home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 1210 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 329 330 [331] 332 333 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4954386 gange)
supermehl
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #4950: 14 Maj 2007, 20:51 »

Er ENIG i alt hvad Inex skriver, men gider ikke at quote da det bliver så uoverskueligt Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #4951: 14 Maj 2007, 21:00 »

Danmark har aldrig, og vil heller aldrig få en forsvarsspiller af hans karat, selvom han er 33.

Hvad med en Agger? Rullende Øjne

Inex: Hver mand sin holdning Smiley

Du kan have ret i det, men jeg holder stadig fast i, at vi har rigeligt. Jeg kan dog komme på andre tanker, hvis de sidste par kampe får lorte resultater.. Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #4952: 14 Maj 2007, 21:01 »

JO! Munken, Ruben Bagger, og PerPer lever evigt. Ej, helt seriøst, uanset hvad i hele verden, skal PerPer starte inde, til han simpelthen ikke kan gå mere. Danmark har aldrig, og vil heller aldrig få en forsvarsspiller af hans karat, selvom han er 33.
'

Helt seriøst, så kan jeg ikke andet end at grine over dit indlæg. Per er en Brøndby legende, men gør det ham til fast inventar i start 11'eren? Hvis man kan får bedre folk så må pladsen vige, uanset hvad personen hedder. Ruben Bagger skulle have lagt skoene på hylden for 1-2 år siden det samme med Daugaard. Alt respekt til de 2 folk, de har haft en flot karriere i Brøndby, men det gør nødvendigvis ikke gode nok til holdet.

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #4953: 14 Maj 2007, 21:03 »

Inex: Hver mand sin holdning Smiley

Du kan have ret i det, men jeg holder stadig fast i, at vi har rigeligt. Jeg kan dog komme på andre tanker, hvis de sidste par kampe får lorte resultater.. Peace

Jeg har aldrig sagt vi ikke har rigelig med forsvarsspillere. Mange af dem vi har, er bare ikke gode nok. De "facts" jeg sætter op synes jeg burde være ting alle kunnse se. Ellers er man simpelthen for lalleglad og tro at alle er den næste Agger bare fordi man trækker i den gule trøje.

Hado
Gæst

« Svar #4954: 14 Maj 2007, 21:04 »

JO! Munken, Ruben Bagger, og PerPer lever evigt. Ej, helt seriøst, uanset hvad i hele verden, skal PerPer starte inde, til han simpelthen ikke kan gå mere. Danmark har aldrig, og vil heller aldrig få en forsvarsspiller af hans karat, selvom han er 33.

Per Nielsen har aldrig fået sit gennembrud på landsholdet.
René Henriksen var bedre end Per Nielsen, bare for at tage et eksempel. Der er mange der er bedre end Per Nielsen, af danske forsvarsspillere.

mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller

« Svar #4955: 14 Maj 2007, 21:07 »

Anders Berthelsen har vist et okay niveau, men synes ikke han er helt klar til liganiveau, endnu!

Citat
HAN hedder jacob

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #4956: 14 Maj 2007, 21:10 »

Anders Berthelsen har vist et okay niveau, men synes ikke han er helt klar til liganiveau, endnu!

Citat
HAN hedder jacob

Tastefejl, men ved skam godt han hedder dette.

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #4957: 14 Maj 2007, 21:11 »

Per Nielsen har aldrig fået sit gennembrud på landsholdet.
René Henriksen var bedre end Per Nielsen, bare for at tage et eksempel. Der er mange der er bedre end Per Nielsen, af danske forsvarsspillere.
Jeg vil kalde det uheld, at det aldrig er kommet. En Martin Laursen har for længst fået det. Han er altså ikke en bedre spiller end PerPer. PerPer skulle i så fald have fået sit gennembrud i slutningen af 90'erne. Hvem bestod forsvaret af dengang? Kunne jo være derfor.

Og nej, Inex. Agger er ikke bedre end Per Nielsen.

Zone 43
Manager

« Svar #4958: 14 Maj 2007, 21:13 »

Jeg har aldrig sagt vi ikke har rigelig med forsvarsspillere. Mange af dem vi har, er bare ikke gode nok. De "facts" jeg sætter op synes jeg burde være ting alle kunnse se. Ellers er man simpelthen for lalleglad og tro at alle er den næste Agger bare fordi man trækker i den gule trøje.

