home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1008 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1154 1155 [1156] 1157 1158 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4222186 gange)
BIF-Boy
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #17325: 17 Jul 2008, 18:52 »

Hvorfor er man altid uden internet når der bliver hentet spillere? Genialt køb af Jan K.! Glæder mig herre meget til at se ham i kamp. Fantastisk job af AB!

Mon ikke start 11'eren kommer til at se sådan her ud så?:

Andersen
Randrup-Jon-Max-Rasmussen
Gisla
Toby-Jan K.
Holmén
Farnerud-Duncan

?  Super stærk opstilling. Endnu en gang, FANTASTISK!

Næsten enig... men tror måske Wass er lidt foran Randrup

Brøndby ´96
Arsenal ´96

bif4ever
Lilleputspiller
*

« Svar #17326: 17 Jul 2008, 18:52 »

Ja Toby er ikke god nok til start, men en fin reserve Opstemt Ved heller ikke med Lortenzen - ville helt fortrække denne opstilling.

Stephan
                                                                   JJ------How------MvS------TR
                                                                                    Gisla
                                                                  Holmén-------------------Jan K
                                                                                   Farne
                                                                        Katongo-------Duncan

BenMusalho
Gæst

« Svar #17327: 17 Jul 2008, 19:03 »

FJERN Toby, ind med Lorentzen Smiley
Tom har indirekte sagt at han vil bruge Toby i efteråret, så tror han vil blive brugt. Håber også selv mere på Lorentzen eller Dave.
Næsten enig... men tror måske Wass er lidt foran Randrup

Ville også hellere se Wass end Randrup, men igen tror jeg at TK foretrækker Randrup. SYnes bedre om Wass' offensive evner. Og det ville være perfekt med K-Lo foran Wass til at trække ind i banen, og så lade Wass komme i overlap. Toby og Wass minder for meget om hinanden.
Ja Toby er ikke god nok til start, men en fin reserve Opstemt Ved heller ikke med Lortenzen - ville helt fortrække denne opstilling.

Stephan
                                                                    JJ------How------MvS------TR
                                                                                     Gisla
                                                                   Holmén-------------------Jan K
                                                                                    Farne
                                                                         Katongo-------Duncan

Tvivler på at Jon kommer til at spille højreback. Synes ihf. det ville være dumt at bruge en midterforsvarer som højre back Peace

Rooland
Manager

« Svar #17328: 17 Jul 2008, 19:03 »

Jeg tror ikke Jan K starter inde, da Tom Køhlert sagde til TV2 sporten at han først skal ud og løbe med en bold og komme i form og at han starter på bænken mod B36 Smiley

http://sporten.tv2.dk/video/index.php/nodeId-13232881.html

tjek Jan Kristiansen er ikke i form og Jan Kristiansen til Brøndby.

BenMusalho
Gæst

« Svar #17329: 17 Jul 2008, 19:04 »

Jeg tror ikke Jan K starter inde, da Tom Køhlert sagde til TV2 sporten at han først skal ud og løbe med en bold og komme i form og at han starter på bænken mod B36 Smiley

http://sporten.tv2.dk/video/index.php/nodeId-13232881.html

tjek Jan Kristiansen er ikke i form og Jan Kristiansen til Brøndby.
Han er slet ikke med mod B36 Thorshavn?

EDIT: Bud på resultat; 3-0. Duncan x2, Thomas Rasmussen.
« Seneste Redigering: 17 Jul 2008, 19:09 af BenMusalho » Logged

BenMusalho
Gæst

« Svar #17330: 17 Jul 2008, 19:33 »

Nogen der ved om de laver minut-for-minut opdatering på b.com??

Gosser
Manager

« Svar #17331: 17 Jul 2008, 19:41 »

Hvorfor fanden er det at Toby starter inde? Han gjorde det jo elendigt sidst - man skulle hellere have valgt Dave, som jo gjorde det fantastisk godt, da han kom ind!

Så latterligt at vi bruger Toby - han er så pivringe. Det bliver så lækkert, når Jan K kan tage den plads.
« Seneste Redigering: 17 Jul 2008, 19:43 af Gosser » Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #17332: 17 Jul 2008, 19:43 »

Hvorfor fanden er det at Toby starter inde? Han gjorde det jo elendigt sidst - man skulle hellere have valgt Dave, som jo gjorde det fantastisk godt, da han kom ind!

Så latterligt at vi bruger Toby - han er så pivringe.

Præcis! Jeg glæder mig mere og mere til at Kent overtager, hvis dette skal fortsætte.

Echoes, Silence, Patience and Grace

Cencur
Manager

« Svar #17333: 17 Jul 2008, 19:45 »

Jeg synes personligt at det er fint at Tobias Mikkelsen starter inde imod sådan et svagt hold, så han kan komme igang igen, plus at Tobias og Kasper kommer meget over kanterne og slår mange indlæg ind i kraniet på Duncan, som er oppe imod en rutineret og en urutineret forsvarsspiller, så jeg har oddset på 2 mål fra hans hoved :-)

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Gosser
Manager

« Svar #17334: 17 Jul 2008, 19:47 »

Men det håber vi jo hver gang, når vi snakker om Toby. Faktum er bare, at han gør det fantastisk dårligt, selv mod svage modstandere!

Og mener du seriøst at han tit slår indlæg? Tunge Han kan jo aldrig komme forbi sin modstander, og får aldrig slået bolden indover. Enten fordi, han som sagt, ikke kan komme forbi modstanderen, eller fordi han liiige skal prøve en ekstra dribling, som mislykkes.

Bave
Gæst

« Svar #17335: 17 Jul 2008, 19:49 »

Bud på Dagens Resultat

2-0

Da holdet lige skal i gang og spilles sammen   

Cencur
Manager

« Svar #17336: 17 Jul 2008, 19:50 »

Nævnte ingen steder at han tit slår indlæg, men når han er decideret kantspiller, så kommer han automatisk mere over kanterne end f.eks Retov og Holmén og imod dagens modstander burde der være chance for at han kunne drible den ekstra gang og stadig slå et acceptabelt indlæg, som rammer enten Duncan eller ihvertfald i feltet. Wink

Cencur
Manager

« Svar #17337: 17 Jul 2008, 19:51 »

.... Og hvis jeg skal komme med et bud så må jeg sige 4-0.

Jönsson, Lorenzen og Duncan x² !

Gosser
Manager

« Svar #17338: 17 Jul 2008, 19:57 »

Blev sgu helt glad, da de fandt Jan Kristiansen med hans fjogede smil, på tribunen Opstemt Tror han kan medføre en masse godt humør!

Rossonero
Gæst

« Svar #17339: 17 Jul 2008, 20:00 »

Brøndby vinder 100% kampen i dag, og jeg skyder på, at de får scoret 3-4 mål. Dog synes jeg man skal passe på med at undervurdere B36, som jeg godt tror kan snige et enkelt mål ind bag Brøndby-målet.

Sider: 1 ... 1154 1155 [1156] 1157 1158 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010