home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 947 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 50 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1007 1008 [1009] 1010 1011 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4234921 gange)
BenMusalho
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #15120: 02 Jun 2008, 16:02 »

Helt sikkert Thumbs Up Hævet Øjenbryn

Men er ting står i min verden fast.. Vi skal have to nye angribere Cool
TOTALT ENIG. Duncan er elendig med en bold og Katongo scorer meget få mål/ingen mål.. Katongo kan vi evt. beholde som udskifter, mens Duncan skal helt væk. Gad gerne se Lasse Nilsson trække den blå/gule trøje over hovedet (som jeg har nævnt før).. Og så skal vi have en syyyyg bomber som angrebsmakker til ham  Hævet Øjenbryn

MLL
Manager

« Svar #15121: 02 Jun 2008, 16:03 »

Lidt ærgeligt at Mikael Forsell lige har skiftet klub, men der er mange angribere jeg gerne ser i Brøndby IF.

Her er nogle af dem:
Yssouf Koné - Rosenborg
Razak Omotoyossi - Helsingborg. Sidste sæson scorede han 23 mål i 38 kampe
Martin Bernburg - FC Nordsjælland
Morten Skoubo - Real Sociedad
Rade Prica - Sunderland

BTW: Lidt om Skoubo her.
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-11873598.html?rss

Hmm http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-11872841.html  Skuffet
« Seneste Redigering: 02 Jun 2008, 16:07 af MLL » Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Cencur
Manager

« Svar #15122: 02 Jun 2008, 16:07 »

Björn Runström - Fristillet. En meget habil fodbold spiller med premier league erfaring.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

BenMusalho
Gæst

« Svar #15123: 02 Jun 2008, 16:08 »

Lidt ærgeligt at Mikael Forsell lige har skiftet klub, men der er mange angribere jeg gerne ser i Brøndby IF.

Her er nogle af dem:
Yssouf Koné - Rosenborg
Razak Omotoyossi - Helsingborg. Sidste sæson scorede han 23 mål i 38 kampe
Morten Skoubo - Real Sociadad
Rade Prica - Sunderland
Enig. Og det samme med Alanzinho (han har dog bare forlænget).. Ham gad jeg rigtig gerne se på VP.. Ellers hvis vi bare kan få en spiller der kan sætte 3-4 forsvarere af med et enkelt løb op af banen hvorefter han kan lægge den sikkert i kassen så har vi jo et rigtig godt hold efter min mening. Hvis man sidder og ser på nogle Alanzinho videoer på youtube kan man se hvor stor betydning han har for en kamp. Vi skal have en Messi der kan afgøre en kamp på egen hånd, og så et par angribere der bomber så er vi tilbage i toppen. Og så self. en højreback i stedet for Randrup. = top 2 Hævet Øjenbryn

Zone 43
Manager

« Svar #15124: 02 Jun 2008, 16:14 »

Hmm http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-11872841.html  Skuffet

Jeg må erkende, at jeg ikke kan se, hvad vi bruge Bernburg til. Så hellere beholde Duncan.

Ærgeligt, hvis vi ikke snupper ham. Han vil være perfekt til holdet, da han kan dække flere pladser Smiley

Gad gerne se Lasse Nilsson trække den blå/gule trøje over hovedet (som jeg har nævnt før).. Og så skal vi have en syyyyg bomber som angrebsmakker til ham  Hævet Øjenbryn

Med det som LN har vist i AaB, så håber jeg, at han holder sig fra VP.
« Seneste Redigering: 02 Jun 2008, 16:16 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Cencur
Manager

« Svar #15125: 02 Jun 2008, 17:11 »

Lidt enig Zone, men også uenig. Man så til tider en angriber som virkelig kunne finde ud af sit shit, men desværre så lignede ham og Curth hinanden lidt for meget, plus at Aab ikke spillede helt så godt i foråret som de gjorde i efteråret. Han er nok en angriber som har niveauet over SAS ligaen, men som bare ikke er slået til i udlandet endnu.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #15126: 02 Jun 2008, 18:13 »

Min ønskeliste denne sommer:

