home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  2 Brugere, 1134 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 322 323 [324] 325 326 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4954657 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #4845: 10 Maj 2007, 16:14 »

Hvem siger det? Der bliver kæmpe konkurrence i angrebet! Duncan, Peguero, Katongo, Madsen(?), David Williams og måske fætter Agger!

Ingen er på nuværende tidspunkt tilskrevet bænken, eller start 11'eren. Selv ikke Madsen, hvis det er ham vi henter. Det tror jeg sgu ikke!

Edit: Desuden kan Madsen jo spille fløj Smiley

Det er rigtigt nok. Men i såfald tror jeg, at Williams og Agger vil spille mere på 2DØ holdet. Pedro kan vidst også spille fløj, hvilket Katongo også har gjort på det seneste Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Gosser
Manager

« Svar #4846: 10 Maj 2007, 16:15 »

Jeg, men så er der stadig 4 angribere der kan konkurrere Smiley Det er altid godt med konkurrence!

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #4847: 10 Maj 2007, 16:18 »

Det er rigtigt nok. Men i såfald tror jeg, at Williams og Agger vil spille mere på 2DØ holdet. Pedro kan vidst også spille fløj, hvilket Katongo også har gjort på det seneste Peace

Det er rigtig nok at de to kan spille fløj, men der har jo også været kraftige rygter om at vi vil hente Anders Due tilbage til DK.. Det har jeg ihvertfald hørt fra min veninde...

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #4848: 10 Maj 2007, 16:31 »

Peter Madsen havde en flot første sæson i Tyskland, men efter det har det kun gået en vej, og det er ned.

Det er da rutine og få, men hvis det er en af de 4 "profiler", så bliver det da spændende og se hvilke kaniner AB trækker op af hatten næste gang.

Desuden, så synes jeg ikke vi er så godt besat i angrebet. Bagger er en færdig mand, Williams virker ikke helt klar endnu, det samme med Agger. Peguero ved vi ikke rigtig hvad står for endnu, så på nuværende tidspunkt er der ikke den store konkurrence om pladserne. Men at det blev Peter Madsen som skal tage kampen op med Duncan og Katongo, det havde jeg ikke regnet med. Jeg håbede mere på Azar Karadas.

Jeg kan ikke se meningen med "købet", mon ikke han er gratis. Hvis dette lægger standarden for de nye indkøb, så vinder vi aldrig det lort. Men okay, det får vel 60% af alle de lalleglade Brøndby fans til at gå amok, uhh Magic er hjemme igen. Ja, super fedt, tror ikke manden kan tilføre os en skid.

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #4849: 10 Maj 2007, 16:36 »

Har lige et spørgsmål, når en spiller har 6 måneder tilbage af hans kontrakt til Juni, kan han så skifte på en fri transfer til vinter?

Zone 43
Manager

« Svar #4850: 10 Maj 2007, 16:37 »

Ja, det skulle jeg mene. Det plejer ihf. at være sådan.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #4851: 10 Maj 2007, 17:21 »

Jeg ved der er begrænsninger for hvilke spillere vi kan få, men der er en del spillere i Norge som står tilbage med en kontrakt der udløber om 6 måneder til Juni, ergo så er det sidste frist for klubben at få penge for spillere og kan ikke kræve så meget.

Jeg så gerne dette hold efter sommeren.

Stephan Andersen
Thomas Rytter - Miika Koppinen - Mikael Antonsson - Marius Johnsen
Daniel Braaten - Martin Andresen - Patrice Bernier - Kasper Lorentzen
               Azar Karadas(Ang/For.) - Morten "Duncan" Rasmussen

