|
MLL
|
|
Helt bestemt. Vi skal vinde over tamponerne
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
Twajz
|
|
nogen der kan sige mig hvorfor at katongo ikke er med.. fatter hat :S
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
Fordi vi ikke må have så mange med på bænken.
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Vi vinder 2-1. Super Dave og Holmén scorer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Twajz
|
|
Fordi vi ikke må have så mange med på bænken.
syntes da stadig vi skulle have katongo med...? i stedet for duncan eller noget?!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Troede at Thomas Rasmussen og Mike Jensen også var sat i skammekrogen her til pokalkampen ?  Hvorfor skulle Rasmussen være i skammekrogen, når det er Rytter, der er synderen?? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
maUnit
|
|
jeg håber sku P. Madsen viser noget magic i dag, dejligt at se ham fra start. dog synes jeg at det er dumt at vi spiller med kun en angriber i front.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mini90
|
|
Hold kæft hvor kan det pisse mig af at Tobias Mikkelsen, ikke tør gå ind i tacklinger eller det der ligner.
Og så er han så fuldstædig ude af kampform som jeg sjælendt har set nogle. Han har 1 dribling der løkkes, ellers skidt første halveg.
men man skulle nok have givet ham en kamp eller to på anden holdet enden han kom og spillede for første holdet.. !
Go` Anden halveg !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-KNM-
|
|
Peter Madsen synes jeg har været god i dag. Så har vi også set det.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Det har sku været en i orden første halvleg. Meget bedre end i søndags og alle tidligere kampe. Lad os holde det niveau og nedbryde Boring - så vinder vi! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bademesteren
|
|
Det har sku været en i orden første halvleg. Meget bedre end i søndags og alle tidligere kampe. Lad os holde det niveau og nedbryde Boring - så vinder vi!  Lad endelig drengene fortsætte det spil...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Hvorfor skulle Rasmussen være i skammekrogen, når det er Rytter, der er synderen??  ahh.. sorry.. min fejl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Romafan
|
|
Yeah... Så kom min gode ven på banen... Han kan skabe noget, bare ærgeligt at Per måtte gå ud...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Der var Wass sku ved at koste dyrt! Men sikke en lorte afslutning, hvor OB kommer til mange afslutninger. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser