home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 815 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 41 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 455 456 [457] 458 459 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4228048 gange)
AMRDK
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #6840: 28 Aug 2007, 17:50 »

Jeg må desværre indrømme at de er en dårlige fans i har derude på vestegnen.

Man kan bare ikke svine sit eget hold

Gosser
Manager

« Svar #6841: 28 Aug 2007, 17:53 »

Dårlige fans og Brøndby er ikke noget der hænger sammen du! Det kan slet ikke diskuteres.

Det er da klart at fansne viser deres utilfredshed? Det var da straks værre, hvis ikke de gjorde?

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #6842: 28 Aug 2007, 18:03 »

Jeg tror at enhvert holds fans havde gjort det samme, og så længe de ikke direkte tyer til vold er det vel fair nok.

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #6843: 28 Aug 2007, 18:06 »

Det da klart at fans vil protestere når det går så skidt som i BIF´s tilfælde, her er en klub der minimum ska ligge top 3 hvert år og roder rundt i bunden af ligaen, jeg ville da også protestere højlydt, eller nej måske nok bare brokke mig foran tv´et men forstår dem da udmærket.

Zone 43
Manager

« Svar #6844: 28 Aug 2007, 20:58 »

Hmm.. Gad vide hvad der er i gærde, hvis ikke blot den kære AlexSN laver lidt pis Rullende Øjne

Måske ASN er blevet en spåkælling? Opstemt Rullende Øjne

Lige pt. kunne jeg ikke forestille mig Brøndby bliver opkøbt af en rigmand, og derfor tror jeg heller ikke helt på det. Og hvorfor lige torsdag? Huh

Ses i Allerød i morgen!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #6845: 28 Aug 2007, 21:08 »

AlexSN: Hvem skulle det være?

AMRDK
Gæst

« Svar #6846: 28 Aug 2007, 21:14 »

Dårlige fans og Brøndby er ikke noget der hænger sammen du! Det kan slet ikke diskuteres.

Det er da klart at fansne viser deres utilfredshed? Det var da straks værre, hvis ikke de gjorde?
Det kan da ikke være rigtigt at fansene dukker op og råber "bundhold".

Det er squ da ikke nogen naturlig måde at reagere på ! OVERHOVED!

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #6847: 28 Aug 2007, 21:19 »

Det er hermed taget til efterretning AMRDK.

Vi vil hermed til næste hjemmekamp synge:

We shall not, we shall not be moved
We're gonna win the championship again
We shall not be moved

..

Og ja, jeg kunne blive ved.

Hvad er formålet med dette indlæg så?
- Der er faktisk intet formål, udover at undres over din uforståelighed overfor vores frustrationer..

Echoes, Silence, Patience and Grace

N17
Manager

« Svar #6848: 28 Aug 2007, 21:24 »

Kan godt se, at det er svært at sætte sig ind i, når man ikk selv har et hold, hvor ens følelser sidder ude på tøjet HVER GANG holdet spiller!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Gosser
Manager

« Svar #6849: 28 Aug 2007, 21:48 »

Nej, puha - det kan da godt nok ikke være rigtigt da, nej det kan det ikke nej!

HVORFOR KAN DET IKKE DET?!

Vi ligger på fucking 11. pladsen i SAS-Ligaen - er det ikke det et bundhold gør?

Daaamn..

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #6850: 28 Aug 2007, 22:00 »

Vi kan såmen ligeså godt gå igang med oversættelsen til næste år:

We're gonna win First Division next year
We shall not be moved

Echoes, Silence, Patience and Grace

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #6851: 28 Aug 2007, 23:36 »

Jeg kan ikke tage dig seriøst med de indlæg du har postet på denne side af tråden.

Er det dårlige fans der viser deres utilfredshed overfor vores fuldstændig imkompetente ledelse? Jeg kan ikke se hvad du mener. Det er folk/fans der brænder for deres klub, følger dem i tykt og tyndt, udebane og hjemmebane. Er de så dårlige fans fordi de viser deres utilfredshed overfor lejesvendene og den dårlige ledelse.

Er det ikke naturligt, at man bliver sur/ophidset/gal når ens hold ikke har vundet 23 udebanekampe i træk? Den må du fandme længere ud på landet med.

Tænk lige dine indlæg igennem, før du trykker på "Godkend".

Bademesteren
Manager

« Svar #6852: 29 Aug 2007, 08:58 »

Dette indlæg er skrevet af brugeren Djp på Brøndby Supports forum.

Det er virkelig værd at læse, selvom det er lidt langt.
--------------------------------------------------------------------------

Jeg tror det er svært at være uenig i, at det går af H... til for vores elskede klub - Ja faktisk det sidste 1½ år har været noget rigtigt lort.

Jeg synes dog, at hele dette hysteri, der i øjeblikket foregår både herinde og i medierne er helt ude i hampen.

