|
BenMusalho
Gæst
|
|
Vi henter ham så Bissen og Trond har en ven mere i styrkerummet?
- Jo, han er nok bedre end Randrup, som er en upcoming star, men synes dog vi kan gøre det bedre og finde en der er bedre og mere holdbar end Bøgelund.
Så tager vi da Priske  Trond og Bissen skal sælges så han er alene i styrkerummet  Ej hvem synes I/du så vi skal hente?  Måske Svärd?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cencur
|
|
Ingen anelse, Priske & Bøgelund lyder som de eneste muligheder lige pt, men der findes altid en nordmand eller svensker i baggrunden. Men det kan også sagtens være at vi ikke har brug for en ny højreback, men mere en angriber.
|
|
|
|
|
|
"I can resist everything except temptation." - Igennem ild og vand for Brøndby IF.
|
|
|
|
|
PGReimer
|
|
Medmindre vi snupper ham  Hvis han gider  Han ville helst til Brøndby eller Fck.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GudenEricsson
Gæst
|
|
Tror vi vinder 3-0 i dag Nu kan man i øvrigt købe "1964" stickers på alphabrondby.dk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
Jeg mener ikke, at vi har brug for at forstærke vores backs. Thomas Rasmussen gør det fremragende, og Daniel Wass har et enormt potentiale. Lad os satse på ham.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Tror vi vinder 3-0 i dag Nu kan man i øvrigt købe "1964" stickers på alphabrondby.dk  Oooorrrrrhhhhhh hvvvaaaaaad! Det tror jeg også  Målscorerene bliver Holmén, Randrup og Max Power  Og så tror jeg det bliver en rigtig underholdene kamp, med en masse offensivt fodbold, og en hel masse chancer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
God artikel, dog ikke enig i at spillerne måske har mistet motivationen. Tror at de alle sammen er topmotiverede til dagens kamp. Og som jeg sagde før så vinder vi 3-0 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zonen
Gæst
|
|
2-2 tror jeg. Vi er trætte og umotiverede
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Tror vi vinder 3-0 i dag Nu kan man i øvrigt købe "1964" stickers på alphabrondby.dk  Kunne man allerede igår.  Jeg skal da helt sikkert forbi shoppen idag og købe denne t-shirt. :-) Jeg tror vi vinder med 2-0. Målene bliver sat ind af Katongo og Holmén. Det bliver satme en god, varm dag på stadion. Pt. er der over 20 grader på Vestegnen og skyfri himmel. Det er et godt tegn. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Har desværre en bange anelse på grund af at vi er trætte efter pokalfinalen. Tror vi taber 1-2 
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
Zonen
Gæst
|
|
Kunne man allerede igår.  Jeg skal da helt sikkert forbi shoppen idag og købe denne t-shirt. :-) Jeg tror vi vinder med 2-0. Målene bliver sat ind af Katongo og Holmén. Det bliver satme en god, varm dag på stadion. Pt. er der over 20 grader på Vestegnen og skyfri himmel. Det er et godt tegn.  Har allerede købt den 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
i SKAL vinde idag, jeg har oddset på jer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
i SKAL vinde idag, jeg har oddset på jer  Det gør vi da også  Har også oddset på os... 500.00  EDIT: Så når farmand her vinder på det, får han 1000.00 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi