home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 1238 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 36 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 437 438 [439] 440 441 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4232884 gange)
MLL
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #6570: 18 Aug 2007, 10:28 »

Håber på katongo fra start. Synes vi mangler og HAR savnet én der bare klapper til kassen - uanset hvor på banen det er. KATON-GO GO GO!!!

Så er det da Super-Dave vi skal have fat i Thumbs Up

Jeg synes sgu, Madsen (vi kan godt holde op med at kalde ham Magic) gjorde en rimelig figur mod Viborg. Tingene fra hans fod skal bare altid være en tand for smart, hvorfor han tit tager et træk mere i stedet for at skyde, mens chancen er der.

Nah.
Han vil altid hedde Magic hos mig, for den super sæson han havde, da vi vandt mesterskabet
« Seneste Redigering: 18 Aug 2007, 10:30 af MLL » Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #6571: 18 Aug 2007, 10:57 »

Jeg sidder med en fornemmelse af at AGF kan overraske idag. Er jeg den eneste der har den sådan?

United-styrer
Gæst

« Svar #6572: 18 Aug 2007, 10:59 »

Jeg sidder med en fornemmelse af at AGF kan overraske idag. Er jeg den eneste der har den sådan?

Du er i hvert fald den eneste af os to. AGF og navnlig Peter Graulund har manglet koldblodighed foran mål, og på Brøndby Stadion er Brøndby fortsat et rimeligt fodboldhold. Jeg kan ikke se andre muligheder end en hjemmesejr i dag.

MLL
Manager

« Svar #6573: 18 Aug 2007, 11:18 »

Jeg tror på en sikker 2-0 sejr idag.

Thomas Rasmussen 1-0
Peter Madsen 2-0

Mit bud Thumbs Up

Tilbage på FmF Opstemt

Cencur
Manager

« Svar #6574: 18 Aug 2007, 12:04 »

Tror det ender 3-1 .. Opstemt

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

absalonsen
Gæst

« Svar #6575: 18 Aug 2007, 13:11 »

Jeg synes sgu, Madsen (vi kan godt holde op med at kalde ham Magic) gjorde en rimelig figur mod Viborg. Tingene fra hans fod skal bare altid være en tand for smart, hvorfor han tit tager et træk mere i stedet for at skyde, mens chancen er der.

Jeg er meget enig!! Han skal lige spille smart, hvilket (indtil videre) altid har ødelagt den store chance. Skuffet

Jeg tror på en rimlig sikker 2-0 sejr i dag, hvor vi får Ericsson og Duncan på tavlen. Duncan scorer desuden ned mod AGF fansene, som han lige tysser på bagefter. Wink

United-styrer
Gæst

« Svar #6576: 18 Aug 2007, 18:51 »

Drengenes indsats i dagens kamp var et studie i kedelig, uinspireret og ineffektiv fodbold, som langt fra er navnet 'Brøndby' værdigt.

Efter en kamp som denne skruer jeg min pessimisme et par niveauer i vejret. Et er at lide nederlag hjemme mod en oprykkerklub som AGF, men noget helt andet er, at det er de undertippede gæster, der spiller bedst og uomtvisteligt fortjener sejren, mens Brøndby ikke viser så meget som et strejf af lovende facetter. Jeg tror, vi skal prise os lykkelige, hvis vi ender i top fem i år.

krelle1987
Ynglingespiller

« Svar #6577: 18 Aug 2007, 18:52 »

argrrr for helvet :l

freddiem
Førsteholdsspiller

« Svar #6578: 18 Aug 2007, 18:56 »

Jeg er glad  Grin

Bare vent Tullberg er den 'nye' Duncan, nej vent han er bare "Tullberg" og i får ham ikke.

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #6579: 18 Aug 2007, 18:57 »

Hvad laver man så herinde?? Jeg er grædefærdig! Har allerede smadret min fjernbetjening, det er godt nok ringe!!

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #6580: 18 Aug 2007, 18:59 »

Nu skal af med Tom "Hundefjæs" Køhlert!

Thomas Rasmussen skal beholdes på venstre back, plus at vi skal have lært Peter Madsen, at han ikke skal tro, at han er noget bare fordi at han har været i udlandet. Han er så højrøvet, og dribler og dribler og får ingenting ud af det. Vi skal se noget mere til Katongo.

freddiem
Førsteholdsspiller

« Svar #6581: 18 Aug 2007, 19:00 »

AGF tråden er ret inaktiv...så jeg vælger at ytre mig herinde om kampen, da den også omhandler jeres hold.

Men om kampen, så var den ret lige og det havde vel været fair med uafgjort. Det var bare heldigt at AGF kunne score i overtiden og endda et fantastisk mål.

United-styrer
Gæst

« Svar #6582: 18 Aug 2007, 19:04 »

AGF tråden er ret inaktiv...så jeg vælger at ytre mig herinde om kampen, da den også omhandler jeres hold.

Men om kampen, så var den ret lige og det havde vel været fair med uafgjort. Det var bare heldigt at AGF kunne score i overtiden og endda et fantastisk mål.

Jeg er uenig. I min optik er det helt igennem retfærdigt, at AGF scorer til sidst. Uhyggelig svag indsats af Brøndby, som tilsyneladende var bange for AGF, en oprykker. Jeg forstår ikke taktikken.

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #6583: 18 Aug 2007, 19:06 »

Synes brøndby spillede fint det sidste kvarter i 1. halveg, samt at vi også have en stor chance af Duncan.. Og så spillede vi godt i slutnigen, men så kom AGF og lavede et fremragende mål, må jeg erkende, men har stadig ikke min fjernbetjening ;-/

freddiem
Førsteholdsspiller

« Svar #6584: 18 Aug 2007, 19:07 »

Hvis man kigger på den sidste halvdel af kampen, så var det en fortjent sejr. Jeg synes, at selvom Brøndby spiller langt under niveau og spiller som om de er på udebane, får de stadig skabte nogle chancer og den kunne ligeså godt være endt 1-0, 0-0 eller som den gjorde 0-1.

Det værste fra Brøndby var vel at AGF lukkede af for deres kanter rigtig fint, Mikkelsen havde ingen chance overfor Lumb og det ødelagde jeres spil lidt.

Sider: 1 ... 437 438 [439] 440 441 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010