home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1007 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 54 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4234686 gange)
Thore
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #255: 23 Apr 2006, 19:41 »

Eller Ottmar Hitzfield  crazy

Jeg er ligeglad hvad træneren hedder, bare vi vinder flere kampe - og specialt i Jylland Smiley

Så kunne det være i skulle ansætte en jyde som træner  Smiley
Eller måske skal Faxe bare have chancen som cheftræner, han har trods alt ført Herfølge til et mesterskab  Shockeret

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Zone 43
Manager

« Svar #256: 23 Apr 2006, 19:47 »

Så kunne det være i skulle ansætte en jyde som træner  Smiley
Eller måske skal Faxe bare have chancen som cheftræner, han har trods alt ført Herfølge til et mesterskab  Shockeret

Faxe er da også en mulighed, men han har jo også kontrakt udløb til sommer, Det er jo også ham som råber op i kampene, og de gange jeg har set dem træne, så han ville da være en mulighed Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #257: 23 Apr 2006, 19:55 »

Jeg så meget gerne Tom Køhlert som manager. Han har trods alt ført Brøndby til guld før.  Smiley
Hvad ville I sige til Johnny Petersen?

Bademesteren
Manager

« Svar #258: 23 Apr 2006, 19:57 »

Et eller andet sted, så mister klubben jo meget opmærksomhed, hvis Laudrup smutter.

Den opmærksomhed er guld værd i omtale, mulighed for tiltrækning af spillere m.v.

Skulle vi have en ny træner, så håber jeg at igen vil komme til at se det 442 presspil, der gjorde Brøndby så stærke inden Hareide kom til med sin 433.

Det minder mere om engelsk bold en spansk og passer nok også bedre til de fleste danske spillere, der jo har fået 442 ind under huden gennem ungdomsårene.

Samtidig er den spilfilosofi vidst også bedre i det danske klima...

Vil vil have boldbessidende presspil med intensistet, som i Premier League!

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #259: 23 Apr 2006, 20:02 »

Jeg vil da skie på Laudrups store navn Smiley fakta er at han ikke gad købe en ny midterforsvarer da Hansen og Agger smuttede! groft sagt. Og han kan ikke sætte spillerne ordentligt op til udekampene. Kun når der er fyldt op på VP eller i Parken kan spillerene tage sig sammen. Han må til at indse at han altså ikke træner Dream Team, og må til at tilpasse spillet lidt mere til banerne og modstanderne.
Han er fra sin aktive karriere vandt til at lave de smarte ting og skide på hvem der gør det hårde arbejde. Det synes jeg godt man kan se nu.
Men ellers er jeg enig med hr. Bademester
« Seneste Redigering: 23 Apr 2006, 20:04 af Ramos 4 » Logged

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #260: 23 Apr 2006, 20:37 »

Et eller andet sted, så mister klubben jo meget opmærksomhed, hvis Laudrup smutter.

Den opmærksomhed er guld værd i omtale, mulighed for tiltrækning af spillere m.v.

Det tror jeg er meget rigtigt. Især mht. tiltrækning af spillere. At træne under en tidligere stjerne som Laudrup er da yderst attraktivt. Dét bliver svært at erstatte, hvis han smutter.

mvh,
mathias

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #261: 23 Apr 2006, 20:47 »

Jeg vil da skie på Laudrups store navn Smiley fakta er at han ikke gad købe en ny midterforsvarer da Hansen og Agger smuttede! groft sagt. Og han kan ikke sætte spillerne ordentligt op til udekampene. Kun når der er fyldt op på VP eller i Parken kan spillerene tage sig sammen. Han må til at indse at han altså ikke træner Dream Team, og må til at tilpasse spillet lidt mere til banerne og modstanderne.
Han er fra sin aktive karriere vandt til at lave de smarte ting og skide på hvem der gør det hårde arbejde. Det synes jeg godt man kan se nu.
Men ellers er jeg enig med hr. Bademester

Det var da noget af nogle fortolkninger, du kommer med dér :-)

At Laudrup ikke gad købe en ny spiller? Af dovenskab eller hvad? For Selvom man er Brøndby, har tjent mange penge på spillersalg og har en kapacitet som Laudrup at lokke med, så er det jo ikke nødvendigvis let at finde en god midterforsvar. Hvis muligheden ikke bød sig for at købe en god spiller til en fornuftig pris, så har han da truffet den rigtige beslutning ved ikke at købe et eller andet panikindkøb til overpris, der alligevel flopper - eller det havde du måske foretrukket?

I fodbold går det op og ned, og det samme med Brøndby. De skal sørge for at gøre nedturen så kort som mulig, og jeg tror at deres nedtur skyldes, at for mange spillere har formdyk på én gang. Så alt det med, at Laudrup tror han træner Dream Team og er ligeglad med, hvem der skal gøre det hårde arbejde, det tror jeg godt du kan slå ud af hovedet.

mvh,
mathias

der i øvrigt på ingen måde begræder Brøndbys nedtur.

Zone 43
Manager

« Svar #262: 23 Apr 2006, 20:57 »

Det kan der være noget om, men hvis der nu kom en ny træner til, kunne f.eks. spillere som Kamper måske udvikle sig mere og blive en større spiller end det han er nu.

Den evt. nye træner kunne også få et større navn, end det han har nu, men det kommer jo an på hvem det så vil blive.

Hvad ville I sige til Johnny Petersen?

Spænende valg, han har jo gjort en forskel i FCN, fra bund til foreløbig midterplacering. Flot Johnny P. Smiley
Han gjorde det vidst også fornuftigt i Herfølge i sin tid, mener jeg Rullende Øjne

Vil vil have boldbessidende presspil med intensistet, som i Premier League!

