home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 504 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 390 391 [392] 393 394 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4866771 gange)
Lil Jim1
Ynglingespiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #5865: 06 Jul 2007, 16:14 »

Så længe han ikke laver en Sigurdsson eller en Rector.

ja de floppede men det var ik et 22 milloneres flop

Forza Brøndby

Thore
Manager

« Svar #5866: 06 Jul 2007, 16:23 »

ja de floppede men det var ik et 22 milloneres flop

Det er jo så lige meget når FCK har så mange penge som de nu engang har.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #5867: 06 Jul 2007, 16:57 »

Wurtz synes jeg heller ikke har været overbevisende de sidste sæsoner. - Og deraf forstår jeg heller ikke Landsholdsudtagelse n

Nordstrand har da været god for FCN, men hvis jeg skulle vælge mellem ham og Magic, valgte jeg stadig en sikker skarpretter i Magic! (Navnet forpligter) Rullende Øjne

Echoes, Silence, Patience and Grace

Thore
Manager

« Svar #5868: 06 Jul 2007, 17:00 »

Wurtz synes jeg heller ikke har været overbevisende de sidste sæsoner. - Og deraf forstår jeg heller ikke Landsholdsudtagelse n

Nordstrand har da været god for FCN, men hvis jeg skulle vælge mellem ham og Magic, valgte jeg stadig en sikker skarpretter i Magic! (Navnet forpligter) Rullende Øjne

Det er da vidst også kun fordi han er gammel Brøndby mand...

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

-KNM-
Manager

« Svar #5869: 06 Jul 2007, 17:29 »

Jeg synes ikke man kan tale om at lave en "Berglund". Han har gjort lige det han er købt til: At være hurtig i de store kampe. Mod Randers, Horsen, og alle de andre små klubber (no offence Randers og Horsens) har han ikke den plads til at løbe på som han havde for EFB, da hold pakker sig mere mod FCK.

Jeg tror Nordstrand er købt til samme formål. Han skal true større hold på hurtigheden. Så købet af Nordstrand skal ses som en køb til CL kval.

Jeg tror ikke hverken Nordstrand eller Würtz har været øverst på FCKs shortlist. De er begge så åbenlyse at videre scouting ikke er nødvendig og derfor tror jeg at de har været i anden række. Ellers var de simpelthen blevet købt hurtigere.

Jeg kan til gengæld godt lide at DonØ taler om at Ståle nu har fået sine Landsholdspillere. Det er vidst begrænset hvor meget landshold de har set...

Min konklusion: Brøndby fører stadig transfervinduet. Uden at kende de to af vores nye så godt, så tror jeg ikke at Würtz og Nordstrand er meget bedre. Til gengæld har de været en hel del dyrere.

Hvad siger i andre?

absalonsen
Gæst

« Svar #5870: 06 Jul 2007, 17:35 »

Det er jo så lige meget når FCK har så mange penge som de nu engang har.

Jeg tror ikke, at vi i Danmark er nået til det niveau endnu, hvor man kan sige, at et 22 mio. flop er 'lige meget'.
22 mio. er en pæn sjat penge i Danmark - også for FCK.

Thore
Manager

« Svar #5871: 06 Jul 2007, 17:37 »

Jeg tror ikke, at vi i Danmark er nået til det niveau endnu, hvor man kan sige, at et 22 mio. flop er 'lige meget'.
22 mio. er en pæn sjat penge i Danmark - også for FCK.

Nu har de jo heller ikke et flop til 22 mio.

absalonsen
Gæst

« Svar #5872: 06 Jul 2007, 17:39 »

Men du sidder jo stadig og siger, at det er 'ligemeget'. Hvilket det højst sansynligt ikke er.

Zone 43
Manager

« Svar #5873: 06 Jul 2007, 17:39 »

De har da Ailton? Rullende Øjne

Men hvordan er snakken om FCK's nye spillere havnet i Brøndby tråden? Ubeslutsom

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

MLL
Manager

« Svar #5874: 06 Jul 2007, 17:39 »

Forstår jeg heller ikke Skuffet

Tilbage på FmF Opstemt

Thore
Manager

« Svar #5875: 06 Jul 2007, 17:40 »

Men du sidder jo stadig og siger, at det er 'ligemeget'. Hvilket det højst sansynligt ikke er.

Tja skulle det ske er så det er sagtens noget FCK kan overleve... men går jo ikk konkurs hvis det sker. Selvfølgelig er det ikke helt lige meget, men det er det jo aldrig hvis man mister penge...

Og man kan vel ikk sige Ailton er et flop før han har forladt klubben. Det kan jo være han gør det godt i den kommende sæson.

absalonsen
Gæst

« Svar #5876: 06 Jul 2007, 17:44 »

Tja skulle det ske er så det er sagtens noget FCK kan overleve... men går jo ikk konkurs hvis det sker. Selvfølgelig er det ikke helt lige meget, men det er det jo aldrig hvis man mister penge...

Og man kan vel ikk sige Ailton er et flop før han har forladt klubben. Det kan jo være han gør det godt i den kommende sæson.

Det sidste er jeg ikke enig i. Jeg mener sagtens, at vi kan dømme ham før hans afgang.

Lil Jim1
Ynglingespiller

« Svar #5877: 06 Jul 2007, 17:46 »

Jeg synes ikke man kan tale om at lave en "Berglund". Han har gjort lige det han er købt til: At være hurtig i de store kampe. Mod Randers, Horsen, og alle de andre små klubber (no offence Randers og Horsens) har han ikke den plads til at løbe på som han havde for EFB, da hold pakker sig mere mod FCK.

Jeg tror Nordstrand er købt til samme formål. Han skal true større hold på hurtigheden. Så købet af Nordstrand skal ses som en køb til CL kval.

Jeg tror ikke hverken Nordstrand eller Würtz har været øverst på FCKs shortlist. De er begge så åbenlyse at videre scouting ikke er nødvendig og derfor tror jeg at de har været i anden række. Ellers var de simpelthen blevet købt hurtigere.

Jeg kan til gengæld godt lide at DonØ taler om at Ståle nu har fået sine Landsholdspillere. Det er vidst begrænset hvor meget landshold de har set...

Min konklusion: Brøndby fører stadig transfervinduet. Uden at kende de to af vores nye så godt, så tror jeg ikke at Würtz og Nordstrand er meget bedre. Til gengæld har de været en hel del dyrere.

Hvad siger i andre?

Helt ENIG ..

Würtz er rigtig dygtig en godt køb fck har lavet der.

nordstrand synes jeg tilgengæld ikke er særlig god. han har lavet mange mål men når han møder et hold fra toppen af suppen har han spillet knap så godt som der tidligere er blevet sagt så ville jeg også hellere have Magic han har mere erfaring og har klaret sig godt i en storklub før 

Forza Brøndby

Thore
Manager

« Svar #5878: 06 Jul 2007, 17:47 »

Det sidste er jeg ikke enig i. Jeg mener sagtens, at vi kan dømme ham før hans afgang.

Du kan sige hvor godt han har spillet indtil videre, men du kan ikke bedømme om han er et flop før hans tid i FCK er slut.
Hvis han bliver superliga topscore de næste tre år, så kan man jo ikke sige at han er et flop.

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #5879: 06 Jul 2007, 17:47 »

Manden har altså kun været her i et halvt år, og var desuden lige kommet tilbage fra en skade. Tobbe spillede heller ikke specielt godt de første 6 måneder, og siden ved vi jo alle hvad der skete.

Sider: 1 ... 390 391 [392] 393 394 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010