home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1162 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 37 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1173 1174 [1175] 1176 1177 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4225090 gange)
MLL
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #17610: 22 Jul 2008, 14:14 »

Han er næsten lige købt en Lamborghini for 5 millioner.
Udover det har han en ordenlig Mercedes 4-hjulstrækker til 1,5 mil, også var der vidst en anden sportsvogn til omkring 1 mil.

Det er jo intet i forhold til Djemba-Djemba's 10 biler.

Tilbage på FmF Opstemt

Thore
Manager

« Svar #17611: 22 Jul 2008, 14:22 »

Det er jo intet i forhold til Djemba-Djemba's 10 biler.

Det skal jeg ikk udtale mig om. Men en mand med en levestandart som Zidan, han skal have en ordenlig løn.
Han har desuden også sat mange penge i byninger.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Cencur
Manager

« Svar #17612: 22 Jul 2008, 14:25 »

Så længe han ikke har brug for et nyt ur eller har en dum kæreste, så må han gerne besøge Vestegnen og blive de næste 3-4 sæsoner :-) Men er lidt skeptisk... Han er jo ikke ligefrem en der kun bringer positive overskrifter, men mon ikke Gislason og især Kent kan styre ham?

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

MLL
Manager

« Svar #17613: 22 Jul 2008, 14:27 »

Det skal jeg ikk udtale mig om. Men en mand med en levestandart som Zidan, han skal have en ordenlig løn.
Han har desuden også sat mange penge i byninger.

Det er han ikke den eneste der skal ha' http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/ob/article1033933.ece Wink

Ej kan godt se hvor du vil hen, tror også Zidan er en af de der trækker lønbugetet højt op..... Men så længe han køber sine ure på det sorte markede så går det vel nok Wink

Tilbage på FmF Opstemt

Thore
Manager

« Svar #17614: 22 Jul 2008, 14:29 »

Det er han ikke den eneste der skal ha' http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/ob/article1033933.ece Wink

Ej kan godt se hvor du vil hen, tror også Zidan er en af de der trækker lønbugetet højt op..... Men så længe han køber sine ure på det sorte markede så går det vel nok Wink

Jeg tror Zidan er mere fornuftig så, hvad jeg kunne læse mig frem til, så vil han sætte en del fodboldpenge i investeringer, og på sigt få skabt sin egen virksomhed

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Fm_Zep
Ynglingespiller

« Svar #17615: 22 Jul 2008, 17:19 »

Det ville klart være lidt af et sats at købe Zidan, da han jo var kendt for at være en ballademager i FCM..Men hvis Gisla og coach kan holde styr på ham kunne det være fedt at få ham til klubben..Men behøver vi ham? Vi har jo Katongo og Duncan..

Liverpool !!!

Brøndby !!!

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #17616: 22 Jul 2008, 17:20 »

Mon ikke Zidan er en and Wink

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

absalonsen
Gæst

« Svar #17617: 22 Jul 2008, 17:22 »

Det ville klart være lidt af et sats at købe Zidan, da han jo var kendt for at være en ballademager i FCM..Men hvis Gisla og coach kan holde styr på ham kunne det være fedt at få ham til klubben..Men behøver vi ham? Vi har jo Katongo og Duncan..

At vi har de to, er bare en grund mere til at købe en angriber. Duncan er skadet det halve af sæsonen, mens Katongo er uskarp (bare se på hans kæmpe chancer i Farum). Ja, vi behøver ham eller en anden ny angriber.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #17618: 22 Jul 2008, 17:23 »

Ja og "Magic" og Fætter

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Fm_Zep
Ynglingespiller

« Svar #17619: 22 Jul 2008, 17:27 »

At vi har de to, er bare en grund mere til at købe en angriber. Duncan er skadet det halve af sæsonen, mens Katongo er uskarp (bare se på hans kæmpe chancer i Farum). Ja, vi behøver ham eller en anden ny angriber.

Men udover de to har vi Nicolaj Agger som sagtens kan blive vores kommende super bomber
Vi har også Peter Madsen, og David Williams..synes vi skal tage at sælge nogle i stedet for at føje flere til vores i forvejen store lønningsliste..

Liverpool !!!

Brøndby !!!

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #17620: 22 Jul 2008, 17:29 »

Men udover de to har vi Nicolaj Agger som sagtens kan blive vores kommende super bomber
Vi har også Peter Madsen, og David Williams..synes vi skal tage at sælge nogle i stedet for at føje flere til vores i forvejen store lønningsliste..

Men vi savner stadig en der kan bombe nu Opstemt

Og ja, vi har Duncan men man ved aldrig med ham  Peace

MLL
Manager

« Svar #17621: 22 Jul 2008, 17:30 »

Mon ikke Zidan er en and Wink

Det kan da godt være, men det troede man også med Farnerud.

Tilbage på FmF Opstemt

absalonsen
Gæst

« Svar #17622: 22 Jul 2008, 17:47 »

Agger har været meget skadet, og tør ikke sætte min lid til en 20-årig, der er uden erfaring. Hverken Peter Madsen eller Dave er i mine øjne hverken gode nok eller bombere.

Fm_Zep
Ynglingespiller

« Svar #17623: 22 Jul 2008, 17:53 »

Zidan, er han ikke lidt en humørspiller..? Jeg er ikke sikker på at han vil falde til i Brøndby og jeg tror ikke på at han kan gøre det samme for os som han kunne for FCM

Liverpool !!!

Brøndby !!!

fc-hansen
Manager

« Svar #17624: 22 Jul 2008, 17:57 »

Zidan, er han ikke lidt en humørspiller..? Jeg er ikke sikker på at han vil falde til i Brøndby og jeg tror ikke på at han kan gøre det samme for os som han kunne for FCM
Det der er så fantastisk ved Zidan er at han kan være anonym i 80 min. men så dribler han et halvt hold og scorer til 2-1 og sikrer 3 point. han er en humorspiller, men sådan er det med de fleste individualister. Tror dog ham og Duncan kan skabe problemer for hinanden Smiley Men tror det er ham der skal til hvis i skal hvie mesterskabet. En mand der afgøre kampene for jer på egen hånd.

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Sider: 1 ... 1173 1174 [1175] 1176 1177 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010