home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 1235 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 332 333 [334] 335 336 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4954271 gange)
chelsea-4ever
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #4995: 16 Maj 2007, 12:51 »

Køhlert: Rommedahl har ikke været på tale

Personligt synes jeg godt han må blive væk.

Brøndby IF & Chelsea FC

MLL
Manager

« Svar #4996: 16 Maj 2007, 13:03 »

Ikke noget prangende, bare lige lidt hurtigt lavet, men her er lige et wallpaper med Peter Madsen!

lige hvad jeg har gået og ledt efter

Tilbage på FmF Opstemt

MLL
Manager

« Svar #4997: 16 Maj 2007, 13:03 »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=68657  det kunne være så sejt

Tilbage på FmF Opstemt

Desler
Reserveholdsspiller

« Svar #4998: 16 Maj 2007, 13:30 »

Hvorfor er det at nogle Bif-fans anklager FCK for at hente gamle afdankede udenlandsdanskere, men når Peter Madsen bliver hentet fra en midterklub i den 2. bedste tyske liga, så er det bare "magic"?

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #4999: 16 Maj 2007, 13:34 »

Fordi Peter Madsen er magic og 29 år gammel. Smiley

Desler
Reserveholdsspiller

« Svar #5000: 16 Maj 2007, 13:37 »

Grønkjær har samme alder.. og han var åbenbart også alt for gammel.. sys bare det snerter sig op af dobbeltmoral, men dobbelmoral er vel bedre end ingen moral?

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #5001: 16 Maj 2007, 13:38 »

Grønkjær har samme alder.. og han var åbenbart også alt for gammel.. sys bare det snerter sig op af dobbeltmoral, men dobbelmoral er vel bedre end ingen moral?

Nu var det jo heller ikke en generel holdning fra Brøndby fansene, at spillerne var for gamle. Smiley United-styrer er fx mindre glad for købet af Magic, end andre er.
Edit - og så har Madsen en lidt anden status end Grønkjær.

Desler
Reserveholdsspiller

« Svar #5002: 16 Maj 2007, 13:39 »

Jeg henvender mig også kun til de "nogle" som har den holdning, da jeg slet ikke forstår deres holdning. Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #5003: 16 Maj 2007, 13:39 »

Køhlert: Rommedahl har ikke været på tale

Personligt synes jeg godt han må blive væk.

Hvorfor Huh??

Vi mangler en god højrekant, og han er en super spiller, kanon hurtig, og stadigvæk forholdsvis ung, ville være en klar profil i dansk fodbold, så kan ikke se hvorfor vi ikke skulle have ham......

Ville så gerne se ham i trøjen.....

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #5004: 16 Maj 2007, 13:46 »

Hvorfor Huh??

Vi mangler en god højrekant, og han er en super spiller, kanon hurtig, og stadigvæk forholdsvis ung, ville være en klar profil i dansk fodbold, så kan ikke se hvorfor vi ikke skulle have ham......

Ja. Han vil da sikkert være en god forstærkning. Jeg har bare aldrig brudt mig særlig meget om ham, af en eller anden grund eller to.
Han er hurtigt ja, men en super spiller er nok så meget sagt. Han er en ganske udemærket spiller, som sikkert vil forstærke holdet. Jeg bryder mig bare ikke om ham, og har sådan set aldrig gjort det.

Brøndby IF & Chelsea FC

Benja91
Gæst

« Svar #5005: 16 Maj 2007, 15:25 »

Det ville være lækkert hvis Rommedahl tager til Brøndby.

Brøndby har ikke nogen gode højre midtbanespillere. Og Rommedahl er god og landsholdspiller er han også. Han er også rutineret, det er jo det Brøndby søger efter.

Gosser
Manager

« Svar #5006: 16 Maj 2007, 15:28 »

Hvorfor Huh??

Super spiller, god højrekant? Ikke noget jeg forbinder med Rommedahl!
Han er hurtig, og ja, hvad kan han så? Ikke rigtig noget!

Dog skal der ikke så meget til at hæve vores niveau lige pt.

United-styrer
Gæst

« Svar #5007: 16 Maj 2007, 15:33 »

Rommedahl ville da absolut være en forstærkning af de helt store. Han var udskældt på landsholdet i en periode, men har siden taget revanche, og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at han ville blive en af Suppens fem bedste spillere. Desværre tror jeg ikke, det er realistisk.

Jeg mener i hvert fald, at der er noget galt, hvis man mener, at vi kan bruge Peter Madsen, men ikke Dennis Rommedahl.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #5008: 16 Maj 2007, 15:35 »

Rommedahl har i de sidste mange måneder været en af de bedre på det danske landshold. :-) At sige, at han ikke ville være en forstærkning, er en anelse langt ude i min verden. At få ham hjem til Danmark - med undtagelse af FCK - ville være genialt for den danske liga. Derudover bringer han en ret stor erfaring fra Holland, England og diverse landsholdskampe med sig, som han kan give videre til de mange, mange talenter, der trods alt spiller i Brøndby.

Han er hurtig, og ja, hvad kan han så? Ikke rigtig noget!

Alligevel ret imponerende, at spille i klubber som PSV og Charlton, uden at kunne andet end at løbe hurtigt Wink

Rommedahl ville da absolut være en forstærkning af de helt store. Han var udskældt på landsholdet i en periode, men har siden taget revanche, og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at han ville blive en af Suppens fem bedste spillere. Desværre tror jeg ikke, det er realistisk.

Jeg mener i hvert fald, at der er noget galt, hvis man mener, at vi kan bruge Peter Madsen, men ikke Dennis Rommedahl.

Enig Smiley

Gosser
Manager

« Svar #5009: 16 Maj 2007, 15:46 »

Alligevel ret imponerende, at spille i klubber som PSV og Charlton, uden at kunne andet end at løbe hurtigt Wink

Ja, som fløj vil jeg da mene man skal kunne slå et indlæg, og gerne kunne drible lidt. Ikke det han er bedst til vil jeg mene.

Desuden spiller han jo ikke rigtigt i Charlton..

Men som sagt skal der ikke meget til at hæve vores nuværende niveau, og måske kan Rommedahl blive god. Han er på det seneste blevet bedre på landsholdet, men aldrig en spiller jeg har brudt mig om.

Sider: 1 ... 332 333 [334] 335 336 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010