home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
I går kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 558 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 978 979 [980] 981 982 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4769637 gange)
Kazak
Ynglingespiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #14685: 20 Maj 2008, 18:07 »

Kender en der er spilleragent for mange spillere i sas ligaen som lige har været sammen med en fra vores stab (Han ville ikke sige hvem) i frankrig for at kigge på en ung marseille spiller der er venstre kant der hedder Mame N`diaye. Håber da han er god Opstemt

Hvem er det du kender

BenMusalho
Gæst

« Svar #14686: 20 Maj 2008, 18:07 »

Kender en der er spilleragent for mange spillere i sas ligaen som lige har været sammen med en fra vores stab (Han ville ikke sige hvem) i frankrig for at kigge på en ung marseille spiller der er venstre kant der hedder Mame N`diaye. Håber da han er god Opstemt

Uhh Dejligt med nogle rygter Thumbs Up Men tror du godt du må sige det? Rullende Øjne crazy Tjekker ham lige ud i FM.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #14687: 20 Maj 2008, 18:10 »

Uhh Dejligt med nogle rygter Thumbs Up Men tror du godt du må sige det? Rullende Øjne crazy Tjekker ham lige ud i FM.

tror godt jeg måtte sige det og hvis ikke jeg måtte så... øh så... har jeg et problem Grin

Jeg kan i hvert fald ikke finde ham i fm men i editoren kan man jo bare søge på hans navn Thumbs Up

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

BenMusalho
Gæst

« Svar #14688: 20 Maj 2008, 18:14 »

tror godt jeg måtte sige det og hvis ikke jeg måtte så... øh så... har jeg et problem Grin

Jeg kan i hvert fald ikke finde ham i fm men i editoren kan man jo bare søge på hans navn Thumbs Up
ok Grin

Har fundet ham og han ser ok ud. Han spiller for Ejido i mit spil Peace Han er ok til at drible(14) og relativt hurtig(15)..

Kazak
Ynglingespiller

« Svar #14689: 20 Maj 2008, 18:17 »

Mame N`diaye fra senegal han er 86'er Potentiale fra 106 - 125 i FM.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #14690: 20 Maj 2008, 18:21 »

Yes yes det er ham Thumbs Up

BenMusalho
Gæst

« Svar #14691: 20 Maj 2008, 18:21 »

Der står ikke så meget på wikipedia Skuffet Heller ikke på den franske.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #14692: 20 Maj 2008, 18:27 »

Der står ikke så meget på wikipedia Skuffet Heller ikke på den franske.

Prøv her: www.olympiquedemars eille.com/

Er ikke sikker på at du kan fransk og om der er noget om ham men kan ikke finde andet Wink
« Seneste Redigering: 20 Maj 2008, 18:29 af Altid Brøndby » Logged

Bave
Gæst

« Svar #14693: 20 Maj 2008, 18:27 »

og sådan ser han ud

dasmessi
Gæst

« Svar #14694: 20 Maj 2008, 18:31 »

Det ville da forstærke jer en del, hvis i købte ham.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #14695: 20 Maj 2008, 18:33 »

Det ville da forstærke jer en del, hvis i købte ham.

Ved du overhovedet noget om ham udover det kazak skrev før og hvordan han ser ud?

Selvføgelig også udover at han spiller i marseille.

Zone 43
Manager

« Svar #14696: 20 Maj 2008, 18:40 »

Ham N'Diaye lyder som fin spiller.. Skulle han komme til Vestegnen, så bliver han nok reserve et år eller to for Katongo.

Det eneste jeg har kunne finde om ham, er, at han midtbane/angriber, og at han i denne sæson har været udlejet til et hold i Ligue 2, hvor det er blevet til 17 kampe. En enkelt kamp har han spillet for Marseille siden sin ankomst i '05..

Ifølge editoren er hans PA 125, som der er nævnt, hvilket svarer til følgende:
-7 = 110-140 (superligastjerner)
-6 = 90-120 (standard superliganiveau)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #14697: 20 Maj 2008, 18:52 »

Brøndby ´96
Arsenal ´96

-Benja-
Gæst

« Svar #14698: 20 Maj 2008, 19:34 »

Ja, det kunne være lækkert. Det er lige sådan en angrebstype vi mangler. Katongo er pt vores bedste angriber, han er jo ikke super i hovedspillet, men han er heller ikke dårlig. Så Skoubo ville være rigtig godt køb, han kan tage sig af hovedspillet. Mens Katongo kan få en mere fri rolle, så Anders Bjerrgaard kan du set at komme igang! Dog er der et problem, Skoubo har været meget skadet. Men hvis han finder sit niveau frem, som havde sidste gang vi blev mestre Hævet Øjenbryn

MLL
Manager

« Svar #14699: 20 Maj 2008, 20:12 »

Skrevet af en sso bruger:

"Jeg var i farum og kan berette om en udemærket kamp. Venstreback Wagner og angriber Roberto spillede hele kampen der endte 1-0 på mål af D. Williams. Målet blev til efter glimrende sammenspil af de to brasilianere der spillede FCN helt tynde i venstreside så williams bare skulle prikke den ind. Især Roberto så spændende ud. Han har efter min mening en hurtighed med bolden der næppe kan matches af nogen herhjemme. Han havde to gode muligheder men manglede den sidste skarphed der. De havde store problemer med ham og jeg var ret imponeret. I det meste af kampen var han helt i front hvilket var lidt ærgeligt for han kom ikke så meget med i spillet som han kunne havde gjort. Til sidst i kampen spillede han til venstre og der så han også rigtig godt ud. Han kan i hvert fald nogen ting som ingen andre kan i vores trup. Wagner har jeg lidt svært ved at vurdere. Han var desværre ikke så meget med i spille, men han havde en flot assist efter frispilning fra roberto. Det der faldt mest i øjnene er at hans placeringer på banen var til tider meget offensive og lidt underlige. Kan man spille med en fri rolle til en venstreback?:-) Taktisk er der i hvert fald en del han skal forstå. Også han er utrolig hurtig.
En anden der viste fine ting var Osama Akahrraz der afløste williams efter en 30 min.

Alt i alt sad vi godt på dem og styrede næsten hele kampen. Chancer var der ikke mange af. Jeg tror det kan blive rigtig godt med brasilianerne men det umuligt at dømme noget sikkert på bare en kamp selvfølgelig."

Tilbage på FmF Opstemt

Sider: 1 ... 978 979 [980] 981 982 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010