MLL
|
|
Martin Retov spillede virkelig også klasse idag!! IGEN, han er virkelig blomstret op igen
Ja han er kun overgået af Munken idag 
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Martin Retov spillede virkelig også klasse idag!! IGEN, han er virkelig blomstret op igen
ENIG! super god 
|
|
|
|
|
|
|
|
BIF-Boy
|
|
Alt er ved og være i orden nu..... men helt ærligt kan jeg ikk se hvad en mand som daugaard kan lave i en start 11´er
|
|
|
|
Brøndby ´96 Arsenal ´96
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Alt er ved og være i orden nu..... men helt ærligt kan jeg ikk se hvad en mand som daugaard kan lave i en start 11´er
Han spillede jo fucking godt!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
GudenEricsson
Gæst
|
|
Daugaard skal starte inde!
Flot kamp, dog på en lidt billig baggrund. Nu er det altafgørende, at vi vinder den finale. Folk, der ved noget om billetsalg, må meget gerne informere os andre (eller mig, om ikke andet).
Brøndby IF og Esbjerg fB mødes med DBU for at afklare detaljerne omkring pokalfinalen så hurtigst så muligt. Det kommer med garanti op på b.com 
|
|
|
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
Daugaard har været helt suveræn hver eneste gang han har været på banen i foråret - uanset om det har været på midtbanen eller backen. I mine øjne kandiderer han meget kraftigt til en plads i startopstillingen.
|
|
« Seneste Redigering: 17 Apr 2008, 21:22 af United-styrer »
|
|
|
|
|
|
BIF-Boy
|
|
Synes han er for langsom og trækker sig for ofte i taklinger.... jo han har en sublim præcision i hans afleveringer... Men havde nu mere set en Toby fra start
|
|
|
|
Brøndby ´96 Arsenal ´96
|
|
|
|
GudenEricsson
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
W00t  ? Daugaard har været suveræn i forårs sæsonen!
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
Zone 43
|
|
 Takker .. Der skal helt sikkert bestilles nogen billetter. Forhåbenlig kommer de også til salg i shoppen 
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
GudenEricsson
Gæst
|
|
 Takker .. Der skal helt sikkert bestilles nogen billetter. Forhåbenlig kommer de også til salg i shoppen  "Sælges hos BILLETnet og hos de to klubber fra tirsdag den 22. april klokken 10.00 " Det gør de! 
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
så er det godt man er medlem af brøndby support  Skal stå sammen med de rigtige fans ..
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
Zone 43
|
|
"Sælges hos BILLETnet og hos de to klubber fra tirsdag den 22. april klokken 10.00 " Det gør de!  Jeg burde lære at læse.. 
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
så er det godt man er medlem af brøndby support  Skal stå sammen med de rigtige fans .. Hvad er en rigtig fan?! Jeg skal da helt klart ofre mit spisefrikvater på, at cykle til shoppen og investere i nogle billetter. I denne situation kommer mad i anden række. 
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
|