home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1012 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 69 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 463 464 [465] 466 467 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4226819 gange)
ManutdogBIF
Reserveholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #6960: 31 Aug 2007, 19:42 »

Dårligt behandlet afhænger nok af hvilke briller man har siddende på næsetippen. Gruppen har givet PER B. bare 24 timers varsel og vil gennemføre gennemgribende ændringer.

De står med 250 mio. kr., men alle personer i gruppen har ikke stået frem - for mig virker det sgu useriøst. Især når Schmeichel til pressemødet sidder og er småfornærmet, fordi klubben ikke har modtaget ham med åbne arme.

Hans krav er absurde og siden hvornår har han haft kompetencer til at sidde som sportsdirektør? Kender hvem?! Han var allerede i sin karriere en kæmpe nar, med et alt for stort ego. Uha, stakkels Peter går glip af en masse personligt succes i hans kanon-karriere som studievært. (SÅ BLIV DOG DER MENNESKE...) Manden har altså ikke kontakter i Laudrup-klassen, hvis folk tror det. Udover det har han en IQ langt under gennemsnittet.

Schmeichel og tidl. PS&E folk i Brøndby - NO WAY!!

Ja du snakker, kan godt være at han ikke har kontakter med nogen i Laudrup klassen, men han kommer med 250mio til at forbedre truppen og han vil da være meget bedre end AB  Djævel

Gosser
Manager

« Svar #6961: 31 Aug 2007, 19:44 »

Håber jeg satme også!

Damn, dette er imo en kæmpe mulighed for BIF! Lad os nu ikke dumme os, for dævlen da Græder

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #6962: 31 Aug 2007, 19:50 »

Ja du snakker, kan godt være at han ikke har kontakter med nogen i Laudrup klassen, men han kommer med 250mio til at forbedre truppen og han vil da være meget bedre end AB  Djævel

Jeg tror der er noget du har misforstået Smiley Det bliver næppe 250 mio. til indkøb.. Det bliver en investering i den samlede forretning - altså de vil jo gerne oprette noget ala PS&E til at stå bag fodboldklubben Brøndby. Så man må gå udfra, at de penge hovedsageligt skal investere i anden forretning end fodbold.

Desuden er penge ikke alt.

Gosser
Manager

« Svar #6963: 31 Aug 2007, 19:51 »

Nej, men det er satme en stor del!

Og hvorfor siger du han ingen kender? Han har nok en temmelig stor "kontaktkreds"!

ManutdogBIF
Reserveholdsspiller

« Svar #6964: 31 Aug 2007, 19:56 »

Tror os vi vil se nogen rigtige gode indkøb til vinter, hvis schmeichel kommer!!

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #6965: 31 Aug 2007, 19:57 »

Nej, men det er satme en stor del!

Og hvorfor siger du han ingen kender? Han har nok en temmelig stor "kontaktkreds"!
Så har du misforstået mig. Schmeichel kender sikkert en masse indenfor sportsverdenen. Men han er ikke den personlighed som en Laudrup.

Selvom folk ikke tror det, så er Anders Bjerregaard nok ikke så dårlig, som han bliver gjort til i pressen. Synes han tit bliver udskældt på forkert grundlag.. En Elanga startede jo udmærket i Brøndby, men er nu erklæret for totalt fejlkøb. Alt er jo ikke hans skyld, og det bliver i medierne fremlagt som om han er totalt enerådig omkring indkøb af spillere. Hvilket langt fra er tilfældet, han er vel den som formentlig har mindst indflydelse på valget af spillere.

Spørgsmålet er også, hvor vigtige sådanne kontakter er. Jeg ser hellere en stærk klub og et stærk klubbrand, som lokker spillere til, fremfor at de bliver tiltrukket af en stor personlighed, som muligvis ikke er i klubben om 2 år.

Men 250 mio. til indskud er en god idé, og jeg går helt klar ind for at Brøndby ser at komme ind i det nye årtusinde fodbold-forretningsmæssigt. Vi kan ikke leve i romantikken om foreningen forevigt.

JKJ
Gæst

« Svar #6966: 31 Aug 2007, 19:59 »

Desuden er penge ikke alt.

Uden at skal gå ind i hvad der er bedst for Brøndby osv...

Men nej, penge er ikke alt, men i prof fodbold er det vel omkring 99% idag... de glade ametør dage er ovre og hvis BIF vil følge med skal de have penge ind på kontoen for at følge med feks FCK...

ManutdogBIF
Reserveholdsspiller

« Svar #6967: 31 Aug 2007, 20:01 »

En sportsdirektør har da rimelig stor indflydelse på spiller indkøb!

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #6968: 31 Aug 2007, 20:02 »

Ja i forhandlingen, men mon ikke han sammen med træneren, forskellige scouts og Per B. har skulle træffe beslutningen? Det er næppe Anders Bjerregaard som enerådigt har udvalgt hvad der skulle købes.

Zone 43
Manager

« Svar #6969: 31 Aug 2007, 20:03 »

Det kan vi være enige om. Men træneren fortæller jo sportsdir. hvem han vil have til holdet, så 'anden' ligger vel hos træneren. Desuden er det jo også op til spilleren at overbevise sit værd i klubben Smiley

edit: forsent Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #6970: 31 Aug 2007, 20:04 »

Selvom folk ikke tror det, så er Anders Bjerregaard nok ikke så dårlig, som han bliver gjort til i pressen. Synes han tit bliver udskældt på forkert grundlag.. En Elanga startede jo udmærket i Brøndby, men er nu erklæret for totalt fejlkøb. Alt er jo ikke hans skyld, og det bliver i medierne fremlagt som om han er totalt enerådig omkring indkøb af spillere. Hvilket langt fra er tilfældet, han er vel den som formentlig har mindst indflydelse på valget af spillere.

Elanga blev ikke købt af A. Bjerregaard! Anders kom først til ½ år senere. crazy

Men min mening om de seneste ting:
Jeg syntes det virker, som en fornuftig løsning. Nu har det andet ikke fugeret i lang tid, så syntes det er godt, at vi prøve rnoget nyt.
Jeg håber meget på, at Schmiechel kommer til. Kunne være rigtigt spændnende! En mand med hans erfaringer, kontakter og penge (Opstemt) kan man vel altid bruge. Jeg håber det bliver ført ud i livet!

JKJ
Gæst

« Svar #6971: 31 Aug 2007, 20:06 »

Det kan vi være enige om. Men træneren fortæller jo sportsdir. hvem han vil have til holdet, så 'anden' ligger vel hos træneren. Desuden er det jo også op til spilleren at overbevise sit værd i klubben Smiley

edit: forsent Tunge

Det sker så ikke altid... man har før hørt sportsdirektører købe spillere hen over hovedet på træneren... og mener da heller ikke Køhlert er tilfreds med alle de folk der er kommet til siden han tog over...

ManutdogBIF
Reserveholdsspiller

« Svar #6972: 31 Aug 2007, 20:07 »

Det sker så ikke altid... man har før hørt sportsdirektører købe spillere hen over hovedet på træneren... og mener da heller ikke Køhlert er tilfreds med alle de folk der er kommet til siden han tog over...
Mener jeg også jeg har hørt Rullende Øjne

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #6973: 31 Aug 2007, 20:08 »

Elanga blev ikke købt af A. Bjerregaard! Anders kom først til ½ år senere. crazy

Også fik jeg lige skudt mig selv i foden! (Eller hovedet?  UbeslutsomWink

Zone 43
Manager

« Svar #6974: 31 Aug 2007, 20:15 »

Synes det ikke, at det er så meget, at dét sker Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 463 464 [465] 466 467 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010