I øjeblikket er det ledelsen, der står for skud.
Vi kender alle Per B's bedrifter gennem tiderne, og selvom det ikke giver uendelig kredit, så må man unægtelig indrømme, at det viser, at manden har kompetancerne iorden.
Jeg synes det er helt ude i hampen, og jeg vil gerne give min forklaring her:

Jeg mener, at det hele startede under Laudrup fadæsen.
Der er ingen tvivl om, at sponsorpengene nærmest groede på træerne, da laudrup var træner, og det var nemmere at få spillere til klubben. På de fronter har vi mistet noget ved Laudrups farvel.

Under laudrup-tiden var der også en del ballade omkring talenter VS indkøb - Det skal vi lige have med i hovedet.

Uden at stille det mindste spørgsmålstegn ved Laudrups kompetancer som spiller, vil jeg stadig påstå, at enhver anden superliga-træner kunne få det samme ud af den trup, som vi havde under laudrup.
Jeg synes først og fremmest, at Per B og Co. burde have sagt farvel til laudrup meget hurtigere istedet for at håbe på, at laudrup og hans lakaj - faxe - kom til fornuft, og skrev under på en forlængelse, som alle kunne være tjent med. Det skete jo som bekendt ikke.

Under denne periode med laudrups kontraktforhandling er startede den egentlige "krise" i truppen. Samtidig sagde vi farvel til - efter min mening - virkelige nøglespillere på holdet - Agger, Elmander, Kahlenberg, skoubo som de største navne.
Da jeg er af den overbevisning, at den danske liga er og bliver en "udviklingsliga", er det urealistisk, at man kan holde på så store profiler. Uanset hvor meget vi gør, vil de selv til udlandet på et eller andet tidspunkt. Det gør det selvfølgelig endnu mere surt, at vi mister alle disse på stort set én gang.

Så langt så godt.
Nyhen om at møllestenen skal være træner bliver modtaget nærmest med stående klapsalver herinde. Nu har brøndby sikret sig en træner - godt nok med erfaringenen på cv'et fra ungdomshold og udvikling heraf - men det er jo også hvad BIF er kendt for. Brug af egne unge talenter, der får chancen på et etableret hold. Og nu kan vi lokke talenter fra Man u's ungdomshold til BIF, og jeg skal komme efter dig.

Per B offentliggør samtidig, at han har ansat Anders B som sportschef. Mere om det senere....

Sæsonen begynder og starten af sæsonen går lige med nød og næppe.
Hurtigt står det klart, at truppen simpelthen ikke er god nok.
Møllestenen beder om adskillige spillere, og på baggrund af hans person, får han hvad han peger på.
Jeg nævner i flæng - Howard, eckersley (leje), siggurdson, rector, peguero.

Her begynder den store ballade omkring Anders B virkelig at tage til.
Det jeg ikke forstår er, at skylden lander på Anders B omkring ovennævnte indkøb. Han bliver ansat som sportschef - korrekt, men hvordan kan han være ansvarlig for, at møllestenen peger på disse spillere? På det tidspunkt er Anders B. først lige begyndt som sportschef, dvs kontraktforhandling er og ting i den dur, han har på det tidspunkt intet at gøre med scouting overhovedet.
Bortset fra Howard, der er blevet bedre med tiden, og "måske" Peguero, så var det direkte fejlkøb, eller panikkøb om man vil.
Fejlen ligger her ikke hos Anders B, men hos Møllestenen, der om nogen undervurderede den danske liga. Den eneste "skyld" man - efter min mening - kan give Per B, var at stole blindt på møllestenens valg af nye spillere uden forudgående scouting. Problemet herved var jo blot, at laudrup to' sine scouts med sig, og efterlod også på dette punkt BIF med en mavepuster.
På den baggrund mener jeg, at det er forkert at placere ansvaret for disse fejlkøb på anders B. Tak istedet Møllestenen for de fejlkøb.

Så langt så godt - Møllestenen og bif skilles og der udtales lidt fra møllestenens side, bl.a. at klubben er en syg patient.
Stort set alle fans herinde mister respekten for RM og mener han burde klappe i, og det var ham der ikke kunne klare mosten.
Man kan så diskutere, hvad de reele årsager til vejene skiltes mellem Rm og BIF. Det kunne jo også være de manglende resultater - ikke sandt?

Nuvel - der kommer indkøb igen - Og HER kan vi klandre Anders B.
Mikkel Bischof træder ind, og - som altid - bliver skadet.
Det er i mine øjne den eneste fejl Anders B har begået indtil på dette tidspunkt. Bischof har jo nærmest historie for at være skadet, og med antallet af skader i truppen in mente, så var det ikke verdens smarteste indkøb. Dog gjorde Bischof ret god figur i en del af de kampe han rent faktisk spillede, så hans fodboldmæssige kvaliteter fejler ihvertfald ikke noget.
Det er da om ik andet godt set af Anders B - ikke sandt?
Herudover kommer Katongo og Stephan andersen.
Er der virkelig nogen, der mener det er fejlkøb?
Personligt mener jeg det er gode indkøb.