Miika Koppinen, 6 måneder tilbage af hans kontrakt til sommer - Ca. 3 millioner
Mikael Antonsson, Ved ikke hvornår hans kontrakt udøber - Men Panatinaikos virker ikke interesseret i at beholde ham - Derfor et gæt omkring 8 millioner
Daniel Braaten, 6 måneder tilbage af hans kontrakt til sommer - Gæt omkring 5-7 millioner
Martin Andresen, 6 måneder tilbage af hans kontrakt til sommer - Gæt omkring 5-7 millioner
Patrice Bernier, Kontraktfri til sommer - Sjovt nok, er han derfor gratis.
Marius Johnsen, Ved ikke hvornår hans kontrakt udløbet - Gæt omkring 7 millioner.
Peter Madsen, Som angiveligt skulle være på vej - Man kan vel kun håbe på en fri transfer
Tobias Mikkelsen, Ved ikke hvornår hans kontrakt udløbet - Angiveligt en frikøbsklausul på 200.000 Dkr.
Azar Karadas, Kontraktfri til sommer - Sjovt nok igen, er han derfor gratis

Bænken:

Per Nielsen
Mikkel Bischoff
Thomas Rasmussen
Peguero Jean-Philippe
Martin Retov
Marcus Lantz
Martin Ericsson
Mark Howard
Michael Tørnes
Marc Olsen
Peter Madsen
Martin Spelmann
Tobias Mikkelsen
Christopher Katongo

Til 2DØ holdet:

Morten "Molle" Rasmussen
Mike Jensen
David Williams
Nicolaj Agger
Henrik Kildentoft

Samlet 28-32 millioner, og Per har sagt at transferbudget lå på 25-30 millioner.

Det hele er selvfølgelig super optimisk, og set i lyset af ledelsen vil dette aldrig ske. Men alle har vel drømme...

Zone 43
Manager

« Svar #4852: 10 Maj 2007, 17:25 »

w00t.. Ericsson, Howard og JPP på bænken Shockeret

Boreset fra de tre er vi stort set enige.. Azar kender jeg intet til, udover, at han er ejet af Benfica og lejet ud til K'lautern Smiley

- Daniel Agger.

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #4853: 10 Maj 2007, 17:28 »

Boreset fra de tre er vi stort set enige.. Azar kender jeg intet til, udover, at han er ejet af Benfica og lejet ud til K'lautern Smiley

Nu var det bare for at give et blik af hvordan holdet kunne se ud. Azar er fysisk stærk og kan både spille central forsvar og angriber. Hans karriere er mere eller mindre gået i stå, men var et stort hit i Rosenborg Bk hvor han havde stor succes.

Peguero har jeg ikke set over en længere periode og kan derfor ikk bedømme hans niveau 100%, han virker interessant men kendskabsnivauet er for lille til at jeg vil sætte ham ind i start 11'eren.

Howard har løftet hans niveau, men ikke til at kunne sende en Koppinen eller Antonsson ud på bænken.
« Seneste Redigering: 10 Maj 2007, 17:30 af Inex » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #4854: 10 Maj 2007, 17:40 »

Lyder godt nok med Azar.. Skulle han komme til, så ser jeg gerne, at en af de nævnte forsvarer ikke kommer til, da der vil, ifølge mig, være alt for mange..

Wait and see.. Han kommer til, at spille modstanderens langt helvede i vold! Djævel Fulgte ham selv en del, da han var i Rapids Smiley

En Antonsson tror jeg godt, at han få ud på bænken. Eftersom PAO ikke vil beholde, så bruger de vel ham heller ikke? I såfald tror jeg, at være den tand bedre, ihf. fra start, mod en Antonsson Smiley

- Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #4855: 10 Maj 2007, 17:48 »

Howard er uduelig sammenlignet med, hvad FCK kan stille med, og Peguero har du set i fire-fem kampe? Selvfølgelig skal de være på bænken, undtagen Ericsson.

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #4856: 10 Maj 2007, 17:56 »

En Antonsson tror jeg godt, at han få ud på bænken. Eftersom PAO ikke vil beholde, så bruger de vel ham heller ikke? I såfald tror jeg, at være den tand bedre, ihf. fra start, mod en Antonsson Smiley

Du mener simpelthen at en ung engelsk knægt kan slå en svensker af der har spillet for den største græske klub?

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #4857: 10 Maj 2007, 18:02 »

Jeg ved der er begrænsninger for hvilke spillere vi kan få, men der er en del spillere i Norge som står tilbage med en kontrakt der udløber om 6 måneder til Juni, ergo så er det sidste frist for klubben at få penge for spillere og kan ikke kræve så meget.

