home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 876 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 36 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 470 471 [472] 473 474 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4227453 gange)
-Johnson-
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #7065: 03 Sep 2007, 14:32 »

Er delvist enig med dig. MEN synes nu stadig ikke at AB er den rette mand for os ( AB= Aanders Bjerregaard )

Nej, det er som sådan også en smagssag. Lugten af nepotisme hænger ved længe, og kun tiden vil vise om han reelt har evnerne. Jeg synes dog ikke, at han diskvalificeret sig selv endnu, så jeg lader tvivlen komme ham til gode.

Benja91
Gæst

« Svar #7066: 03 Sep 2007, 14:38 »

Bjerragaard raus !

Det er på tide at der sker noget nyt derinde .

Zone 43
Manager

« Svar #7067: 03 Sep 2007, 14:41 »

What the f... Opstemt

Det ser man sgu ikke hver dag!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #7068: 03 Sep 2007, 14:47 »

What the f... Opstemt

Det ser man sgu ikke hver dag!

He he. Utraditionelt.

Bjerragaard raus !

Det er på tide at der sker noget nyt derinde .

OK. Hvad er det nye så efter din mening?

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #7069: 03 Sep 2007, 15:12 »

Det er jo som man ser på det....
Tror sagtens Brøndby kan klare sig uden den arrogante narrøv til Schmeichel.

Du er sørme et godt forbillede som crewmedlem, det må jeg sige. Lad os lige tage de ellers så fremragende regler herinde:

Citat
God netikette på FmFreaks er blandt andet at benytte en sober tone
Citat
at du ikke vil skrive noget materiale, som er ærekrænkende, usandt, fornærmende, vulgært, hadefuldt, nedrækkende, obskønt,(...)
Dette er taget ud fra FMf's retningslinier, som senest blev redigeret af....(da da da darrrh) tturbo1.

Helt ærligt. Du er en voksen mand, og højest sandsynligt ikke alternativt begavet, så det er da noget så underligt at man gang efter gang skal læse disse intetsigende, og fuldstændig nytteløse og forkerte tilsvininger af en person, der i den grad er brud på jeres egne linier. Kan man egentlig godt give sig selv en advarsel?

Jeg synes egentlig ellers, at niveauet i en periode har været højnet herinde rent debatmæssigt, men det er da ikke ligefrem fordi crewets herlige indspark får en lyst til at logge ind igen.

Peter S. kom for mig med et for lavt tilbud, men jeg tror ikke, at selvom det var blevet fordoblet, at man i BIF ville have accepteret. Dertil har klubbens amatører stadig for meget at sige. Men om det er rigtigt eller ej at afvise, skal jeg ikke gøre mig klog på, for jeg synes godt nok det har været svært at gennemskue investorernes intentioner.

United-styrer
Gæst

« Svar #7070: 03 Sep 2007, 16:04 »

Må erklære mig enig med Hafiz ang. tturbo1's indlæg. Det er ikke til at holde ud at se på sådan et sprogbrug fra en forummoderator.

Jeg har det lidt ambivalent med Brøndbys nej. Da jeg ikke kender ret meget til detaljerne om, hvordan Schmeichel og Co. havde planer om at lede klubben, må jeg antage, at Bjerregaard traf den rigtige beslutning.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #7071: 03 Sep 2007, 16:07 »

Må erklære mig enig med Hafiz ang. tturbo1's indlæg. Det er ikke til at holde ud at se på sådan et sprogbrug fra en forummoderator.

Jeg har det lidt ambivalent med Brøndbys nej. Da jeg ikke kender ret meget til detaljerne om, hvordan Schmeichel og Co. havde planer om at lede klubben, må jeg antage, at Bjerregaard traf den rigtige beslutning.

For ja... det plejer han jo ;-)

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #7072: 03 Sep 2007, 16:48 »

For at komme tilbage til fokus Peace

- Der blev debateret om Schmeichel var kompetent nok til Jobbet som sportsdirektør. Dette interviewsvar fra 90min.dk siger det hele
Citat
Hvorfor bliver du en bedre sportsdirekør end Anders Bjerregaard?

- Jeg har jo spillet i mange klubber, både store og små. Jeg har set spillere der normalt ikke burde kunne præstere på højeste niveau blive næsten uundværlige spillere, og set hvad der har gjort dem til det. Jeg har spillet under de bedste trænere og nogle dårlige, jeg har set hvordan spillere kan påvirkes og løftes med den rette motivation, hvordan de bedste sportsdirektører og trænere arbejder. Derudover har jeg jo også holdt mit netværk i live, og i al beskedenhed er det et pænt stort og ret så stærkt netværk. Det vil alt sammen styrke mig i positionen som sportsdirektør, og jeg er af den overbevisning, at den nuværende trup ikke er så dårlig som tabellen siger. Jeg er helt sikker på, at vi kan slutte efteråret midt i tabellen, som truppen ser ud nu. Der skal bare trykkes på et par rigtige knapper, for spillere går ikke fra at være blandt de bedste i landet til at være blandt de dårligste på to år. Der er masser af kvalitet i truppen og den skal udnyttes bedre.

Jeg er overbevist *Thumbs up*

Echoes, Silence, Patience and Grace

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #7073: 03 Sep 2007, 16:55 »

Lyder også meget godt i min øre  ! Wink

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #7074: 03 Sep 2007, 16:59 »

Nemlig - han har alle de værktøjer som Anders Bjerregaard IKKE har  Rullende Øjne

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #7075: 03 Sep 2007, 17:01 »

Nemlig - han har alle de værktøjer som Anders Bjerregaard IKKE har  Rullende Øjne

Hørt ! - Men det ser ud til at det desværre ikke bliver til noget !  Forlegen

Zone 43
Manager

« Svar #7076: 03 Sep 2007, 17:28 »

« Seneste Redigering: 03 Sep 2007, 17:30 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #7077: 03 Sep 2007, 17:34 »

HÅB?

For mig svinder Brøndbys lys mere og mere ude i Horisonten, for hver uge der går  Græder

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #7078: 03 Sep 2007, 17:41 »

IGEN, er BS og jeg dybt uegnige !

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #7079: 04 Sep 2007, 08:22 »

http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/broendby/article333758.ece nej nej nej... næsten alle andre undtagen ham, synes jeg i hvert fald...

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Sider: 1 ... 470 471 [472] 473 474 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010