home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 603 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 834 835 [836] 837 838 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4757177 gange)
GudenEricsson
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #12525: 03 Apr 2008, 22:22 »

Nu har det der jo ikke noget med Brøndby IF at gøre. Godt nok er Eilif Larsen en del af sektoren hos Brøndby, men han driver altså selv Gildhøj

Kan ikke finde hans navn på gildhøjs hjemmeside.. Men synes stadig vi skal fokusere på vores egne i stedet for én, der ikke spiller i klubben.

N17
Manager

« Svar #12526: 03 Apr 2008, 22:28 »

Kan ikke finde hans navn på gildhøjs hjemmeside.. Men synes stadig vi skal fokusere på vores egne i stedet for én, der ikke spiller i klubben.

Sorry... Havde glemt han havde solgt Gildhøj, men uanset hvad, så har jeg en kammerat som lige er blevet opereret af Eilif derinde, så kunne tro at nogle special opgaver stadig blev ordnet af Eilif. Og man kans ikkert sige, at et par timer om dagen formentlig ikke kommer til at gøre nogen forskel. Jeg tror ikke du skal være i tvivl om at fokus er på vores spillere, men hvorfor ikke hjælpe Skoubo?

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

GudenEricsson
Gæst

« Svar #12527: 03 Apr 2008, 22:32 »

Sorry... Havde glemt han havde solgt Gildhøj, men uanset hvad, så har jeg en kammerat som lige er blevet opereret af Eilif derinde, så kunne tro at nogle special opgaver stadig blev ordnet af Eilif. Og man kans ikkert sige, at et par timer om dagen formentlig ikke kommer til at gøre nogen forskel. Jeg tror ikke du skal være i tvivl om at fokus er på vores spillere, men hvorfor ikke hjælpe Skoubo?

Har også skrevet det er en god gestus. Men som sagt, vores spillere er vigtigst - ligemeget om han har spillet her eller ej.Men vidste ikke han hjalp "andre", troede han var ansat af Brøndby, men han laver åbentbart lidt af hvert..

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #12528: 03 Apr 2008, 22:34 »

http://forza.dk/index.php/news/show/id=149992

Synes det er en god gestus, men synes hellere vi skal fokusere på vores egne skader, og få styr på dem.

Tror også han har kigget på vores egne, men han er jo også privat. Men nu har Agger jo også været hos ham, men tror også han fokusere nok på vores egne.

Havde ikke lige set det du skrev oven over Opstemt
« Seneste Redigering: 03 Apr 2008, 23:32 af PGReimer » Logged

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #12529: 04 Apr 2008, 10:33 »

Hmmm, hvis vi nu lige skruer tiden tilbage, til omkring brudet med Meulensteen (staveplade), og de ting der kom frem omkring uenighederne dengang, har han så egentlig ikke fået ret, når man ser på hvad der er sket i klubben siden. Rygterne gik dengang på, at han ville have nogle bestemte spillere ud af klubben, rygterne var ikke helt enige om hvem disse var, men så vidt jeg husker var dem der oftest blev nævnt Per Nielsen (bænket og frataget anførerbindet), Lantz (Solgt), Rytter (degraderet til reserveholdet) og Elanga (skippet til Horsens).

Gad vide om Brøndbys nedtur kunne have været bremset længe før, hvis Meulensteen allerede dengang havde fået sin vilje?

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #12530: 04 Apr 2008, 10:43 »

Hmmm, hvis vi nu lige skruer tiden tilbage, til omkring brudet med Meulensteen (staveplade), og de ting der kom frem omkring uenighederne dengang, har han så egentlig ikke fået ret, når man ser på hvad der er sket i klubben siden. Rygterne gik dengang på, at han ville have nogle bestemte spillere ud af klubben, rygterne var ikke helt enige om hvem disse var, men så vidt jeg husker var dem der oftest blev nævnt Per Nielsen (bænket og frataget anførerbindet), Lantz (Solgt), Rytter (degraderet til reserveholdet) og Elanga (skippet til Horsens).

Gad vide om Brøndbys nedtur kunne have været bremset længe før, hvis Meulensteen allerede dengang havde fået sin vilje?

