home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1102 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 60 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 471 472 [473] 474 475 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4227856 gange)
Brodtgaard
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #7080: 04 Sep 2007, 08:29 »

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Zone 43
Manager

« Svar #7081: 04 Sep 2007, 08:34 »

http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/broendby/article333758.ece nej nej nej... næsten alle andre undtagen ham, synes jeg i hvert fald...

På den liste SB har lavet står Sir Alex Ferguson også.. Grin

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #7082: 04 Sep 2007, 09:32 »

For at komme tilbage til fokus Peace - Der blev debateret om Schmeichel var kompetent nok til Jobbet som sportsdirektør. Dette interviewsvar fra 90min.dk siger det hele

Citat
Hvorfor bliver du en bedre sportsdirekør end Anders Bjerregaard?

- Jeg har jo spillet i mange klubber, både store og små. Jeg har set spillere der normalt ikke burde kunne præstere på højeste niveau blive næsten uundværlige spillere, og set hvad der har gjort dem til det. Jeg har spillet under de bedste trænere og nogle dårlige, jeg har set hvordan spillere kan påvirkes og løftes med den rette motivation, hvordan de bedste sportsdirektører og trænere arbejder. Derudover har jeg jo også holdt mit netværk i live, og i al beskedenhed er det et pænt stort og ret så stærkt netværk. Det vil alt sammen styrke mig i positionen som sportsdirektør, og jeg er af den overbevisning, at den nuværende trup ikke er så dårlig som tabellen siger. Jeg er helt sikker på, at vi kan slutte efteråret midt i tabellen, som truppen ser ud nu. Der skal bare trykkes på et par rigtige knapper, for spillere går ikke fra at være blandt de bedste i landet til at være blandt de dårligste på to år. Der er masser af kvalitet i truppen og den skal udnyttes bedre.
Jeg er overbevist *Thumbs up*

Come on. Nydelig salgstale, men det gør ham jo ikke til den perfekte mand til jobbet. Han siger kun, at det faktum at han har været professionel i udlandet gør ham velegnet til jobbet. Det er naturligvis en god ballast at have, men det gør ham jo ikke til den perfekte mand til jobbet. Hans forbindelser kan vel kun betragtes som en mulig forbedring af klubbens scouting netværk. Vi aner jo ikke om manden har nogen økonomisk og forretningsmæssig sans. Er han god til at forhandle? Det kan man kun finde ud af ved at tale med manden. Hvad med hans uddannelse? Han er uddannet tæppemontør... Dvs. der er ikke rigtigt noget at komme efter på det område.

Herefter kommer han med sin analyse af truppen. Han siger at spillerne underpræsterer, og de burde ligge meget højere i tabellen. Virkelig? Det tror jeg, at de fleste havde regnet ud. Ikke specielt indsigtsfuldt, hvis du spørger mig.

Jeg synes det er lige forhastet nok, at danne sin mening om manden på baggrund af 10 linjer fra et interview.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #7083: 04 Sep 2007, 09:37 »

Man kan sige, at det er undskyldningen for at afslå Schmeichel-gruppens tilbud. Men henter klubben så selv de 400 mill.? Jeg ved det sgu ikke rigtigt.

DeBuur
Manager

« Svar #7084: 04 Sep 2007, 17:21 »

Brøndby er på spanden.......  Sur økonomien er ikke god - BIF har en gælds post på min 120 mill. kr som skal forfalde inden 12 måneder ! hvordan fanden vil Ledelsen finde de penge ?
Hvordan mon forretningen BIF går rundt i år...... mon ikke der vil være et underskud på min 10 mill. kr
Nå ja..... måske kunne de sælge en spiller eller 2 .... hmmmm men hvem er der at sælge ? det er sgu svært at sælge når den sportslige succes udebliver.... jeg håber sgu at Ledelsen har en holdbar plan... nu hvor de har takket nej til investor-gruppen..... det skylder de alle de gode fans af BIF

YNWA

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #7085: 04 Sep 2007, 17:52 »

Brøndby er på spanden.......  Sur økonomien er ikke god - BIF har en gælds post på min 120 mill. kr som skal forfalde inden 12 måneder ! hvordan fanden vil Ledelsen finde de penge ?

Jeg ved ikke helt, hvor du har tallene fra, men jeg går ud fra, at du tager udgangspunkt i halvårsrapporten.
Det er vist ikke helt så sort/hvidt som du stiller det op. Dels kan der være tale om et bevilliget overtræk på banken, som ganske vist fremgår under kortfristet gæld, men hvor indfrielse heraf ikke er påkrævet (endnu). Derudover er dit tal jo heller ikke en nettogæld. Du tager ikke højde for de tilgodehavender klubben har. Den netto-kortfristede gæld er nok nærmere lige over det halve af det du nævner.

