home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 1213 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 330 331 [332] 333 334 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4954388 gange)
mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #4965: 14 Maj 2007, 21:34 »

Jeg må sige, at jeg er ufatteligt enig med Inex i alt, hvad han siger.

Synes generelt mange af BIF-fansene herinde er skræmmende blåøjede. Faktum er, at vi er.. ja, fucking miles away, hvis man sammenligner os med FCK, og i realiteten burde hele holdet skiftes ud.

Vi har mange forsvarsspillere, men ikke mange, der på nuværende tidspunkt burde være at finde på et dansk mesterhold, og at de måske bliver gode, kan vi ikke bruge til noget som helst lige nu, hvor vi har allermest brug for det.

Og så mener jeg også, at det er helt ude i hampen at påstå, at Daniel Agger ikke er bedre end PerPer. Det burde slet ikke kunne diskuteres.

JA nu skal i heller ikke gøre brøndby ringere en de er, jeg syntes zone har ret i at vi skal bruge bertelsen og randrup fordi de er fandme klasse, og de skal ik være nede på et andet hold der lærer de sku ikke en skid, de skal være oppe på første holdet og kæmpe med om start 11´eren det er min menning

Hado
Gæst

« Svar #4966: 14 Maj 2007, 21:36 »

Som man altid har sagt, bygger man et fodboldhold op fra bunden og i defensiven. Det gør man ikke succesfuldt ved at have et 2 talenter og 2 rutineret spillere. Man skal have en stærk defensiv hele vejen igennem og er sikre sammen. Talenterne er ikke sikre nok endnu, og skal nok blive gode med tiden, de skal bare ikke have så mange minutter som de får for tiden. At de får 10-15 min. indimellem er fint nok med mig, men at de starter inde meget af tiden, ser jeg virker som en succes eller noget som er godt for holdet.

Det har jo været nødvendigt for BIF, med alle deres skader. Man kan så i mit tilfælde sige heldigvis.

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #4967: 14 Maj 2007, 21:40 »

Det har jo været nødvendigt for BIF, med alle deres skader. Man kan så i mit tilfælde sige heldigvis.

Det er jeg skam klar over har været nødvendigt, samtidig med at man har valgt ikke at bruge 2 af sine ældre forsvarsspillere. Men fremover, mener jeg ikke at de skal have så mange minutter som de får nu. Man skal have forstærket det forsvar med nogle gode rutineret spillere.

Jeg tror bare jeg stopper nu, det fører ikke rigtig til noget.
« Seneste Redigering: 14 Maj 2007, 21:42 af Inex » Logged

N17
Manager

« Svar #4968: 14 Maj 2007, 22:07 »

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Cawersk
Reserveholdsspiller

« Svar #4969: 14 Maj 2007, 22:27 »

Jeg er helt enig i alt hvad du siger.
At der er nogle svæversynede fans herinde skal du ikke tage dig af.

Waaah

Hado
Gæst

« Svar #4970: 14 Maj 2007, 22:52 »

Jeg er helt enig i alt hvad du siger.
At der er nogle svæversynede fans herinde skal du ikke tage dig af.

Folks briller er bare groet fast. Men sådan er det vel i de fleste tilfælde, at det bliver sådan. Jeg mener dog ikke det er alle der er snæversynede. Jeg tager virkelig hatten af for en som Inex.

Bademesteren
Manager

« Svar #4971: 14 Maj 2007, 23:00 »

Det er jeg skam klar over har været nødvendigt, samtidig med at man har valgt ikke at bruge 2 af sine ældre forsvarsspillere. Men fremover, mener jeg ikke at de skal have så mange minutter som de får nu. Man skal have forstærket det forsvar med nogle gode rutineret spillere.

Jepper - De unge vi ser nu skal bruges én ad gangen i en markant bedre trup, så de kan udvikle sig stille og roligt.

Hado
Gæst

« Svar #4972: 14 Maj 2007, 23:04 »

Jepper - De unge vi ser nu skal bruges én ad gangen i en markant bedre trup, så de kan udvikle sig stille og roligt.

Ja. Nu vil de snæversynede nok mene at jeg er fuld af lort. Men i FCK har vi en William Kvist, som jeg personligt synes gør det godt stort set hver gang. Har har haft gavn af at komme ind på et godt og stabilt hold, det er også det I har brug for i BIF. Man kan tage dengang Kahlenberg blev sat ind på holdet. Der hersker ingen tvivl om at den dag i dag er Kahlenberg en dygtig spiller.

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #4973: 14 Maj 2007, 23:10 »

Præcis, vi kan måske godt gøre det med 3-4 spillere ad gangen. FCK's talentpolitik ser jeg både forkert og rigtigt, jeg synes de har gjort et rigtig godt stykke arbejde med William Kvist, de har fokuseret på netop ham som talent og ikke så mange andre, og se hvilken spiller de har fået i ham. En spiller som efter min mening bliver en rigtig dygtig spiller i fremtiden, idet man har fokuseret meget på ham. Tværtimod synes jeg man lader mange talenter gå i vasken ed at køre det på den måde, tror sagtens man kan fokusere på flere spillere. Man kan sagtens fokusere på 3-4 talenter af gangen, bare man gør det rigtigt.

