home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 617 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 891 892 [893] 894 895 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4737967 gange)
GudenEricsson
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #13380: 20 Apr 2008, 21:27 »

Skidt kamp... Skuffet

Men mit had til arek onysko er blevet forværret! Magen til arrogance skal man lede længe efter (Okay, vi kan bare kigge i parken Wink ), men ved ik om man så det på tv, men efter kampen sang vi (Faxe) "Din mor er luder i Polen" og så klappede han af os og bukkede.. Svin.

Dog var der én god ting. Café 1964 var vi inde på inden kampen. Det kan kun anbefales - Tv skærme overalt og dejlig mad! Thumbs Up

absalonsen
Gæst

« Svar #13381: 20 Apr 2008, 21:30 »

Skidt kamp... Skuffet

Men mit had til arek onysko er blevet forværret! Magen til arrogance skal man lede længe efter (Okay, vi kan bare kigge i parken Wink ), men ved ik om man så det på tv, men efter kampen sang vi (Faxe) "Din mor er luder i Polen" og så klappede han af os og bukkede.. Svin.

Dog var der én god ting. Café 1964 var vi inde på inden kampen. Det kan kun anbefales - Tv skærme overalt og dejlig mad! Thumbs Up

Så holder vi lige. 1964 må bare ikke kaldes café! Det er en bar, selvom der fejlagtigtg står café udenfor! :-/
Man ja, godt sted. :-P

dasmessi
Gæst

« Svar #13382: 20 Apr 2008, 21:30 »

Dejligt at se fynboerne slå vestegnen!. Dejligt. Nu kan i godt vinke farvel til den top 4 i snakker om.
Skidt kamp... Skuffet

Haha, godt lavet Onysko. Og bar fordi han bukker og det, behøver du da ikk klade ham et svin.

søgaard
Gæst

« Svar #13383: 20 Apr 2008, 21:30 »

Skidt kamp... Skuffet

Hvad skulle han ellers have gjort ? Fløjet op og begyndt og banke hele tribunen ? Men ja, han virker lidt arrogant, men jeg har skam intet imod det, tværtimod, så tror jeg det er nødvendigt, ellers vil tilskuerne jo sagtens kunne psyke spillerne, og få dem til og spille dårligt.. så arrogance er godt Wink Kan også være han klappede pga. jeres opfindsomhed Wink

BenMusalho
Gæst

« Svar #13384: 20 Apr 2008, 21:31 »

Fatter heller ikke hvorfor Holmén ikke var med?? Skuffet Super ærgeligt!

dasmessi
Gæst

« Svar #13385: 20 Apr 2008, 21:35 »

Fatter heller ikke hvorfor Holmén ikke var med?? Skuffet Super ærgeligt!
Han sku have en pause.

N17
Manager

« Svar #13386: 20 Apr 2008, 21:37 »

Haha... fanme godt lavet Onyszko... Og det selvom jeg holder med BIF! Synes den sang er direkte usmagelig

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

absalonsen
Gæst

« Svar #13387: 20 Apr 2008, 21:39 »

Haha... fanme godt lavet Onyszko... Og det selvom jeg holder med BIF! Synes den sang er direkte usmagelig

Den er da genial gange to!
Hvad så med "Jesper han er gay allez allez!"?

Din mor er luder i DK

Du er sej!

dasmessi
Gæst

« Svar #13388: 20 Apr 2008, 21:41 »

Flot ord  Peace

søgaard
Gæst

« Svar #13389: 20 Apr 2008, 21:41 »

Din mor er luder i DK
Man bliver næsten nødt til og klappe af dette indlæg, det kunne næsten ikke blive dårligere..
Grunden til Holmen ikke var med i dag, var måske pga. han skulle spares til d. 1, hvor i jo har årets kamp Wink Jeg undrede mig derfor også over, at I stillede op i næsten stærkeste formation i dag Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #13390: 20 Apr 2008, 21:42 »

Skidt kamp... Skuffet

Haha, lol! Nu må jeg godt nok le Thumbs Up
I kalder hans mor en ludder, hvilket er direkte pinligt, og barnligt, og han tager det som en mand, og bukker for jer. Det er utrolig godt skuldret af manden, ikke at lade sig gå på af så barnlige og små irriterende ting Thumbs Up

Men anyway, dommeren var godt nok ringe!

Zone 43
Manager

« Svar #13391: 20 Apr 2008, 21:44 »

Men anyway, dommeren var godt nok ringe!

Hvilke dommere er ikke det? Huh

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

dasmessi
Gæst

« Svar #13392: 20 Apr 2008, 21:44 »

Thomas Vejlgaard!

absalonsen
Gæst

« Svar #13393: 20 Apr 2008, 21:45 »

Dommeren manglede efter min mening lidt en linie. Der bliver begået et voldsomt frispark i første halvleg mod Tobias (tror jeg det var). Frisparket var i de flestes øjne til gult, men OB'eren slap. Lidt efter begår Gisla et ikke lige så slemt frispark, men han får gult for det.
Syntes desværre, at dommernes niveau er faldet. Skuffet

Rossonero
Gæst

« Svar #13394: 20 Apr 2008, 21:45 »

Man kan vel grine lidt af selve sangen og indlægget.

En flot kamp Brøndby spiller i dag, uden rigtig at komme tæt på. OB's spil dalede voldsomt i 2. halvleg, og Brøndby burde have scoret et mål, hvis ikke to. Selvom jeg hader Brøndby, må jeg blankt indrømme, at Chris Katongo er en sej mand!

Sider: 1 ... 891 892 [893] 894 895 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010