Synes nu ikke vi mangler for Elmander! Han scorede for lidt, men skabte en del! Det kommer Katongo også til - det er jeg meget sikker på.
Tilgengæld mener jeg vi mangler en til at overtage fra Agger, og en til at overtage fra Kahlenberg rigtig nok!
Elmander havde sine off daye, men han var typen der kunne gå ind og afgøre det, og så skabte han plads som du selv siger. Men som han klarer det i det franske lige nu, det kunne vi godt bruge lidt af.
Tror godt at Bischoff med tiden kan gå ind og overtage noget af pladsen for Agger, hvis skaderne bliver væk fremover, tror jeg godt han kunne gå hen og blive en fin spiller ved siden af PerPer.
Kahlenberg's type mangler vi bare i stor grad.
Generelt mangler vi noget styrke på vores midtbane, vi har rigtig mange midtbanespillere, men kun få gode efter min mening. Lige en opsummering.
Lantz - Er ved at finde spilleglæden tilbage, og den hårde spillestil - Han mangler dog stadig meget i selve "fodbold spillet" før han er tilbage.
Retov - Jeg synes ikke manden har udviklet sig gennem de sidste 2 år, men han må siges at være det bedste til den centrale iøjeblikket.
Lorentzen - Fast inventar på venste/højrekanten når han er fit for fight, det siger selv.
Mike Jensen - Svingende af pommers til, og mangler rigtig meget før han er 1. holdsklar.
Daugaard - Ikke hurtig nok, og er begyndt og svinge meget i pasningsspillet, respekt for manden og hans arbejde for klubben. Men tiden til fodboldpension må være til sommer.
Mads Jørgensen - For svingende og er udstyret med glasknogler, der kan findes bedre.
Martin Ericsson - Synes at falde til på midtbanen, også der jeg mener han skal være fremfor angrebet. Han kan ligge centralt men stadig lidt offensivt iforhold til Lantz.
En konklusion på dette må være at jeg synes vi mangler en rigtig V10 motor på midten, en stor profil som er en dygtig spilfordeler. Det er hverken Lantz eller Retov efter min mening, Lantz er slidens mand og respekt for dette, men at være en dygtig spilfordeler er han ikke efter min mening.. Brilleaberne har det i Linderoth, og det er netop sådan en type som ham vi mangler efter min mening.
Jeg glæder mig til sommertransfer, ved ikke med jer?