Hell Yeah Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Thore
Manager

« Svar #263: 23 Apr 2006, 21:01 »

Johnny Petersen kunne sikkert gøre det ganske fint i Brøndby, men tror aldrig nogensinde Brøndby ville ansætte ham, de vil have et støre navn.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #264: 23 Apr 2006, 21:01 »

Det var da noget af nogle fortolkninger, du kommer med dér :-)

At Laudrup ikke gad købe en ny spiller? Af dovenskab eller hvad? For Selvom man er Brøndby, har tjent mange penge på spillersalg og har en kapacitet som Laudrup at lokke med, så er det jo ikke nødvendigvis let at finde en god midterforsvar. Hvis muligheden ikke bød sig for at købe en god spiller til en fornuftig pris, så har han da truffet den rigtige beslutning ved ikke at købe et eller andet panikindkøb til overpris, der alligevel flopper - eller det havde du måske foretrukket?

I fodbold går det op og ned, og det samme med Brøndby. De skal sørge for at gøre nedturen så kort som mulig, og jeg tror at deres nedtur skyldes, at for mange spillere har formdyk på én gang. Så alt det med, at Laudrup tror han træner Dream Team og er ligeglad med, hvem der skal gøre det hårde arbejde, det tror jeg godt du kan slå ud af hovedet.

mvh,
mathias

der i øvrigt på ingen måde begræder Brøndbys nedtur.

Man hørte slet ingen rygter om en midterforsvarer...o g anyways, det vigtigste er jo at han ikke formår at sætte spillerne op.

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #265: 23 Apr 2006, 21:38 »

Man hørte slet ingen rygter om en midterforsvarer...o g anyways, det vigtigste er jo at han ikke formår at sætte spillerne op.

Synes det er lidt naivt at tro, at der ingenting sker (pga. at Laudrup er for doven ifølge dig), fordi der ikke er nogen rygter. Det kunne netop tyde på, at ledelse og Laudrup havde svært ved at finde den rigtige.

Alle spillere har formdyk, og jo, måske er det Laudrups opgave at sætte spillerne op, men de kæmpede da meget godt i dagens kamp?

mvh,
mathias

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #266: 23 Apr 2006, 21:43 »

Det må da være muligt at finde en? Fck fandt Hangeland... Smiley synes generelt indkøbene var ringe. Ericsson og Duncan er næsten FOR oplagte at hente, nærmest med lukkede øjne hentede de dem og det lå i kortene. Men jeg mener ikke just Duncan har niveauet til Bif endnu, og Ericsson har fået alt for meget uberettet spilletid.
I sidste ende er det op til trænerne at sætte den rigtige taktik og sætte spillerne op, og ingen af delene har fungeret på udebane længe.
Blir Per eller vores targetman skadet er vi på røveren, det er jo ikke godt nok. Der er i øvrigt ikke tale om formdyk, når de den ene weekend smadrer Fck og den næste taber til Silkeborg ude. For derefter at vinde hjemme næste kamp osv. Det er meget hurtige fordyk og form opgange så.

Thore
Manager

« Svar #267: 23 Apr 2006, 21:50 »

Jeg syntes nu Duncan er et superkøb, nu har vi jo selvfølgelig ikk set ham i aktion så meget...
Men han er ung, han scorede mange mål i en bundklub om AGF og han gør det skide godt på U/21 landsholdet, ved ikk hvad hans form er til sommer, men hvis han er i topform, kan han sagtens blive topscore ved U/21 EM.

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #268: 23 Apr 2006, 21:59 »

Det må da være muligt at finde en? Fck fandt Hangeland... Smiley synes generelt indkøbene var ringe. Ericsson og Duncan er næsten FOR oplagte at hente, nærmest med lukkede øjne hentede de dem og det lå i kortene. Men jeg mener ikke just Duncan har niveauet til Bif endnu, og Ericsson har fået alt for meget uberettet spilletid.
I sidste ende er det op til trænerne at sætte den rigtige taktik og sætte spillerne op, og ingen af delene har fungeret på udebane længe.
Blir Per eller vores targetman skadet er vi på røveren, det er jo ikke godt nok. Der er i øvrigt ikke tale om formdyk, når de den ene weekend smadrer Fck og den næste taber til Silkeborg ude. For derefter at vinde hjemme næste kamp osv. Det er meget hurtige fordyk og form opgange så.

Det sidste du snakker om, tror jeg nok kaldes ustabilitet - ikke noget der kendertegner et tophold iøvrigt.

Det er meget fint alt det du skriver, men det jeg reagerer på er postulatet om, at Laudrup ikke gad hente spillere, og at han tror han træner Dream Team. Det er altså vrøvl. Er enig med dig i, at Ericsson og Duncan måske ikke er de bedste indkøb, men på den anden side: hvem skulle de ellers ha købt?

At FCK køber Hangeland skyldes nok Staales kendskab til norsk fodbold - noget man ikke kan forvente enhver klub har. Men man skal ikke købe bare for at købe. Det ender galt i det lange løb.

mvh,
mathias

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #269: 23 Apr 2006, 22:22 »

Nej okay, overdrivelse fremmer forståelsen ikke? Smiley jeg mener bare ikke det er godt nok af hr. Laudrup at hente sølv igen. Han har stillet en masse krav om kunststofbaner, og han har fået alle de spillere han peger på. Og tilmed vil han efter sigende have en kæmpe lønforhøjelse, den bedst betalte i suppen. Så er det altså ikke okay det holdet præsterer.
Jeg gir ærlig talt ikke meget for flot fodbold de par måneder om året, når resten af sæsonen blir sløset væk.

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010