|
Zone 43
|
|
Men hvad sker der for spillernes maver?
Den skal signalere, at vi er nogen tykke dyr, som ikke gider kæmpe for sejren på udebane 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
SLEORT
|
|
Så er der kommet et billede ud, af den nye trøje:  I troede da vel ikke at det var den der? Det var jo allerede offentliggjort at den blev i et andet design, og det er da tydeligt at den der er farvet i Paint! Men den MOCCA OG BLÅ trøje er sygt nizzle!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
I troede da vel ikke at det var den der? Det var jo allerede offentliggjort at den blev i et andet design, og det er da tydeligt at den der er farvet i Paint!
Men den MOCCA OG BLÅ trøje er sygt nizzle!
Absa gjorde 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
I troede da vel ikke at det var den der? Det var jo allerede offentliggjort at den blev i et andet design, og det er da tydeligt at den der er farvet i Paint!
Men den MOCCA OG BLÅ trøje er sygt nizzle!
Den er sgu da nizzle, den som Gossey har lavet  Men jeg skal helt klart have den nye udetrøje. Tror jeg køber på onsdag, når vi møder Auxerre. Højest sandsynligt med JPP på ryggen! 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
MLL
|
|
Den er sku flot den nye trøje
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
JonasP3
|
|
Fed trøje da  .. men kom til at tænke på, hvordan tror i BIF stiller op til næste sæson ? .. tror Duncan og Magic sagtens kunne starte sammen . SAS-ligaens nye angrebpar ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dolle
|
|
Den er sgu da nizzle, den som Gossey har lavet  Men jeg skal helt klart have den nye udetrøje. Tror jeg køber på onsdag, når vi møder Auxerre. Højest sandsynligt med JPP på ryggen!  Med JPP bagpå ? Gider du virkelig det når han ikke har spillet særlig meget endnu ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
jeg tror det bliver 4-3-3
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Med JPP bagpå ? Gider du virkelig det når han ikke har spillet særlig meget endnu ?
Han har været min favorit fra dag 1 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dolle
|
|
jeg tror det bliver 4-3-3
Det gør det, det har Køhlert vist selv udtalt så vidt jeg husker .. Han har været min favorit fra dag 1  Okay 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mlarsen
|
|
Siden jeg hedder Mikkel til fornavn er mine to næste trøjekøb: Chelsea nye Vejarbejder trøje med: Mikel 12 bagpå BIF nye Udebane med: Mikkelsen 25 bagpå 
|
|
|
|
|
|
Echoes, Silence, Patience and Grace
|
|
|
|
|
JonasP3
|
|
Jeg håber på en 4-4-2  . Med offensive fløjspillere .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ronal-Hatt
|
|
Andersen Spelmann Bishoff Nielsen Rasmussen
Gislason
Mikkelsen Ericsson Lorentzen Madsen Duncan
Den perfekte startopstilling som det ser ud lige pt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dolle
|
|
Andersen Spelmann Bishoff Nielsen Rasmussen
Gislason
Lorentzen Ericsson Mikkelsen
Madsen Duncan
Den perfekte startopstilling som det ser ud lige pt.
Byt om på Lorentzen og Mikkelsen så er den der .. Ved ikke om Lantz eller Gislason skal spille ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|