Jeg så gerne dette hold efter sommeren.

Stephan Andersen
Thomas Rytter - Miika Koppinen - Mikael Antonsson - Marius Johnsen
Daniel Braaten - Martin Andresen - Patrice Bernier - Kasper Lorentzen
               Azar Karadas(Ang/For.) - Morten "Duncan" Rasmussen

Miika Koppinen, 6 måneder tilbage af hans kontrakt til sommer - Ca. 3 millioner
Mikael Antonsson, Ved ikke hvornår hans kontrakt udøber - Men Panatinaikos virker ikke interesseret i at beholde ham - Derfor et gæt omkring 8 millioner
Daniel Braaten, 6 måneder tilbage af hans kontrakt til sommer - Gæt omkring 5-7 millioner
Martin Andresen, 6 måneder tilbage af hans kontrakt til sommer - Gæt omkring 5-7 millioner
Patrice Bernier, Kontraktfri til sommer - Sjovt nok, er han derfor gratis.
Marius Johnsen, Ved ikke hvornår hans kontrakt udløbet - Gæt omkring 7 millioner.
Peter Madsen, Som angiveligt skulle være på vej - Man kan vel kun håbe på en fri transfer
Tobias Mikkelsen, Ved ikke hvornår hans kontrakt udløbet - Angiveligt en frikøbsklausul på 200.000 Dkr.
Azar Karadas, Kontraktfri til sommer - Sjovt nok igen, er han derfor gratis

Bænken:

Per Nielsen
Mikkel Bischoff
Thomas Rasmussen
Peguero Jean-Philippe
Martin Retov
Marcus Lantz
Martin Ericsson
Mark Howard
Michael Tørnes
Marc Olsen
Peter Madsen
Martin Spelmann
Tobias Mikkelsen
Christopher Katongo

Til 2DØ holdet:

Morten "Molle" Rasmussen
Mike Jensen
David Williams
Nicolaj Agger
Henrik Kildentoft

Samlet 28-32 millioner, og Per har sagt at transferbudget lå på 25-30 millioner.

Det hele er selvfølgelig super optimisk, og set i lyset af ledelsen vil dette aldrig ske. Men alle har vel drømme...

Det er næppe kun pga. ledelsen, at det ikke vil lykkes at hente alle overstående spillere til Brøndby. Klubbens tiltrækningskraft er på ingen måde, hvad den har været - de spiller jo ikke engang Toto Cup næste år.

Jeg vil mene, at både OB, FC Midtjylland og til dels AaB er mere interessante at skifte til i den kommende sæson. Det gør ondt at indse, kunne jeg forestille mig, men Brøndby er svækket og det kræver meget genopbygning og hårdt arbejde, hvis de skal blande sig i toppen igen.

mvh,
mathias

United-styrer
Gæst

« Svar #4858: 10 Maj 2007, 18:05 »

Jeg vil mene, at både OB, FC Midtjylland og til dels AaB er mere interessante at skifte til i den kommende sæson. Det gør ondt at indse, kunne jeg forestille mig, men Brøndby er svækket og det kræver meget genopbygning og hårdt arbejde, hvis de skal blande sig i toppen igen.

mvh,
mathias

Det er så absolut alt for hurtigt at påstå i mine øjne. Brøndby IF har stadig et navn både i Danmark og til dels også i Europa, der gør dem langt mere attraktive end de klubber, du nævner. Der skal mere end bare en enkelt skidt sæson til, før Vestegnen bliver slettet fra landkortet over DK's største fodboldklubber.

MLL
Manager

« Svar #4859: 10 Maj 2007, 18:07 »

Det er så absolut alt for hurtigt at påstå i mine øjne. Brøndby IF har stadig et navn både i Danmark og til dels også i Europa, der gør dem langt mere attraktive end de klubber, du nævner. Der skal mere end bare en enkelt skidt sæson til, før Vestegnen bliver slettet fra landkortet over DK's største fodboldklubber.

Trykker på enig knappen

Tilbage på FmF Opstemt

Sider: 1 ... 322 323 [324] 325 326 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010