|
N17
|
|
Rector skulle muligvis være på vej til Herfølge på lejekontrakt!
Men se lige dette om Rector - ikke for godt 
Dear Nikolaj
Rector was contracted to Cape United Football Club now known as W.P.United formerly known as F.C.Fortune.
The player was suspended for season 2005/06 for bringing the club into disrepute.He did not play one match for the club in this season.
He was then found playing in a Sunday amateur rebel league illegally, whilst being paid by our club each month......the players contract was terminated accordingly.
To our astonishment we learn't that he had secured a contract at Brondby F.C.
Rector has never been on the books of Ajax Football Club......this is a total lie made up by the people who are representing him.
Rectors clubs
Hellenic F.C................ ........... Youth player F.C.Fortune/Cape Utd/WP.......limited games due to knee injury / suspension Mouscroen / Belgium............ ..limited games / knee injury / operation / suspension for discipline reasons Brondby??
Best regards
C. Gie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Hvor har du det fra?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Har Herfølge egenligt nogen spillere, som vi kender udover Auri? Men vildt med Rector, som der står. Og som Gosser skriver, hvor har du det fra 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Utroligt at han kunne gøre det ubemærket... At Brøndby ikke ligesom tjekkede op omkring spillerne før de henter dem.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Har det fra en kammerat der havde læst det, og sendte mig det stykke! Men ved ikke hvor det er fra 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Mon det så er fortroligt? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
Det tror jeg ikke på. Se bare en spiller som Stephan Andersen, som havde svært ved at bide sig fast i klubber som Charlton, der ikke er så meget stærkere end Leeds.
Der er flere miles i mellem Leeds og Charlton - Leeds ligger sidst i The Championship, mens Charlton trodsalt spiller i Premier League. Jeg tror nu godt, at Ankergren får et par kampe :-) Derudover har Leeds - så vidt jeg husker - lukket flest mål ind af alle hold. :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Der er flere miles i mellem Leeds og Charlton - Leeds ligger sidst i The Championship, mens Charlton trodsalt spiller i Premier League. Jeg tror nu godt, at Ankergren får et par kampe :-) Derudover har Leeds - så vidt jeg husker - lukket flest mål ind af alle hold. :-)
De ligger hvert fald til nedrykning lige pt.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Det kunne være fedt nok  Han er et stort talent! Gogo get him!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dingenoderjavs
|
|
så har vi også en til højrebacken og endnu en gardering i midterforsvaret .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Det kunne være fedt nok  Han er et stort talent! Gogo get him! Rettere sagt han var et stor talent.. han er bar endnu en i rækken af danske talenter som mister gnisten ved at flytte for hurtigt til udlandet.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mini90
|
|
Kunne være godt. Vi har jo set ham spille både venstre og højre back. Så jo? Jeg synes absolut vi skulle hente ham.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dingenoderjavs
|
|
Rettere sagt han var et stor talent.. han er bar endnu en i rækken af danske talenter som mister gnisten ved at flytte for hurtigt til udlandet..  så lad os da få ham alligevel, han har jo vist et højt niveau før, så mon ikke han kan endnu en gang.,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|