Flikflak og hele svineriet. Desuden tror jeg han tiltrækker mange unge fans, så BIF tjener ret mange penge på merchandice til mindre børn...

Dog synes jeg at 15 mio er alt rigeligt for Katongo. Han kæmper for det, og arbejder godt på banen, men han brænder alt for mange chancer og scorer for lidt.

Kan ikke se hvorfor Katongo skulle sælge mere merchandice til mindre børn? Små børn vil hellere have nogle der laver mål på samlebånd. Sådan havde jeg det i hvertfald, da jeg var mindre.

Selvom Katongo er en rigtig god spiller, synes jeg at vi skal sælge ham for 15 mio. Det burde vi sagtens kunne få en mindst ligeså god erstatning for.

Cencur
Manager

« Svar #17784: 24 Jul 2008, 22:53 »

Og hvis det er flikflak der tiltrækker de unge, så skal Katongo bare lære Dunken og Madsen at lave et par stykker... Eller Max, det ville se vildt ud!

fc-hansen
Manager

« Svar #17785: 24 Jul 2008, 22:53 »

Måske rigtigt at det er amange penge for ham, men det skal i da slet ikke være kede af Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Cencur
Manager

« Svar #17786: 24 Jul 2008, 22:54 »

Måske rigtigt at det er amange penge for ham, men det skal i da slet ikke være kede af Smiley

I Brøndby har vi et ord som hedder klubfølelse og selvom det er en reserve spiller der forsvinder, så synes man stadig godt om personen.  Wink

fc-hansen
Manager

« Svar #17787: 24 Jul 2008, 23:02 »

I Brøndby har vi et ord som hedder klubfølelse og selvom det er en reserve spiller der forsvinder, så synes man stadig godt om personen.  Wink
Det er slet ikke det jeg mener, mener at hvis i får flere penge for ham, end han er værd, så skal i da ikke være kede af det, altså det med prisen Smiley

hay que joder?

Cencur
Manager

« Svar #17788: 24 Jul 2008, 23:03 »

Det er slet ikke det jeg mener, mener at hvis i får flere penge for ham, end han er værd, så skal i da ikke være kede af det, altså det med prisen Smiley

Nej, tror heller ikke det er mange Brøndby tilhængere der brokker sig over handlen, men alligevel surt at miste en angriber som arbejder så meget som han gør og han har trods alt potientalet til at score +10, måske endda +15 mål pr sæson, hvis han arbejder med sine løb og skarpheden.

fc-hansen
Manager

« Svar #17789: 24 Jul 2008, 23:06 »

Nej, tror heller ikke det er mange Brøndby tilhængere der brokker sig over handlen, men alligevel surt at miste en angriber som arbejder så meget som han gør og han har trods alt potientalet til at score +10, måske endda +15 mål pr sæson, hvis han arbejder med sine løb og skarpheden.
Nej nej, selvfølgelig rigtigt Smiley Men ville du (og i andre) ikke være glade hvis i mistede katongo og fik Zidan ind, hvis i kun kigger på kompetencer, og ikke klubfølelser? ville jeg som FC fan.

hay que joder?

Sider: 1 ... 1184 1185 [1186] 1187 1188 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010