home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23585
  0 Brugere, 687 Gæster Online.

Nyeste Bruger: babitakaur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 823 824 [825] 826 827 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4764940 gange)
Netrom89
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #12360: 30 Mar 2008, 22:14 »

Nej bestemt ikke. Sådan skal det være. Jeg forsvarer bare mig selv. Han starter med at skrive at man ikke kan være stolt af at ligge nr 1.

Jamen det er også iorden... Wink

Den står også for Mc's egen regning... Jeg er ikke enig, jeg synes rent faktisk at AaB's fans er blandt de bedste i landet.  Smiley

Og også på banen... Jeg håber faktisk at i vinder, hvis bare det ikke bliver afgjort før næstsidste runde, hvor vi så æder PS&E på VP og dermed sørger for at de ikke får en skid i år... Wink

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller

« Svar #12361: 30 Mar 2008, 22:17 »

Jeg er som alle i andre meget ked og sur over vi tabte til aab, men hvis vi nu skulle tabe, syntes jeg den bedste vi kunne tabe til er aab lige nu, da jeg håber de vinder ligaen istedet for FuCK!

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #12362: 30 Mar 2008, 22:19 »

Med hensyn til snakken omkring dommeren, hvad skete der så for at Gisla ikke fik det røde kort for den han laver på Curth?
Det er jo en fuldstændig vanvttig handling, og han skulle virkelig have haft det røde kort og fire dages karantæne, det er heldigt at Curth ikke brækker kæben eller lignende!

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

GudenEricsson
Gæst

« Svar #12363: 30 Mar 2008, 22:20 »

Jamen det er også iorden... Wink

Den står også for Mc's egen regning... Jeg er ikke enig, jeg synes rent faktisk at AaB's fans er blandt de bedste i landet.  Smiley

Og også på banen... Jeg håber faktisk at i vinder, hvis bare det ikke bliver afgjort før næstsidste runde, hvor vi så æder PS&E på VP og dermed sørger for at de ikke får en skid i år... Wink

Ja det har jeg også tænkt på! det ville lige gøre sæsonen bedre Smiley Men prøv at forestil dig det andet. Fck vinder dm på VP ligesom sidste år  Ubeslutsom Ville ikke være til at klare igen

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #12364: 30 Mar 2008, 22:24 »

Med hensyn til snakken omkring dommeren, hvad skete der så for at Gisla ikke fik det røde kort for den han laver på Curth?
Det er jo en fuldstændig vanvttig handling, og han skulle virkelig have haft det røde kort og fire dages karantæne, det er heldigt at Curth ikke brækker kæben eller lignende!

Han trækker benet inden han rammer ham, og om det er til rødt når Curth dukker sig efter bolden ved jeg ikke?

GudenEricsson
Gæst

« Svar #12365: 30 Mar 2008, 22:25 »

Synes det lignede et rødt, og havde også regnet med det. Heldigt at vi slap og endnu et eksempel i, at dommeren manglede linie i dag.

Kiks
Ynglingespiller

« Svar #12366: 30 Mar 2008, 22:26 »

Han trækker benet inden han rammer ham, og om det er til rødt når Curth dukker sig efter bolden ved jeg ikke?

Curth går efter bolden og Gislasons ben er alt for højt.. Så det forsvarer ham overhovedet ikke!

Hold øje med min blog om FC Fyn - lige her!

mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller

« Svar #12367: 30 Mar 2008, 22:26 »

Jeg lærte at kravle.
Jeg lærte at gå.
Jeg lærte at hade FCK!

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #12368: 30 Mar 2008, 22:26 »

Syns os det var et rødt!

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #12369: 30 Mar 2008, 22:29 »

Ja det har jeg også tænkt på! det ville lige gøre sæsonen bedre Smiley Men prøv at forestil dig det andet. Fck vinder dm på VP ligesom sidste år  Ubeslutsom Ville ikke være til at klare igen

Nej det ville være noget rigtig skidt!  Shockeret

Men det ku nu alligevel være fedt!  Smiley

Hvis vi kommer igang igen kan vi godt slå FCK.  Smiley

Det er ærligt talt min allerværste oplevelse på VP nogensinde! Jeg fik det faktisk dårligt af at se FCK spillere med guldhatte på vores bane!!! FØJ!

Jeg er ellers normalt nogenlunde stille og rolig, men lige der var jeg simpelthen så vred, blev SÅ provokeret af at se på det! Ej jeg kan faktisk sidde og blive lidt vred lige nu....  Opstemt

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Kiks
Ynglingespiller

« Svar #12370: 30 Mar 2008, 22:32 »

Det stort at man ikke kan unde andre folk noget som helst Smiley
Det gode mennesker..

Hold øje med min blog om FC Fyn - lige her!

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #12371: 30 Mar 2008, 22:32 »

Curth går efter bolden og Gislasons ben er alt for højt.. Så det forsvarer ham overhovedet ikke!

Men ville gerne se den på replay, for det kan godt være han går efter bolden. Men hvis du har hovedet for langt nede er der ikke mange dommere der giver direkte rødt.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #12372: 30 Mar 2008, 23:17 »

Nej det ville være noget rigtig skidt!  Shockeret

Men det ku nu alligevel være fedt!  Smiley

Hvis vi kommer igang igen kan vi godt slå FCK.  Smiley

Det er ærligt talt min allerværste oplevelse på VP nogensinde! Jeg fik det faktisk dårligt af at se FCK spillere med guldhatte på vores bane!!! FØJ!

Jeg er ellers normalt nogenlunde stille og rolig, men lige der var jeg simpelthen så vred, blev SÅ provokeret af at se på det! Ej jeg kan faktisk sidde og blive lidt vred lige nu....  Opstemt

Plejer ikke være stille og rolig.. Bliver simpelthen så vred hvis jeg/Brøndby bliver uretfærdigt behandlet Wink

Grin Lige efter kampen gik jeg hurtigt så, så heldigvis ikke luderne med guld.. Hehe og har aldrig set billederne fra det - har altid slået væk når kanalerne fokuserede på det Wink

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #12373: 30 Mar 2008, 23:40 »

Plejer ikke være stille og rolig.. Bliver simpelthen så vred hvis jeg/Brøndby bliver uretfærdigt behandlet Wink

Grin Lige efter kampen gik jeg hurtigt så, så heldigvis ikke luderne med guld.. Hehe og har aldrig set billederne fra det - har altid slået væk når kanalerne fokuserede på det Wink

Hvem gør ikke det? jeg mener bare, at jeg simpelthen blev vrkeligt vred, som i at jeg havde lyst til at kaste med ting og slå osv... Jeg var virkelig sur den dag!  ticked off

Hader den kamp!  Tunge

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Mc
Førsteholdsspiller

« Svar #12374: 30 Mar 2008, 23:47 »

jeg er ikke sur på dommeren , jeg er sur på vores fucking lejesvende de svigter gang på gang ,

jeg mener derimod af vi skal hellere skal begynde og tænke om tom er den rigtig mand for brøndby?

Paolo Di Canio Legenden OVer dem alle !!

Jesper han er gay allez allez allez (:

ÅÅÅRH KÆRE MIKE , TAG DIG SAMMEN , TAG NU OG GÅÅ !

MIKE JENSEN RAUS !!

Sider: 1 ... 823 824 [825] 826 827 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010