home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1087 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 94 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4234486 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #90: 26 Jan 2006, 17:59 »

Tror afløseren hedder Absalonsen eller Lorentzen.

For de 2 har gjort det godt.

Men Wigan forbindelsen har jo været kendt hele sæsonen. Så tror ikke der sker noget før til sommerpausen

Absalonsen er da udpræget fløjspiller. Desuden ville et systemskifte være nødvendigt, hvis Lorentzen skulle tage over, og dette er ikke fornuftigt, når det går som det gør.

Men jeg er enig i, at Elmander formentlig bliver til sommer.

Gosser
Manager

« Svar #91: 26 Jan 2006, 18:05 »

Tror afløseren hedder Absalonsen eller Lorentzen.

For de 2 har gjort det godt.

Men Wigan forbindelsen har jo været kendt hele sæsonen. Så tror ikke der sker noget før til sommerpausen

Nej, Elmander vil jo ikke skifte før efter VM!

Tror bestemt der bliver købt en ny spiller Wink

Well
Ynglingespiller

« Svar #92: 26 Jan 2006, 18:11 »

Nej, Elmander vil jo ikke skifte før efter VM!

Tror bestemt der bliver købt en ny spiller Wink

Ja   det gør der sikkert - men som specielt Lorenzen har spillet er det måske pludselig en backupspiller til positionen vi skal finde. For denne position er Lorentzens bedste - selvom han har spillet rigtig godt på fløjen.

Intet som fm2008 på en duo 8400 @ 3500 mhz med 4 gb dual ram Smiley

Gosser
Manager

« Svar #93: 26 Jan 2006, 18:14 »

Ja   det gør der sikkert - men som specielt Lorenzen har spillet er det måske pludselig en backupspiller til positionen vi skal finde. For denne position er Lorentzens bedste - selvom han har spillet rigtig godt på fløjen.

Tja, jeg synes nu han er bedst på fløjen Wink

United-styrer
Gæst

« Svar #94: 26 Jan 2006, 18:16 »

Før han kom over på højrefløjen, var jeg også af den holdning, men han har simpelthen været fantastisk i den højreside.

Well
Ynglingespiller

« Svar #95: 26 Jan 2006, 18:24 »

Før han kom over på højrefløjen, var jeg også af den holdning, men han har simpelthen været fantastisk i den højreside.

Som laudrup siger fløjen er lettere at forholde sig til som ung urutineret spiller - fordi man altid har styr på den ene side (aka fra sidelinien og videre ud mellem tilskuerne). Derfor har de brugt ham på fløjen. Men hans talent skulle være større centralt på sigt.

Intet som fm2008 på en duo 8400 @ 3500 mhz med 4 gb dual ram Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #96: 26 Jan 2006, 18:48 »

Som laudrup siger fløjen er lettere at forholde sig til som ung urutineret spiller - fordi man altid har styr på den ene side (aka fra sidelinien og videre ud mellem tilskuerne). Derfor har de brugt ham på fløjen. Men hans talent skulle være større centralt på sigt.

Ja, men Lorentzen tager sig jo netop ikke af sidelinjen. Han laver jo Kahlenbergmetoden, og skærer ind i banen, hvilket giver mulighed for overlap fra Rytter.

Bademesteren
Manager

« Svar #97: 29 Jan 2006, 15:49 »

Hvis Ericsson klarer lægetjekket mandag, ryger han så på holdet eller må han vente til Elmander bliver solgt?

Thore
Manager

« Svar #98: 29 Jan 2006, 16:01 »

Så er der måske ny forsvarspiller på vej til Brøndby.
http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=157660

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #99: 29 Jan 2006, 17:02 »

Jamen det er og bliver pinligt det der.. Og hvad hedder han så Bjerreggaard?? "øh øh hvad satan var det nu han hed.. jo det var noget med Mamadou".. flot Per

Altså mener bare at hvis man henter en spiller til prøve træning så syntes jeg godt man kan lære hans navn.. Også selv om det nok ikke lige er sådan at udtale.. nej syntes det er en OM`er ticked off

United-styrer
Gæst

« Svar #100: 29 Jan 2006, 18:50 »

Hvis Ericsson klarer lægetjekket mandag, ryger han så på holdet eller må han vente til Elmander bliver solgt?

Hvis vi spiller som jeg gerne vil, så må Thomas Rasmussen lade livet, for at Ericsson kan være med. Det tror jeg desværre ikke vi kommer til, men jeg tror på den anden side heller ikke man bruger 5-10 mio. på Ericsson, for at sætte ham på bænken.

Gosser
Manager

« Svar #101: 29 Jan 2006, 19:16 »

Jamen det er og bliver pinligt det der.. Og hvad hedder han så Bjerreggaard?? "øh øh hvad satan var det nu han hed.. jo det var noget med Mamadou".. flot Per

Altså mener bare at hvis man henter en spiller til prøve træning så syntes jeg godt man kan lære hans navn.. Også selv om det nok ikke lige er sådan at udtale.. nej syntes det er en OM`er ticked off

Jeg tror nu godt Per kan huske hans navn Wink

Lur mig om ikke det er røgsløringsteknik Thumbs Up

Gosser
Manager

« Svar #102: 29 Jan 2006, 19:50 »

Laudrups ønskeseddel er næsten opfyldt
http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=157636

Herligt, herligt, herligt Wink

Specielt de to nederste ønsker der pt. mangler at blive opfyldt, lyder geniale Hævet Øjenbryn Thumbs Up

Tror der venter os en STOR fremtid Opstemt

Bademesteren
Manager

« Svar #103: 30 Jan 2006, 13:07 »

Nu er klarede han så lægetjecket og spekulationerne kan gå igang:

http://www.brondby.com/article.asp?aid=36485

Gosser
Manager

« Svar #104: 30 Jan 2006, 13:49 »

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010