home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 818 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 308 309 [310] 311 312 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4955555 gange)
Kerm
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #4635: 25 Apr 2007, 14:21 »

Fint med Due, kender ikke hans nuværende niveau men han lyder som en interessant spiller. Dog er ham og Peter Madsen langt fra nok, der skal meget mere til. Som skrevet utallige gange, der mangler profiler der ikke bare kan gå direkte ind på holdet men også kunne forstæke holdet væsenligt!

Helt enige her.. Vi skal have spillere som skubber de faste mænd ud på bænken og derved skabe konkurrence.. Dog er jeg lidt i tvivl om netop disse to spillere. Peter Madsen har, så vidt jeg husker, ikke haft en ordentlig sæson siden han smuttede fra os sidst, og Anders Due kan jeg ikke huske.. Jeg ville umiddelbart mene vi skal ud og have internationale spillere.

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

søgaard
Gæst

« Svar #4636: 25 Apr 2007, 14:24 »

Det Brøndby mangler er vel klassespillere.. dem de har nu er gode..Smiley men de har ikk en der er en stjernen og som kan afgøre kampe..Smiley

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #4637: 25 Apr 2007, 14:28 »

Helt enige her.. Vi skal have spillere som skubber de faste mænd ud på bænken og derved skabe konkurrence.. Dog er jeg lidt i tvivl om netop disse to spillere. Peter Madsen har, så vidt jeg husker, ikke haft en ordentlig sæson siden han smuttede fra os sidst, og Anders Due kan jeg ikke huske.. Jeg ville umiddelbart mene vi skal ud og have internationale spillere.

Kerm

Vi er enige, igen igen! Peter Madsen har døjet med utrolig mange lyskeproblemer i Tyskland, da han kom til Köln i første sæson blev han svjv. nr. 5 på topscorerlisten. Jeg er fuldt ud enig i vi skal have spillere med stor klasse, ja endda international, det der sætter en klods for det er at vores tiltrækningskraft ikke er som den har været, den har FCK overtaget. Lige nu er vi bare i en situation som Rosenborg BK havnte i forrige år, gennem utallige år med dominans havnede de på en 7. plads, de gik ud og investerede i ældre etablerede spillere og krydret med ung klasse, året efter var de mestre. Forskellen mellem os og Rosenborg er bare at de har en sær status i Norge, hvor de uanset hvad stadig har et fantastisk omdømme og kan lokke store spillere til, vi er i en lidt anderledes situation.

En god idé som sportschef er altid og kigge på skandinaviske spillere i udlandet, hvis der er nogle som ikke har så meget spilletid, er det efter min mening ikke så svært og hente sådanne spillere hjem igen. Heriblandt kunne man nævne højre back Mikael Nilsson. Alt ialt, ud og kigge på spillere der har RUTINE og INTERNATIONAL erfaring, nogle der måske ikke får meget spilletid er som sagt en god ting og kigge på.
« Seneste Redigering: 25 Apr 2007, 14:31 af Inex » Logged

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #4638: 25 Apr 2007, 15:07 »

Vi er enige, igen igen! Peter Madsen har døjet med utrolig mange lyskeproblemer i Tyskland, da han kom til Köln i første sæson blev han svjv. nr. 5 på topscorerlisten. Jeg er fuldt ud enig i vi skal have spillere med stor klasse, ja endda international, det der sætter en klods for det er at vores tiltrækningskraft ikke er som den har været, den har FCK overtaget. Lige nu er vi bare i en situation som Rosenborg BK havnte i forrige år, gennem utallige år med dominans havnede de på en 7. plads, de gik ud og investerede i ældre etablerede spillere og krydret med ung klasse, året efter var de mestre. Forskellen mellem os og Rosenborg er bare at de har en sær status i Norge, hvor de uanset hvad stadig har et fantastisk omdømme og kan lokke store spillere til, vi er i en lidt anderledes situation.

En god idé som sportschef er altid og kigge på skandinaviske spillere i udlandet, hvis der er nogle som ikke har så meget spilletid, er det efter min mening ikke så svært og hente sådanne spillere hjem igen. Heriblandt kunne man nævne højre back Mikael Nilsson. Alt ialt, ud og kigge på spillere der har RUTINE og INTERNATIONAL erfaring, nogle der måske ikke får meget spilletid er som sagt en god ting og kigge på.

Med hensyn til Rosenborg, kender ikke rigtig noget til dem udover, de slog os for nogle år siden i Champions League sammenhæng, og de vandt mesterskabet 8 år i træk eller sådan noget lignende?

- Men ihvertfald, men mand som Mikael Nillsson ville være rigtig god. Du tænker på ham som spiller i Southampton, så vidt jeg husker, ikk'? Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #4639: 25 Apr 2007, 15:20 »

Med hensyn til Rosenborg, kender ikke rigtig noget til dem udover, de slog os for nogle år siden i Champions League sammenhæng, og de vandt mesterskabet 8 år i træk eller sådan noget lignende?

- Men ihvertfald, men mand som Mikael Nillsson ville være rigtig god. Du tænker på ham som spiller i Southampton, så vidt jeg husker, ikk'? Smiley

Kerm

Ja, Rosenborg var mestre 8 agnge i træk eller sådan noget, og i Champions League rigtige mange af gangene.