EDIT: Og som Hado lige nævner, så har den enkelte spiller brug for at komme ind på et stabilt hold som også har selvtilliden iorden.
« Seneste Redigering: 14 Maj 2007, 23:16 af Inex » Logged

Gosser
Manager

« Svar #4974: 14 Maj 2007, 23:14 »

Jeg er også gået igang med et wallpaper Smiley Regner med at blive færdig i morgen Kys

Hado
Gæst

« Svar #4975: 14 Maj 2007, 23:17 »

Præcis, vi kan måske godt gøre det med 2-3 spillere ad gangen. FCK's talentpolitik ser jeg både forkert og rigtigt, jeg synes de har gjort et rigtig godt stykke arbejde med William Kvist, de har fokuseret på netop ham som talent og ikke så mange andre, og se hvilken spiller de har fået i ham. En spiller som efter min mening bliver en rigtig dygtig spiller i fremtiden, idet man har fokuseret meget på ham. Tværtimod synes jeg man lader mange talenter gå i vasken ed at køre det på den måde, tror sagtens man kan fokusere på flere spillere.

I Brøndbys trup synes jeg klart man skal fokusere på Anders Randrup, Martin Spelmann, Marc Olsen & Nicolaj Agger og/eller David Williams. Randrup fordi han er forudseende i hans spil, defensive og offensive kvaliteter har han allerede vist lidt af, men meget mere kan komme ud af ham. Spelmann fordi han er en lille fighter/Bulldog, han skal bare lære og bruge det rigtigt, desuden skal man finde den rigtige plads på banen til ham. Marc Olsen er en rigitg kantspiller som udfordrer og det vigtigste, han er ikke bange for det. Nicolaj Agger og/eller David Williams, fordi vi i den grad har savnet en rigtig bomber der kommer fra egen rækker, vi har savnet det i den grad siden Ebbe Sand, Peter Madsen o.s.v.

EDIT: Og som Hado lige nævner, så har den enkelte spiller brug for at komme ind på et stabilt hold som også har selvtilliden iorden.

Det er så det man desværre gør forkert i FCK. De går jo efter at have et stærkt, stabilt og rutineret hold. Men man er jo også nødt til at have spillere fra egne rækker også grundet Uefas regler.
Men omvendt kan man se at det går galt hvis der er for mange unge i truppen og for mange unge som skal være med til at bære holdet, som har været BIFs tilfælde i år. Tror det er svært at finde ud af lige præcis hvor mange unge man skal satse på eller koncentrere sig om. Umiddelbart ville jeg sige 2-3 stykker. Men på den anden side går det sgu næsten heller ikke, hvis man vil spille CL f.eks. Man kan jo ikke forvente man sidder inde med talenter som Messi, som er blevet verdensstjerne på rekordtid næsten. Det sker sjældent i Danmark, fordi vi har så få indbyggere og sådan er det. Det begrænser også hvor mange af morgendagens stjerner vi kan få, i forhold til de store fodbold nationer. Det er jo ren logik og det skal da ikke undre mig at det er blevet sagt før meget af det her.

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #4976: 14 Maj 2007, 23:18 »

http://www.viasatsport.com/index.php?option=com_content&task=view&id=89960&Itemid=1&lang=dk

Godt at vi ikke har sådanne forhold her hjemme, for så havde A. Bjerregaard da fået et par kugler for længe siden... Opstemt

Hado
Gæst

« Svar #4977: 14 Maj 2007, 23:20 »

http://www.viasatsport.com/index.php?option=com_content&task=view&id=89960&Itemid=1&lang=dk

Godt at vi ikke har sådanne forhold her hjemme, for så havde A. Bjerregaard da fået et par kugler for længe siden... Opstemt

Haha. Hvis deres fans kan smadres deres spiller bus, så kan man sgu også pløkke knoppen af Anders og Per Bjerregaard Opstemt

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #4978: 15 Maj 2007, 00:06 »

Præcis, vi kan måske godt gøre det med 3-4 spillere ad gangen. FCK's talentpolitik ser jeg både forkert og rigtigt, jeg synes de har gjort et rigtig godt stykke arbejde med William Kvist, de har fokuseret på netop ham som talent og ikke så mange andre, og se hvilken spiller de har fået i ham. En spiller som efter min mening bliver en rigtig dygtig spiller i fremtiden, idet man har fokuseret meget på ham. Tværtimod synes jeg man lader mange talenter gå i vasken ed at køre det på den måde, tror sagtens man kan fokusere på flere spillere. Man kan sagtens fokusere på 3-4 talenter af gangen, bare man gør det rigtigt.

Problemet er, at hvis man skal til at køre 3-4 unge talenter ind samtidig, så kan det let gå ud over stabiliteten og det generelle niveau på holdet - og det er ikke holdbart, hvis man stræber efter at ligge nummer et, som både FCK og Brøndby gør.

At du påstår, at man har ladet talenter gå i vasken, mener jeg ikke er helt rigtig. For i den situation FCK er i, har man kun brug for de bedste, hvilket kan udelukke spillere, der muligvis var blevet beholdt som 'talenter' i andre klubber.

Og du kunne jo så passende nævne, hvilke talenter man i FCK har ladet gå i vasken, og er blevet succeser andre steder. Jeg tror det bliver svært :-)

mvh,
mathias

7500-Lykke
Juniorspiller
**

« Svar #4979: 15 Maj 2007, 08:03 »

Hvis du kigger på hans navn, så ligner han meget en OB fan.  Peace

Arh pis Wink

Hvorfor tage din mor, når jeg kan få din mormor?

Sider: 1 ... 330 331 [332] 333 334 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010