home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 993 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 66 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1043 1044 [1045] 1046 1047 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4228113 gange)
MLL
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #15660: 16 Jun 2008, 18:08 »

Men for ikke kun at kritisere Molle, så kæmpede han sgu hver gang han fik lov til at spille og brokkede sig heller aldrig over manglede spilletid, udover at han udtalte at han var lidt skuffet over sæsonen der netop var opstået. Men held og lykke til ham i Horsens!

Det er rigtigt nok, hans fightervilje kan man sku ikke pille ved. Thumbs Up

Tilbage på FmF Opstemt

Kazak
Ynglingespiller

« Svar #15661: 16 Jun 2008, 18:51 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=85131    Nu vil Esbjerg ha Spelmann.
men jeg er modstander af et farvel til Spelmann, og slet ikke til Esbjerg.
Vi skal aldrig sælge noget til Esbjerg mere. med mindre vi laver frikøbsklausuler på 150.000,-

Hvad siger I.

BenMusalho
Gæst

« Svar #15662: 16 Jun 2008, 20:06 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=85131    Nu vil Esbjerg ha Spelmann.
men jeg er modstander af et farvel til Spelmann, og slet ikke til Esbjerg.
Vi skal aldrig sælge noget til Esbjerg mere. med mindre vi laver frikøbsklausuler på 150.000,-

Hvad siger I.
Hvorfor fanden skal vi ikke det?? Ser ikke noget problem i at sælge til Esbjerg!

EDIT: Og der sker sgu ting og sager i dag. Først Kent Nielsen, så Juventus kampen og så Molles skifte!! Så må vi også godt lige få 2x Farnerud Thumbs Up crazy
« Seneste Redigering: 16 Jun 2008, 20:08 af BenMusalho » Logged

Kazak
Ynglingespiller

« Svar #15663: 16 Jun 2008, 20:25 »

efter vi tilbød 7-8 mil for at få Zimling tilbage, og de afviste. ser jeg ingen grund til at afsætte flere talenter til EFB.
Med mindre vi laver en tilbagekøbs klausul på 0,-

Tavares
Manager

« Svar #15664: 16 Jun 2008, 20:32 »

Kæft en go' dag Wink

Bruno Caboclo. Siger det bare.

Zone 43
Manager

« Svar #15665: 16 Jun 2008, 20:35 »

EDIT: Og der sker sgu ting og sager i dag. Først Kent Nielsen, så Juventus kampen og så Molles skifte!! Så må vi også godt lige få 2x Farnerud Thumbs Up crazy

Bare lige for at slutte dagen af.. Opstemt

Jeg ser heller ingen problemer i, at sælge til Esbjerg.. Jeg ser dog hellere, at han lejes ud i et år eller to sammen med Mike Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

BenMusalho
Gæst

« Svar #15666: 16 Jun 2008, 20:43 »

efter vi tilbød 7-8 mil for at få Zimling tilbage, og de afviste. ser jeg ingen grund til at afsætte flere talenter til EFB.
Med mindre vi laver en tilbagekøbs klausul på 0,-
Okay?? Ser stadig ingen grund til at vi ikke skal sælge til EFB. Fodbold handler om penge nu til dags og det var deres bedste spiller, så jeg kan ikke rigtig se at folk er så sure over det. Jovist han er god. Men at boykotte EFB pga. det er sgu noget pis.

Kazak
Ynglingespiller

« Svar #15667: 16 Jun 2008, 21:11 »

Jeg tror gerne Zimling ville tilbage til BIF da vi bød de millioner. Altså ca 50 gange såmeget som de fik ham for, men grådighed eller fodbold nu til dags, jeg ved ikke hvad i kalder det for, gjorde at de sagde nej. Og det er de jo selvfølgelig i sin gode ret til, men hvorfor så gøre dem en tjeneste en anden gang?

og for det 2. tror jeg det er en kombination mellem skader og at EFB ikke ville sælge Zimling til os, der gør at han vil spille sin kontrakt ud (så de ikke tjener noget på ham)

Thore
Manager

« Svar #15668: 16 Jun 2008, 21:15 »

Jeg tror gerne Zimling ville tilbage til BIF da vi bød de millioner. Altså ca 50 gange såmeget som de fik ham for, men grådighed eller fodbold nu til dags, jeg ved ikke hvad i kalder det for, gjorde at de sagde nej. Og det er de jo selvfølgelig i sin gode ret til, men hvorfor så gøre dem en tjeneste en anden gang?

og for det 2. tror jeg det er en kombination mellem skader og at EFB ikke ville sælge Zimling til os, der gør at han vil spille sin kontrakt ud (så de ikke tjener noget på ham)

Så fordi Esbjerg købte ham i BIF, så skal BIF kunne købe ham igen biligere end andre hold?

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Kazak
Ynglingespiller

« Svar #15669: 16 Jun 2008, 21:19 »

Billigere end andre hold.

fik de ham solgt NEJ, hvorfor mon, måske fordi de ikke sagde ja til det bedste bud

Zone 43
Manager

« Svar #15670: 16 Jun 2008, 21:20 »

Det er jo deres eget problem, at de ikke vil tjene penge på et salg af ham?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Thore
Manager

« Svar #15671: 16 Jun 2008, 21:21 »

fik de ham solgt NEJ, hvorfor mon, måske fordi de ikke sagde ja til det bedste bud

Du ved da ikk hvad der er blevet budt for ham?
De har nok vurderet at man skulle have noget mere for ham, ellers var han mere værd bare og beholde i klubben.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Kazak
Ynglingespiller

« Svar #15672: 16 Jun 2008, 21:23 »

Thore
Manager

« Svar #15673: 16 Jun 2008, 21:24 »

Jeg kan stadig ikke se hvorfor Esbjerg var nogle røvhuller fordi de ikke solgte til Brøndby?
Også kan du citere dig selv alt det du vil.

Yessir
Manager

« Svar #15674: 17 Jun 2008, 00:48 »

Brøndby gjorde Esbjerg en tjeneste?
De eneste der gjorde hinanden en tjeneste var Esbjerg & Zimling. Esbjerg for at tro på ham, og Zimling for at sige tak for den tillid han ikke fik af Laudrup,

Sider: 1 ... 1043 1044 [1045] 1046 1047 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010