home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 851 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 319 320 [321] 322 323 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4954912 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #4800: 09 Maj 2007, 21:03 »

Ja lige i denne kamp er det dødbolde, men hvis du ser deres andre kampe(mange af dem) så spiller de skide godt.

Ja, ja, det skal nok passe. Men i dag er det for mig at se den eneste forskel på de to hold.

absalonsen
Gæst

« Svar #4801: 09 Maj 2007, 21:03 »

Ja lige i denne kamp er det dødbolde, men hvis du ser deres andre kampe(mange af dem) så spiller de skide godt. Men tror desværre BIF får udlignet ved Duncan Skuffet

Heg håber sku du får ret!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #4802: 09 Maj 2007, 21:04 »

Det håber jeg ikke Opstemt

United-styrer
Gæst

« Svar #4803: 09 Maj 2007, 21:54 »

Egentlig en lidt kedelig kamp. Jeg er faktisk skuffet over begge hold.

Brøndby skaber én sølle målchance i løbet af kampen, da en dødbold tilfældigt ender hos Morten Rasmussen, som ikke når at reagere.

FCK formår heller ikke at producere chancer på andet end dødbolde. En tæt kamp, hvor det altså blev standardsituationer ne, der gjorde forskellen.

Tillykke med mesterskabet til FCK'erne. Det må jo siges at være fortjent.

absalonsen
Gæst

« Svar #4804: 09 Maj 2007, 21:57 »

Enig. Kedelig anden halvleg i hvert fald. Slet ikke den intense kamp, som vi plejer at se. Skuffet Ærgeligt.

Men ja, tillykke til FCK. Set over hele sæsonen er det vidst fortjent. Skuffet

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #4805: 09 Maj 2007, 22:19 »

Lorte kamp, lorte stemning - Ja, alt var lort idag.

mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller

« Svar #4806: 09 Maj 2007, 22:20 »

Brøndby jeg er virkelig skuffet, jeg syntes ik bare den her kamp her var ring men det har de fleste sku været i denne her season, vi skal have et hold med de største stjerner, og dominere sas ligaen, ikke lige og slåsse om en 6. plads det er bare ikke godt nok, min kritik går ik ud over spillerne eller køhlert (mega god træner) nej den går ud over 2 personer, brødrende bjeregaard, hva fanden tænker de på når de køber en spiller som elanga, hannes, rector det syntes jeg bare ikke er godt nok, når man sælger spiller som skoubo agger elmander kahlenberg så køber man satme os nogle ordenlige spiller, jeg syntes/håber virkelig at de stopper i brøndby jeg syntes de er skyld i denne her season ikke spillerne.

mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller

« Svar #4807: 09 Maj 2007, 22:33 »

HVa mener i der skal ske i næste season Huh?

absalonsen
Gæst

« Svar #4808: 09 Maj 2007, 22:40 »

HVa mener i der skal ske i næste season Huh?

Vi skal vinde guld!

mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller

« Svar #4809: 09 Maj 2007, 22:42 »

JA det skal vi , og vi skal godt nok os have nogle forstærkninger

ragin6
Reserveholdsspiller

« Svar #4810: 09 Maj 2007, 22:54 »

Først og fremmest, lad mig starte med at sige tillykke til FCK med det købte mesterskab. Ikke alene har man købt sig frem til det via spillere, men det er da efterhånden alt for tydeligt at Don Øf må ligge og guffe alle dommerne inden kampen for at sikre alle tvivl kendelserne til deres fordel.
Hernæst vil jeg gerne dreje min opmærksomhed mod hele Danmarks Prima Donna - Jesper Grønkjær! Manden falder jo lettere end en fjer og tuder endnu værrere over det! Eftersom at hans skuespil ikke straffes i selve kampene syntes jeg man burde se dem på video bagefter og idømme FCK-skøgen (men åbenbart stadig hele Danmark fodbold darling nummer 1) en karantæne... Manden spiller jo ikke fodbold, han spiller skuespil!

Til allersidst vil jeg så rette min vrede mod Brøndbys egne fans - Eller ihvertfald nogle af dem.
Jeg kom desværre "først" ud til stadion kl 17:45 og fik en plads lidt ude til venstre på Faxe. dvs, lige ved siden af den yderste af trapperne til nedunder tribunen.
Der følte jeg mig meget, meget alene! Ingen der rigtig sang eller bakkede op om holdet! Og når jeg så skreg ud at folk skulle komme igang, stod de bare og grinede fjoget! Hva fanden sker der!? Man synger for drengene når man er på stadion.. altid!
Jeg håber selvf. ikke at der var nogen af jer herinde fra der stod der hvor jeg stod, men til dem der gjorde, hold jer væk fra stadion hvis ikke i er villige til at bakke 100% op om klubben!

.. Det var så det lille vredes udbrud fra mig

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #4811: 09 Maj 2007, 22:57 »

lad vær med at tud brøndby ville da også havde købt de spillere hvis de havde pengene og spillerne gad til brøndby....LAD VÆR MED AT TUDE

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #4812: 09 Maj 2007, 22:58 »

Hmmm, hvis FCK køber sig til dommerne, hvorfor fik Linderoth så det yderst tvivlsomme 2. gule?
Og hvorfor fik BIF så 3 straffe i en kamp?

mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller

« Svar #4813: 09 Maj 2007, 22:59 »

lad vær med at tud brøndby ville da også havde købt de spillere hvis de havde pengene og spillerne gad til brøndby....LAD VÆR MED AT TUDE
Hvis vi havde penge havde vi ik købt danmarks  ringeste venstre bak,  eller grønkjær der tuder mere end han spiller.

7kfum
Gæst

« Svar #4814: 09 Maj 2007, 23:02 »

Jeg må indrømme at jeg har stor respekt for folk som Absa, han går ind og skriver at det er fortjent. Mens i andre opdigter historie om at alt i FCK er købt. Tag jer sammen!

Jeg er ikke FCK fan, men fan af fodbold i AL retfærdighed. Smiley

Sider: 1 ... 319 320 [321] 322 323 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010