Træner:
Morten Wieghorst

Forsvar:
Michael Jakobsen
Troest Brødrene

Midtbane:
Per Ciljan Skjelbred (Han vandt engang en talentkonkurrence i Norge. Han er nu oppe i tyverne, og i mine øjne en af de største spillere Norge kan byde på)
Jan Kristiansen
Hans Henrik Andreasen

Angriber:
Morten Skoubo
Rade Prica

Echoes, Silence, Patience and Grace

Cencur
Manager

« Svar #15127: 02 Jun 2008, 18:15 »

HHA kunne vel sagtens også være Henrik Hansen fra Horsens? Ellers lyder det sgu som en god liste.. Per Ciljan var rygtet til Aston Villa for et par år siden. Så ham da Norge spillede landskamp, og han er sgu god med en bold.

-Benja-
Gæst

« Svar #15128: 02 Jun 2008, 18:18 »

Hvad med Martin Vingaard, han har netop fået debut på landsholdet og har virkelig fået sit gennembrud i Esbjerg.

Cencur
Manager

« Svar #15129: 02 Jun 2008, 18:24 »

Hmm... Spørgsmålet er om man skal hente store navne udefra eller satse på de store navne i SAS ligaen, for ligesom at tage konkurrenternes skarpeste spillere. For Vingaard er selvfølgelig interessant, men nok ikke en spiller som kan løfte Brøndby til uefacup niveau.

Zone 43
Manager

« Svar #15130: 02 Jun 2008, 18:27 »

Midtbane:
Per Ciljan Skjelbred

Det kunne være pivfrækt, at få ham til Vestegnen. Evt med 2 x Farnerud, og mit drømmekøb til midtbanen, Kalle. *savle smiley*

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #15131: 02 Jun 2008, 18:30 »

Hmm... Spørgsmålet er om man skal hente store navne udefra eller satse på de store navne i SAS ligaen, for ligesom at tage konkurrenternes skarpeste spillere. For Vingaard er selvfølgelig interessant, men nok ikke en spiller som kan løfte Brøndby til uefacup niveau.

Spørgsmålet er da snarere, om Vingaard gider at skifte til Brøndby. Mon ikke en spiller som ham har mange døre åbne, hvoraf de fleste fører til noget betydeligt mere interessant end Brøndby? Specielt efter hans scoring mod Polen.

Cencur
Manager

« Svar #15132: 02 Jun 2008, 18:32 »

Så farvel til Retov, Holmén og Gislason? Aaaaah.. Din drømmemidtbane er på længere sigt Zone og ikke efter sommeren. Men hvis de kom til vestegnen, én efter én og blev spillet ind på holdet i løbet af to sæsoner, så ville det være bindegalt.

Stephan Andersen
Mikael Nilsson - Tore Regiuinsson - Max Von Schleebrügge - Thomas Rasmussen
Retov
Alexander Farnerud - Pontus Farnerud/Thomas Kahlenberg
Per Ciljan Skjelbred
Koné - Mikael Forsell

Goddaw ondskab Opstemt

Cencur
Manager

« Svar #15133: 02 Jun 2008, 18:33 »

Spørgsmålet er da snarere, om Vingaard gider at skifte til Brøndby. Mon ikke en spiller som ham har mange døre åbne, hvoraf de fleste fører til noget betydeligt mere interessant end Brøndby? Specielt efter hans scoring mod Polen.
Det har du selvfølgelig ret i! Han solgte sig selv ret godt med den scoring. Men hvis jeg husker ret så er knægten ret ung og vil måske først spille fast for en "top" klub i Danmark før han drager ud i udlandet?

Zone 43
Manager

« Svar #15134: 02 Jun 2008, 18:35 »

Så farvel til Retov, Holmén og Gislason? Aaaaah.. Din drømmemidtbane er på længere sigt Zone og ikke efter sommeren. Men hvis de kom til vestegnen, én efter én og blev spillet ind på holdet i løbet af to sæsoner, så ville det være bindegalt.

Hørt om rotation? Wink .. Der udover får vi næppe Skjelbred og Kalle Skuffet

btw så kan du skyde en hvid pil efter Forsell, da han er taget til Tyskland Wink

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 1007 1008 [1009] 1010 1011 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010