|
MLL
|
|
Tv4 nu. Der er sveriges em trup.
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
Barca-boy
|
|
Hej Tror i man kan købe billetter til faxe uden for stadion i boderne før kampen? :b
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GudenEricsson
Gæst
|
|
Hej Tror i man kan købe billetter til faxe uden for stadion i boderne før kampen? :b
4363 0810 Ring til shoppen i morgen tidlig og spørg  Der er ikke stor chance for at nogen ved det herinde 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
Tv4 nu. Der er sveriges em trup.
Det blev stortset som forventet. Holmén med som reserve og Max + Ericsson helt udenfor truppen.
|
|
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
Spar dem til FCK kampen - Det venter nok en øretæve i Aalborg. :-/
|
|
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Spar dem til FCK kampen - Det venter nok en øretæve i Aalborg. :-/
Hørt! Jeg tror vi skal være glad for, hvis vi kan slippe der fra med et smalt nederlag. Forhåbenlig sidder deres nederlag stadig i deres hoved, så kan lave alle gode gange tre med 1-1 kampe  Jeg glæder mig dog til at se, hvem TK har udtaget 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Truppen mod AaB: 16. Stephan Andersen 4. Per Nielsen 5. Mark Howard 6. Samuel Holmén 7. Kasper Lorentzen 8. Kim Daugaard 9. Martin Retov 13. Peter Madsen 18. Max von Schlebrügge 20. Stefan Gislason 23. Martin Spelmann 25. Tobias Mikkelsen 26. Mike Jensen 28. Chris Katongo 29. Daniel Wass 30. Michael Tørnes 31. David Williams 33. Jacob Berthelsen 34. Pierre Kanstrup 41. Nicolaj Agger Andersen Wass - Howard - Berthelsen/PerPer/Max - Daugaard Gisla Holmén - Lorentzen Mike (  ) Madsen - Katongo Tip: 1-1
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
I får smæk. Andet er der ikk at sige.
Mit tip:
1-1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GudenEricsson
Gæst
|
|
I får smæk. Andet er der ikk at sige.
Mit tip:
1-1
1-1 er da ikke at få smæk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
1-1 er da ikke at få smæk  Nej, er ikk dum, men siger jeg TROR i får smæk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Nej, er ikk dum, men siger jeg TROR i får smæk.
Du modsiger dig selv.  Hvis du tror vi får smæk, kan du da heller ikke tro den bliver 1-1? Giver ikke mening + du skrev ikke tror.. du skrev bare: "I får smæk."
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GudenEricsson
Gæst
|
|
Dem der mangler billetter til fuck kampen ind på SSO NU!!!!!!!!  der er en der har sat sine til salg..... Det er til Faxe nedre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|