Det er også noget som jeg har funderet over. Meulensteens snak blev stemplet som ren galimatias, men han har tilsyneladende haft fat i noget. Dengang ligende det en forholdsvis drastisk reaktion, men jo længere BIF kom ned i sølet, jo tydeligere blev det også, at der måtte foretages en voldsom oprydning. Så har han helt sikkert haft en pointe.

Det er dog ikke sikkert, at han var den rigtige løsning (trods klarsynet) alligevel. Spillerne har ihvertfald ikke været 100% positive efterfølgende. Men det kan jo skyldes, at man har spurgt de spillere, som stod til at få sparket. Spelmann er garanteret helt tosset med Meulensteen.

Brodtgaard
Manager

« Svar #12531: 04 Apr 2008, 13:01 »

TK savner en angriber - det gør jeg også:  http://www.bold.dk/nyt/?vis=81886

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Zone 43
Manager

« Svar #12532: 04 Apr 2008, 13:14 »

Så er vi tre.. Jeg glæder mig til at se, hvordan han løser det problem denne gang. Forhåbenlig er Mortensen med i truppen, denne gang. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #12533: 04 Apr 2008, 13:15 »

Køhlert kunne godt bruge en ny Elmander... Godaw do! Det kunne alle klubber i Suppen nok. Angribere er der sådan set nok af i klubben. De er bare gået i stykker hele bundtet. Han skal da ihvertfald smide en eller to af de eksisterende ud før han så meget som tænker på at hente en ny.

Er jeg den eneste, der synes at størstedelen af Køhlerts udmeldinger er en gang blabla uden de store guldkorn? Eller også er det fordi, at medierne bringer hvert eneste ligegyldige spørgsmål de har stillet ham. Det er måske nok nærmere det.

Brodtgaard
Manager

« Svar #12534: 04 Apr 2008, 13:21 »

Køhlert kunne godt bruge en ny Elmander... Godaw do! Det kunne alle klubber i Suppen nok. Angribere er der sådan set nok af i klubben. De er bare gået i stykker hele bundtet. Han skal da ihvertfald smide en eller to af de eksisterende ud før han så meget som tænker på at hente en ny.

Er jeg den eneste, der synes at størstedelen af Køhlerts udmeldinger er en gang blabla uden de store guldkorn? Eller også er det fordi, at medierne bringer hvert eneste ligegyldige spørgsmål de har stillet ham. Det er måske nok nærmere det.
  Forhåbentlig da det sidste Wink

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #12535: 04 Apr 2008, 13:24 »

Forhåbentlig da det sidste Wink

Det er det sikkert. Jeg synes bare at Køhlert generelt er gabende kedelig. Han mangler lidt kant og lidt karisma.

Brodtgaard
Manager

« Svar #12536: 04 Apr 2008, 13:24 »

Trykker på Enig-knappen

Djævlen
Gæst

« Svar #12537: 04 Apr 2008, 13:29 »

Køhlert svarer jo blot på journalisternes spørgsmål Smiley

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #12538: 04 Apr 2008, 13:33 »

Køhlert svarer jo blot på journalisternes spørgsmål Smiley

Naturligvis. Kedelige spørgsmål afføder vel kedelige svar. Men Køhlert slår mig heller ikke som en person, der kan give de her interviews lidt ekstra bid. Det er muligt, at jeg er forudindtaget, idet jeg pr. refleks begynder at gabe, når jeg ser Tom Køhlert. Det skal jeg ikke kunne afvise.

Zone 43
Manager

« Svar #12539: 04 Apr 2008, 14:15 »

Truppen mod Horsens

16. Stephan Andersen
5. Mark Howard
6. Samuel Holmén
8. Kim Daugaard
9. Martin Retov
10. Martin Ericsson
18. Max von Schlebrügge
21. Thomas Rasmussen
23. Martin Spelmann
26. Mike Jensen
28. Chris Katongo
29. Daniel Wass
32. Anders Randrup
34. Pierre Kanstrup
35. Mark Leth Petersen
36. Patrick Mortensen
40. Morten Cramer

Andersen
Randrup - Howard - Max - TRas
Mike - Retov - Holmén - Ericsson
Mortensen - Katongo

Tip: 0-1
Mortensen 62'

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 834 835 [836] 837 838 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010