home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 414 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2754 2755 [2756] 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 3563885 gange)
Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41325: 20 Maj 2018, 21:07 »

Sebbe i forhold til at Zorniger gjorde det i denne sæson - Hvilke spillere udover Tibbling, har Zorniger gjort klar til denne sæson??
Lasse Vigen var god da han kom, men er faded ud og Jung har i min optik ikke spillet godt nok til at være i betragtning til en fast kontrakt heller ej Kasper Fisker - bedømt på at de ikke kan holde til spillestillen Smiley

Gør mig endelig klogere Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41326: 21 Maj 2018, 00:04 »

Sebbe i forhold til at Zorniger gjorde det i denne sæson - Hvilke spillere udover Tibbling, har Zorniger gjort klar til denne sæson??
Lasse Vigen var god da han kom, men er faded ud og Jung har i min optik ikke spillet godt nok til at være i betragtning til en fast kontrakt heller ej Kasper Fisker - bedømt på at de ikke kan holde til spillestillen Smiley

Gør mig endelig klogere Smiley

Først og fremmest - hvorfor kan Kasper Fisker, i din optik, ikke holde til spillestilen? Han er en af de spillere, som løber mest på banen.

Halimi, Fisker, Tibbling, Vigen og Jung har faktisk alle gjort det godt, efter at de kom til. Det er fem spillere, som lynhurtigt har fundet deres plads på holdet. Jeg er godt klar over, at Vigen, Fisker og Halimi har været ude og inde af holdet. Til dels på grund af en skade til Halimi, men også fordi Zorniger ikke er bange for, at ændre på startopstillingen.
Jung har spillet sig op, han var på ingen måder god i starten, men han er kommet efter det. Han scorede et yderst vigtigt mål i Herning. Jeg ser gerne at han bliver, men han skal forbedres defensivt i så fald.

Jeg ser i øvrigt Vigen afløse Nørgaard, når han på et tidspunkt skifter. Det sker forhåbentlig ikke til sommer. Vigen har faktisk gjort det fint de gange, hvor han har fået lov til at starte inde. Til gengæld er han rent målmæssigt faldet af på den. Det er måske også unfair, at forvente han scorer så tit, som han gjorde da han kom til Brøndby.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41327: 23 Maj 2018, 16:47 »

IMO så har vi virkelig tabt et mesterskab og det er ikke til at bære Græder

Nu venter der en ny sæson hvor vi skal have ny målmand og må forvente at der kommer nye kræfter til.

Jeg er ikke I tvivl om vi kommer til at kæmpe med om top 3 igen næste år - FCM -FCK og Brøndby har så markant bedre trupper en de andre at det bør derfor være top 3 - tror ikke vi skal satse på at FCK laver så elendig sæson igen og FCM har nu økonomiske stærke muskler så de kan forstærke sig yderligere..... Vi kunne passende prøve at hente Erik S. til vores forsvar hvis det viser sig at han kan lokkes væk fra Celtic hvor udsigten til spille tid ikke er overvældende.

Gammelgaard er desuden et fint køb mere af det tak Thumbs Up
Logged

YNWA

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41328: 23 Maj 2018, 22:14 »

I forhold til din Erik S "drøm" så tror jeg den er relativ umulig.

En ting er at Sviat er FCM-dreng og næppe vil vælge BIF over FCM.
Dertil kommer at BIF er svagere økonomisk end FCM pt. og hvis BIF kom med et bud Celtic ville acceptere, kan FCM matche dette både i overgangssum og løn.

Desuden vil FCM i år kunne præsentere CL-kval som et minimum, hvor BIF kun er repræsenteret i EL. Yderligere står BIF med et halv hold der skal fyldes ud, mens FCM's er relativt indtakt og som han har spillet på én halv sæson, så at blive spillet ind kræver et minimum Smiley

Men håber da Brøndby finder holdet til endnu en god SL sæson, selvom jeg tror vi kommer til at vente til 19/20 sæsonen før de kommer i samme gear Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Duncan2006
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41329: 18 Okt 2018, 15:29 »

Forlænger vi med Larsson, eller tager han videre?
Logged

BRØNDBY  & TOTTEMHAM irl..

