|
Cencur
|
|
Ham har man helt glemt pga. Jönsson, Farnerud og JK. Men han er bare guld!
|
|
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
hvorfor er faxe tribunen tom?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
Det er den heller ikke
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
Yessir
|
|
Uden at vide det vil jeg skyde på det er fordi man ikke må bruge en ståtribune når der spilles europæisk. Også har det vel været nemmere at lukke den, da der alligevel ikke ville blive fyldt til kampen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-KNM-
|
|
^^ Det er helt rigtigt ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
Uden at vide det vil jeg skyde på det er fordi man ikke må bruge en ståtribune når der spilles europæisk. Også har det vel været nemmere at lukke den, da der alligevel ikke ville blive fyldt til kampen.
så ved jeg det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Ser ud til at kampen ender 1-0.
Det er jeg sgu langt fra tilfreds med. Endda kommer målet fra en forsvarer, på en dødboldsituation - ikke lovende takter, vores offensiv viser.
Alt i alt er det på ingen måde imponerende. Det ligner mest det bold vi leverede, da sidste sæson sluttede.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
Det var sgu skuffende  Ærgeligt Katongo ikke lige scorede der til sidst.
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
stimo92
Gæst
|
|
sry jeg spørg herinde. men synes det er oplagt da der er mange BIF fans herinde. men vil i følge med i en blog om Brøndby hvis jeg lavede sådan en?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sheriffen87
|
|
sry jeg spørg herinde. men synes det er oplagt da der er mange BIF fans herinde. men vil i følge med i en blog om Brøndby hvis jeg lavede sådan en?
Altså du har startet 3 blogs på 2 uger, så der tror jeg ikke jeg vil. Hvis du viser du kan holde den igang i længere tid skal jeg da nok kigge forbi 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Nej, og nu tilbage til snak om IRL fodbold  Brug chattet til sådanne spørgsmål.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Schytte
|
|
Dejligt brøndby er så ringe... så vinder man da mere på odds her på fm 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
Brug "Kommende blogs" tråden. Og nej gider heller ikke ud fra samme grundlag som Sheriffen
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
DavideSanton
|
|
det er sgu skuffende. men lad os nu se, vi skal jo lige rigtig i gang.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|