Hetzen mod Anders B foregår stadig til trods for, at dette er de første reele indkøb, han har stået for. Dog begynder en del at trække lidt i land, og synes nu ikke han er så dårlig igen.

Køhlert træder til som cheftræner, og nu er alle jublende glade, og kan se lyset for enden af tunnellen. Vores redningsmand - siger alle.
Det er dog tydeligt, at der stadig er problemer med truppen.
Et noget tamt forår er slut.

Køhlert skiller sig af med de åbenlyse fejlkøb.

Nu træder Anders B i karakter.
Han får Peter M, Tobias Mikkelsen og Stefan Gislason til a-truppen.
Nu vil klapsalver stort set ingen ende tage...99% jubler og siger, at nu kan det ikke gå galt. Sjovt nok ophører den voldsomme kritik af Anders B stort set her.

Sæsonen starter - og igen er det lort på banen.

Efter denne lange forklaring kommer pointen:

Nu er det igen Per B og Anders B, der skydes alt mellem himmel og jord i skoene. Folk kræver ledelsens afgang og alt muligt andet urealistisk idioti - efter min mening.

Jeg forstår ikke, at folk seriøst kan mene, at hvis vi skifter Per B ud, så får vi lige pludselig en trup med selvtillid og uden diverse børnehave-kandidater. Det er sort snak i mine øjne.
Med den trup vi har, så burde vi satme ligge MEGET højere i tabellen.

I mine øjne er det spillerne, der opfører sig som tøser, og ikke viser rygrad overhovedet. Hvad er der galt med dem? Har de ikke fået deres feriepenge, som "LØNMODTAGER"? Hvorfor underpræsterer de SÅ meget?
Ja, det fatter klubben heller ikke - så ledelsen ansætter en mentaltræner.

I mine øjne burde alle de tøser der er i truppen have et spark bagi, og så lad os få nogen spillere med rygrad, og nogen der virkelig VIL brøndby, og ikke bare tøsefornærmede tosser, der bare hæver checken.

Og Apropos rygrad, så kan jeg ikke lade vær med at undre mig.
Hvad sker der for alle de fans herinde? (næsten alle)

For 2 år siden var der helt andre boller på suppen.
Folk var stolte af BIF og måden BIF fungerede på.
Ingen ville sammenlignes med PSE og andre virksomheder i underholdningsbranc hen. Næh...folk var stolte af BIF - så enkelt er det.

Idag ser jeg folk der vil have ledelsen udskiftet, og gå i samme retning som PSE. Hvad sker der???

Mit spørgsmål i denne sammenhæng er, hvorfor vender folk så nemt?
Jeg fatter det ikke - og synes det er skræmmende, at medierne så nemt kan manipulere med folks holdninger.

En lang historie kort:
Fjern de uønskede børnehave-tøser i truppen.
Ledelsen bliver altså ikke pludselig inkompetent, og ikke længere kan drive en fodboldklub, bare fordi det sportsligt går af R... til.

Den eneste fejl jeg vil sige angående Anders B, det er, at timingen var forkert. Men havde det hele ikke fejlet under møllestenen, så havde kritikken forstummet lige efter de værste forargelser over, at det var Per B's søn.

Personligt har jeg det fint med Anders B, jeg synes han har lavet nogen gode indkøb, men at spillerne ikke har slået til er uheldigt. Her mener jeg peter M, som alle troede på, Gislason der var en profil i norge, og stephan andersen pludselig uden hænder. Tobias mikkelsen er et super indkøb, som jeg venter mig meget af.

Helt ærligt, jeg kan ikke se andet problem end, at det er truppen, der skal renses ud, og der mangler et sammenhold. Jeg synes det er tydeligt, at der ikke bliver løbet de ekstra meter for hinanden.

Jeg synes det er spillerne der skal tage sig sammen - Vi ved jo at de kan, og de bliver sgu ikke dårligere spillere lige pludselig.

Det er VILJEN hos spillerne der er noget galt med!

Dog vil jeg lige se efteråret an, inden jeg vil kommentere Køhlerts evner som cheftræner for a truppen.
De taktiske oplæg har ikke altid været til at forstå.
Tvivler på, at nogen betvivler hans evner som u-trup træner, og han bliver jo ikke en dårligere tæner fordi han får a-truppen, så hvis jeg gætter rigtigt, så havner skylden IGEN på spillerne. Det vil tiden vise :-)

Mvh,
DJP - Altid Brøndby!

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #6853: 29 Aug 2007, 11:19 »

Så fik jeg læst det... Det er sgu godt nok fin læsning. Manden har jo ret! Jeg er helt enig faktisk!

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Zone 43
Manager

« Svar #6854: 29 Aug 2007, 12:58 »

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 455 456 [457] 458 459 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010