Fm19 bliver et Aston villa (back to pl / el) save til at starte med, spiller det ikke, skal Tottemham selvfølgelig prøves af.. 442/451/4231

Frederik.Mrck
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41330: 18 Okt 2018, 16:01 »

Mener han forlader Brøndby til nytår! Syntes heller ikke han har været særlig god i år
Logged

Duncan2006
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41331: 18 Okt 2018, 16:05 »

Mener han forlader Brøndby til nytår! Syntes heller ikke han har været særlig god i år

intet fungere vel lige nu, han er vigtig for holdet og mener ikke Gammelby kan erstatte ham desværre..
Logged

BRØNDBY  & TOTTEMHAM irl..

Fm19 bliver et Aston villa (back to pl / el) save til at starte med, spiller det ikke, skal Tottemham selvfølgelig prøves af.. 442/451/4231

Frederik.Mrck
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41332: 18 Okt 2018, 16:22 »

Nu er jeg ikke en der ser alle Brøndbys kampe, men af dem jeg har set syntes jeg man skal have et meget lavt niveau for ikke, at kunne erstatte ham.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41333: 18 Feb 2019, 10:54 »

 Opstemt Exit Zorniger - det var på tide - det har været en pinsel at se så uengageret fodbold som i denne sæson, jeg kan kun undre mig over at det ikke skete før vinter pausen.

Jeg håber på en overgangs figur nu og at det er Hjulmand der skal tage over til sommer.

Der bliver noget at rydde op i efter Zorniger.
Logged

YNWA

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41334: 18 Feb 2019, 10:57 »

Måske vi kan åbne et overskudslager af aflagte Tyskere og sælge dem til NordtyskE eller noget dernede omkring..
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41335: 18 Feb 2019, 23:06 »

Måske vi kan åbne et overskudslager af aflagte Tyskere og sælge dem til NordtyskE eller noget dernede omkring..


Yeah der skal godt nok sparkes folk ud til sommer.
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41336: 20 Feb 2019, 01:29 »

Yeah der skal godt nok sparkes folk ud til sommer.

Ja tror röcker, mukthar, kaiser smutter måske også halimi.
Håber de får solgt erczeg og køber Laursen.

Ud over det så håber jeg vi ser kabongo og hermanson mere på banen her i foråret.
Logged


Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41337: 20 Feb 2019, 11:53 »

Opstemt Exit Zorniger - det var på tide - det har været en pinsel at se så uengageret fodbold som i denne sæson, jeg kan kun undre mig over at det ikke skete før vinter pausen.

Jeg håber på en overgangs figur nu og at det er Hjulmand der skal tage over til sommer.

Der bliver noget at rydde op i efter Zorniger.

Mon ikke det bliver Hjulmand eller Wieghorst der snupper jobbet til sommer?
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41338: 20 Feb 2019, 16:17 »

Mon ikke det bliver Hjulmand eller Wieghorst der snupper jobbet til sommer?

Jo gør det nok, håber så mest på hjulmand, men der er også Thomas Christiansen som senest har været i Leeds, han har jo mere eller mindre sagt at han gerne vil hvis Brøndby ringer.
Logged


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41339: 20 Feb 2019, 22:27 »

Mon ikke det bliver Hjulmand eller Wieghorst der snupper jobbet til sommer?

Wieghorst mener jeg ikke har kvaliteterne, men ja tak til Hjulmand Peace

Vi har brug for en træner der vil spille positivt fodbold og som er parat til at give unge spillere tid på holdet.

IMO så har der været købt meget dårligt ind i det sidste par år, samtidig med at vi har sendt flere spillere ud.

Logged

YNWA

Sider: 1 ... 2754 2755 [2756] 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010