home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 701 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 469 470 [471] 472 473 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4227252 gange)
Brodtgaard
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #7050: 03 Sep 2007, 13:11 »

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

tturbo1
Manager

« Svar #7051: 03 Sep 2007, 13:11 »

Det er jo som man ser på det....
Tror sagtens Brøndby kan klare sig uden den arrogante narrøv til Schmeichel.

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #7052: 03 Sep 2007, 13:17 »

Det er jo som man ser på det....
Tror sagtens Brøndby kan klare sig uden den arrogante narrøv til Schmeichel.

det tror jeg ikke de kan

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #7053: 03 Sep 2007, 13:29 »

det tror jeg ikke de kan

Hvorfor ikke?

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #7054: 03 Sep 2007, 13:34 »

Hvorfor ikke?

Hele Brøndby sejler rundt for tiden. Bestyrelsen er dårlig. Træneren er dårlig spillerne er dårlige. Vi ligger nummer 10 efter 8 kampe. Vi har vundet 1 kamp. Skal jeg sige mere ?

- Vi har brug for at der sker noget i Brøndby, ellers tror jeg det er slut med DM titler.. i Moderne fodbold  har penge en stor indflydelse og hvis vi vil der op hvor vi tidligere har været og hvor det er sjovest at være, bliver vi nødt til at kører andre veje !

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #7055: 03 Sep 2007, 13:39 »

Der er jo netop sket noget. Hvis du læste fredagens pressemeddelelser, så står der at man overvejer en omstrukturering af A- og B-aktie systemet. Man er i gang med at finde en ny direktør. Man har signaleret, at der rent organisatorisk skal ske forandringer.

Hvad havde Schmeichel og Co. kunne tilføre? De kommer med 250 mio, men hvad skulle pengene bruges til? Måske var det udelukkende til opkøb af aktier, så ingen af pengene reelt tilfaldt klubben. Det ved vi jo ikke. Hvis du læser den artikel, jeg linker til tidligere i tråden, så kan BIF selv hente de samme penge ved at gøre op med A- og B-aktie-fordelingen.

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #7056: 03 Sep 2007, 13:49 »

Hvis det rokaden i bestyrelsen du tænker på kan jeg kun grine af det.

- Ja der er sket noget, men heller ikke meget. Det er jo de samme folk som var der før, de har bare rykket rundt !

-KNM-
Manager

« Svar #7057: 03 Sep 2007, 13:51 »

Og hvor ved du fra at de ikke er kompetente?

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #7058: 03 Sep 2007, 13:54 »

Bjerregaard er væk fra den daglige ledelse, og det er revolutionerende for mig. Havde de accepteret tilbuddet skulle Schmeichel have været sportschef og vi aner ikke om manden er kompetent nok til det. Det ville være en lige så stor fejl, som dengang Anders Bjerregaard blev ansat. Sportschefen skal ansættes på baggrund af sine evner og ikke sit navn. At man har kvajet sig en gang med Anders Bjerregaard betyder ikke at man skal gøre det igen.

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #7059: 03 Sep 2007, 14:10 »

Bjerregaard er væk fra den daglige ledelse, og det er revolutionerende for mig. Havde de accepteret tilbuddet skulle Schmeichel have været sportschef og vi aner ikke om manden er kompetent nok til det. Det ville være en lige så stor fejl, som dengang Anders Bjerregaard blev ansat. Sportschefen skal ansættes på baggrund af sine evner og ikke sit navn. At man har kvajet sig en gang med Anders Bjerregaard betyder ikke at man skal gøre det igen.

Ansættes på sine evner ? JA TAK..
Men hvordan kommer Anders Bjerregaard så ind i billidet. Han har/havde ingen afaring med arbejdet, og det kunne man da også se på de indkøb der er blevet siden hans ankomst !

-KNM-
Manager

« Svar #7060: 03 Sep 2007, 14:14 »

De handler du højest sandsynligt refererer til (hannes o. lign) har han ikke haft noget at gøre med. Han havde kun været ansat i under en måned der.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #7061: 03 Sep 2007, 14:18 »

Læs nu, hvad jeg skriver! AB's ansættelse var en fejl. Hvorfor lave den samme fejl igen ved at ansætte SChmeichel alene pga. af hans navn.

Og så mener jeg iøvrigt også, at det er begrænset, hvad man kan laste AB for i forbindelse med handlerne. Indkøbene under Meulensteen var forfærdelige, men en del af disse kan muligvis tilskrives hollænderens undervurdering af den danske liga. Efter hvad jeg kan forstå, så var flere af indkøbene på hans opfordring. Derefter synes jeg, at det er gået fremad (når man ser bort fra den manglende forstærkning af forsvaret). Peter Madsen, Gislason, Bischoff og Holmén er ganske fine indkøb på papiret. At ikke alle har slået til, er en anden sag. Tobias Mikkelsen - Godt køb. Så jeg er ikke 100% negativt instillet overfor hans præstationer. Kun signalværdien af hans ansættelse.

-KNM-
Manager

« Svar #7062: 03 Sep 2007, 14:22 »

Så forstår jeg bedre. Troede, du mente at han ikke havde nogen evner.

Men jeg er enig i at det var en fejl, men udelukende pga signalværdien. Har ingen idé om hvor dygtig han er.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #7063: 03 Sep 2007, 14:25 »

Så forstår jeg bedre. Troede, du mente at han ikke havde nogen evner.

Men jeg er enig i at det var en fejl, men udelukende pga signalværdien. Har ingen idé om hvor dygtig han er.

Min opfordring om at læse mit indlæg gik også mest til mini90.

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #7064: 03 Sep 2007, 14:30 »

Er delvist enig med dig. MEN synes nu stadig ikke at AB er den rette mand for os ( AB= Aanders Bjerregaard )

Sider: 1 ... 469 470 [471] 472 473 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010