Men ingen tvivl om, at stadionbyggeriet kan ses i regnskabet i form af gæld og øgede renteindtægter. Jeg tror ikke billedet er helt så sort, som du beskriver.

DeBuur
Manager

« Svar #7086: 04 Sep 2007, 18:02 »

hmmm tallene skulle være gode nok og ja det er da muligt at klubben kan få henstand... men det jeg mener er at ledelsen snart bør fremkomme med en udviklings plan således at BIF kan komme til at fremstå som en sund forretning og ikke mindst komme tilbage i toppen af dansk fodbold..... et er at sige nej til et tilbud men skal det være fornuftigt bør ledelsen snart fremkomme med en plan B ellers er det bare endnu et tegn på komplet inkompetence..... i denne plan mener jeg at Anders Bjerregård er blevet omplaceret til issælger eller er helt ude af klubben !

YNWA

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #7087: 04 Sep 2007, 18:05 »

Gæld er ikke nødvendigvis et tegn på "sygddom". Mange succesfulde virksomheder har en betydelig gæld.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #7088: 04 Sep 2007, 18:11 »

Typisk kan virksomheder få en kredit i banken (nøjagtig som du og jeg kan få en kassekredit). Den fortsætter som regel i det "uendelige", men står i regnskabet under kortfristet gæld.

Bortset fra det, vil jeg da gå med til at BIF's regnskab ikke fantastisk, men det er dog heller alamerende. Klubben har masser af muligheder, og er som sådan ikke direkte konkurstruet efter min mening. Selvom den gode Aldo forsøger at sige noget andet. Men det har han jo sine grunde til. Mit gæt er, at han forsøger at skræmme BIF-aktionærerne og dermed presse kursen ned.

DeBuur
Manager

« Svar #7089: 04 Sep 2007, 21:07 »

Problemet med Brøndby er jo tydeligt - den sportslige succes mangler - der er ikke udsigt til at forretningen kommer ud med et nul eller overskud - derfor vil BIF komme til at mangle påenge på sigt især hvis alle pessimister får ret og det viser sig at BIF kommer med et stort underskud..... derfor er BIF afhængig af  at der bliver tilført kapital..... og det er en plan for denne tilførelse jeg efterlyser hos den nuværende ledelse......

Skal en virksomhed låne penge kigger man på deres kreditværdighed... er den høj kan BIF få lov at låne og med mindre udgifter.... er kredit værdigheden lav... så kan det blive et nej men mere sandsynligt et lille ja men til en højere rente eller med højere kreditomkostninger (Det er dyrt at være fattig) - desværre er der meget få firmaer og ingen af de store Finans fonde der anser BIF som en sund forretning og med en meddellelse om at de mister deres hovedsponsor så ser det ikke lyst ud...... det er da sole klart at Aldo Pedersen ikke tegner et nuanceret billed at BIF... men der er altså ikke meget positivt at læse om BIF fra de forskellige Finans sider.

Jeg håber at BIF´s ledelse får fingeren ud og får genskabt en seriøs forretning for uden det ender BIF som et middelmådigt hold og den tanke er uudholdelig.

YNWA

Brodtgaard
Manager

« Svar #7090: 05 Sep 2007, 08:29 »

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

MLL
Manager

« Svar #7091: 05 Sep 2007, 19:20 »

Tilbage på FmF Opstemt

N17
Manager

« Svar #7092: 05 Sep 2007, 20:11 »

Hvor er jeg træt af at hører på den latterlige bøhtosse til Lantz... Ja han har ret i mange af de ting han siger, men derfor er der sku da ingen grund til at promovere sig selv på den måde, som Lantz har gjort siden bruddet.

For mig virker han stadig som en der bare ikke vil accepterer, at han bare ikke var god nok - hvilket han gennem længere tid har bevist!

som jeg skrev tidligere

Citat
15   Andet / Fodbold / Sv: Brøndby IF tråden  den: 02 Sep 2007, 08:55 
Men spørgsmålet er jo så bare, hvor meget skal man stole på, når en bitter mand - der end ikke var god nok til et dansk bundhold udtaler sig?

Han var da om nogen end mand der ALDRIG gik forrest, så synes han skal passe på hvad han siger!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager

« Svar #7093: 15 Sep 2007, 14:41 »

Chris Katongo fra Brøndby til Bielefeld
Kilde: Westfalenblatt
Sandsynlighed: Middel

Det må være en and?

http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=139539

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Gosser
Manager

« Svar #7094: 15 Sep 2007, 14:43 »

Hvis det sker, græder jeg.

Sider: 1 ... 471 472 [473] 474 475 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010