Mener nu at Mikael Nilsson spiller i Panathinaikos?

EDIT: Undersøgte lige sagen, Panathinaikos råder over både landsholdsbacken Mikael Nilsson og den centrale landsholdsspiller Mikael Antonsson. Pakkeløsning, tak! Begge spillere skulle være mere eller mindre ude i kulden, specielt Mikael Nilsson kunne godt være interessant i skifte til skandinavien, blev der skrevet om i vinterpausen.
« Seneste Redigering: 25 Apr 2007, 15:26 af Inex » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #4640: 25 Apr 2007, 16:44 »

Anders Due kan jeg ikke huske..

Han var vist nr. 1 eller 2 på assist listen, da han var i FCN Peace

.. ikke kun i FCN, men for hele SAS-Ligaen Smiley

Let's sign him!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #4641: 25 Apr 2007, 16:56 »

http://www.bt.dk/article/20070425/SPORT01/70425014/1205/A Hold kæft hvor lamt det ham Birger Peitersen lukker ud.... Det er ikke kun fordi jeg er biffer jeg hader sådan en nar men helt ærligt HVIS Vi havde lagt i top 3 nu havde sådan en idiot været ude og rose en Per nielsen for at han stadig kan være med på trods af hans alder O.S.V  ticked off ticked off ticked off

Brøndby ´96
Arsenal ´96

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #4642: 25 Apr 2007, 17:14 »

http://www.bt.dk/article/20070425/SPORT01/70425014/1205/A Hold kæft hvor lamt det ham Birger Peitersen lukker ud.... Det er ikke kun fordi jeg er biffer jeg hader sådan en nar men helt ærligt HVIS Vi havde lagt i top 3 nu havde sådan en idiot været ude og rose en Per nielsen for at han stadig kan være med på trods af hans alder O.S.V  ticked off ticked off ticked off

Men nu ligger Brøndby jo ikke just i top-3, så der er jo muligvis noget om det Peitersen siger - at Brøndby mangler den nødvendige klasse. Men det havde du ikke tænkt på, eller hvad?

mvh,
mathias

absalonsen
Gæst

« Svar #4643: 25 Apr 2007, 17:22 »

På Tipsbladet var Jakob Poulsen også oppe og vende. Hvad siger I?

Zone 43
Manager

« Svar #4644: 25 Apr 2007, 17:25 »

På Tipsbladet var Jakob Poulsen også oppe og vende. Hvad siger I?

Han er central midt ikke?

I såfald er han da en mulighed..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #4645: 25 Apr 2007, 17:34 »

Han er central midt ikke?

I såfald er han da en mulighed..
Han er ikke den centrale midt, vi leder efter. Han er ikke nogen playmaker, og mere en fløjtype. Har ham selv på mit Brøndbyhold i FM, men jeg bruger ham som OMH.

Vores problem er, om vi skal kalkulere skaderne med, når vi skal købe ind. Det er jo ikke holdbart at have 3-5 klassewings, men hvis de alle er skadede, er sagen jo en anden. Det har de så været i 2 år nu, men om det stopper ved ingen desværre.

Kan ikke forestille mig, at skæbnen vil fortsætte sit uretfærdige sakdessvineri, og derfor mener jeg vi skal holde lidt igen. Hvor mange angribere har vi ikke lige? 7-8? Huh Men når 5-6 af dem er skadede, er det jo ikke én for lidt, men vi kan ikke have Duncan, Katongo, Peguero, Madsen, Williams og Agger, til skiftevis at sidde på bænken.

Samme problem, hvis vi henter to nye generaler til midtbanen. Så SKAL Retov og Lantz væk. De kan heller ikke sidde på bænken.

Det har generelt været vores problem de sidste 2 år. Vores spillere er for gode til bænken, men har ikke helt klassen til start-11'eren. Jeg nævner Sennels, Retov, GlasMads i flæng.

Bademesteren
Manager

« Svar #4646: 25 Apr 2007, 17:41 »

Han er ikke den centrale midt, vi leder efter. Han er ikke nogen playmaker, og mere en fløjtype. Har ham selv på mit Brøndbyhold i FM, men jeg bruger ham som OMH.

Det er forhåbentligt ikke dit argument?   Huh

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #4647: 25 Apr 2007, 17:44 »

Det er forhåbentligt ikke dit argument?   Huh
Hehe, overhovedet ikke. Bare en konstatering/oplysning.

Men jeg kan da huske ham fra esbjerg-tiden. Han kan godt spille den højre af de inderste midtbanefolk, men det kræver at midtbanen er helt flad, hvad jeg ikke anser vores for at være (stadig non-FM).

Gosser
Manager

« Svar #4648: 25 Apr 2007, 18:39 »

Han kan da også spille højre fløj/wing? Smiley

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #4649: 25 Apr 2007, 19:21 »

Han kan da også spille højre fløj/wing? Smiley
Synes jeg også jeg gav udtryk for!?

Sider: 1 ... 308 309 [310] 311 312 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010