|
sheriffen87
|
|
Hvem er dit hold da?  BIF da!  Jeg mener bare at får vi Esbjerg i finalen og taber får vi ingenting. Men får vi derimod FCK er vi sikre på UEFA Cup da fuckerne højst sandsynligt ryger i europa via ligaen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
håber på en måde esbjerg går videre og på en måde fck.
Esbjerg fordi at jeg hader fck
og fck fordi så er vi sikret europa næste sæson da jeg jo tror fck kommer i top 4
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
BIF da!  Jeg mener bare at får vi Esbjerg i finalen og taber får vi ingenting. Men får vi derimod FCK er vi sikre på UEFA Cup da fuckerne højst sandsynligt ryger i europa via ligaen... enig. det er det jeg også lige har skrevet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
BIF da!  Jeg mener bare at får vi Esbjerg i finalen og taber får vi ingenting. Men får vi derimod FCK er vi sikre på UEFA Cup da fuckerne højst sandsynligt ryger i europa via ligaen... Mente jeg også nok.  Jeg forstod det bare lige ikke, men tror også det er fordi jeg er lidt træt/tåget 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
nogen bud på hvem der vinder pokalen? tror det bliver os 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sheriffen87
|
|
nogen bud på hvem der vinder pokalen? tror det bliver os  Helt klart FC!  Ej helt klart BIF. Med en sejr i Herning på torsdag er vi så tæt på at være ude af krisen at jeg efterhånden tror på et mesterskab næste år.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
krisen? synes da ikke det er krise med disse resultater: BIF-RFC 2-1 BIF-RFC 3-1 BIF-FCM 2-1 FCN-BIF 1-0 BIF-AAB 0-1 ACH-BIF 1-3 BIF-FCM 3-0 BIF-EFB 2-1 måske lige 2 nederlag hvor det ene er så uheldigt fordi vi havde 29 skud 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
har i i øvrigt lagt mærke til at vi har lukket 1 mål ind i hver kam undtagen mod midtjylland hehe... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sheriffen87
|
|
krisen? synes da ikke det er krise med disse resultater: BIF-RFC 2-1 BIF-RFC 3-1 BIF-FCM 2-1 FCN-BIF 1-0 BIF-AAB 0-1 ACH-BIF 1-3 BIF-FCM 3-0 BIF-EFB 2-1 måske lige 2 nederlag hvor det ene er så uheldigt fordi vi havde 29 skud  Jaja men personligt vil jeg gerne se holdet fortsætte sådan lidt endnu. Tror at vi med skader til Howard og Gislason(hvis det sker) vil se et helt andet BIF hold. PerPer har slet ik niveauet til at afløse Howard længere. Vi er på rette vej. Men det er nu mere på udebane de ska hente nogle gode resultater, for VP er i forvejen DK's sværeste bane for andre hold 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
er enig i det med howard og co. Synes vi skal have lidt mere brede i truppen. Ved godt det er lidt overdrevet men synes vi har brug for: en til VB som erstatning for thomas rasmussen, måske en til central forsvar, en driblestærk MB og så lige en angriber til 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sheriffen87
|
|
er enig i det med howard og co. Synes vi skal have lidt mere brede i truppen. Ved godt det er lidt overdrevet men synes vi har brug for: en til VB som erstatning for thomas rasmussen, måske en til central forsvar, en driblestærk MB og så lige en angriber til  Er enig, undtagen med at vi skal hente en ny angriber. Vi har masser men de er desværre skadet allesammen. Håber Agger og Dave får chancen i næste sæson. Men hvis Dunken blir solgt ska vi da helt klart ha en ny angriber 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
ved godt at vi har: chris, david, nikolaj, duncan, peguero osv. men problemet er jo (som du også skriver) at de er skadede. det er derfor jeg skrev en ang på 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Vi skal ikke have angriber.. Vi har 6 + Patrick Mortensen og Mark Leth. Det ville være fuldstændig latterligt at hente en mere.
Med hensyn til Pokalen, så håber jeg på vi får Esbjerg i en evt. finale.
Tror Esbjerg er nemmest, og derfor ville det være skidt at få FCK og evt. tabe en finale. Taber vi finalen så får vi ingenting uanset hvad - eller det skulle da lige være hvis FCK blev mestre, så kommer vi i Europa. Ellers ikke!
Derfor skal den vindes...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Vi skal ikke have angriber.. Vi har 6 + Patrick Mortensen og Mark Leth. Det ville være fuldstændig latterligt at hente en mere.
Med hensyn til Pokalen, så håber jeg på vi får Esbjerg i en evt. finale.
Tror Esbjerg er nemmest, og derfor ville det være skidt at få FCK og evt. tabe en finale. Taber vi finalen så får vi ingenting uanset hvad - eller det skulle da lige være hvis FCK blev mestre, så kommer vi i Europa. Ellers ikke!
Derfor skal den vindes...
lad os lige tage et kig på BIF og FCK`s resultater imod de samme modstandere: FCK: FCK-ACH 1-0 FCK-EFB 0-1 FCK-FCM 0-2 BIF: ACH-BIF 1-3 BIF-EFB 2-1 BIF-FCM 3-0 FCK: 1 sejr, 2 nederlag målscore: -2 BIF: 3 sejre målscore: +6 ved ikke med dig men synes BIF er bedre end FCK
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 15 Apr 2008, 14:32 af Altid Brøndby »
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
Lidt ked af de sparer Simon Kjær, fatter ikke hvordan han kan skifte til palermo?  Han kan jo intet i forhold til mange forsvars spillere i sas ligaen.
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|