Mange af dem kan sagtens gå hen og blive store en dag. Måske i morgen, måske i næste uge, måske om 4½ mdr. Hvem ved?

Som sagt, så har masser af forsvarspillere - med talent!

EoD!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #4959: 14 Maj 2007, 21:14 »

Og nej, Inex. Agger er ikke bedre end Per Nielsen.

Så vil jeg vove at påstå at du ikke har forstand på fodbold. For hvis du ikke kan se at Agger er bedre en Per Nielsen, så må du fejle et eller andet.

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #4960: 14 Maj 2007, 21:16 »

Mange af dem kan sagtens gå hen og blive store en dag. Måske i morgen, måske i næste uge, måske om 4½ mdr. Hvem ved?

Som sagt, så har masser af forsvarspillere - med talent!

EoD!

Ja, de har talent men har vi brug for alt det lige nu? Nej, det har vi sku ikke! Vi har brug for noget rutine og kvalitet, spillere der ikke bare går direkte ind i start 11'eren men også gør en forskel på vores hold. Gør en 18årig knægt det? Jeg betvivler ikke Randrups eller Howards talent, jeg synes bare ikke det er det vi har brug for nu. Du skal ikke sige End of Discussion til det her, det er et debatforum.

United-styrer
Gæst

« Svar #4961: 14 Maj 2007, 21:21 »

Jeg må sige, at jeg er ufatteligt enig med Inex i alt, hvad han siger.

Synes generelt mange af BIF-fansene herinde er skræmmende blåøjede. Faktum er, at vi er.. ja, fucking miles away, hvis man sammenligner os med FCK, og i realiteten burde hele holdet skiftes ud.

Vi har mange forsvarsspillere, men ikke mange, der på nuværende tidspunkt burde være at finde på et dansk mesterhold, og at de måske bliver gode, kan vi ikke bruge til noget som helst lige nu, hvor vi har allermest brug for det.

Og så mener jeg også, at det er helt ude i hampen at påstå, at Daniel Agger ikke er bedre end PerPer. Det burde slet ikke kunne diskuteres.

Zone 43
Manager

« Svar #4962: 14 Maj 2007, 21:24 »

Ja, de har talent men har vi brug for alt det lige nu? Nej, det har vi sku ikke! Vi har brug for noget rutine og kvalitet, spillere der ikke bare går direkte ind i start 11'eren men også gør en forskel på vores hold. Gør en 18årig knægt det? Jeg betvivler ikke Randrups eller Howards talent, jeg synes bare ikke det er det vi har brug for nu. Du skal ikke sige End of Discussion til det her, det er et debatforum.

Og den rutine har PerPer og Rytter. Får Randrup, Berthelsen m.fl. et par kampe med de rutineret skal de nok også gøre en forskel..

- Daniel Agger.

Hado
Gæst

« Svar #4963: 14 Maj 2007, 21:33 »

Hvis Per Nielsen var bedre end D Agger, hvad laver han så i Brøndby? Hvorfor er der så ikke en storklub der har budt en ordentlig sum på ham?
Så kan I sige at Per Nielsen er loyal. Ja okay, men de helt store tilbud har han da heller ikke fået? Sig endelig til hvis jeg tager fejl, er ikke meget inde i BIFs historie.

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #4964: 14 Maj 2007, 21:34 »

Og den rutine har PerPer og Rytter. Får Randrup, Berthelsen m.fl. et par kampe med de rutineret skal de nok også gøre en forskel..

Som man altid har sagt, bygger man et fodboldhold op fra bunden og i defensiven. Det gør man ikke succesfuldt ved at have  2 talenter og 2 rutinerede spillere. Man skal have en stærk defensiv hele vejen igennem og med stærke gode forsvarsspillere som har en masse kampe i benene på højt plan, som f.eks Miika Koppinen. Talenterne er ikke sikre nok endnu, og skal nok blive gode med tiden, de skal bare ikke have så mange minutter som de får for tiden. At de får 10-15 min. indimellem er fint nok med mig, men at de starter inde meget af tiden, ser jeg hverken som en succes eller noget som er godt for holdet.
« Seneste Redigering: 14 Maj 2007, 21:36 af Inex » Logged

Sider: 1 ... 329 330 [331] 332 333 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010