home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1230 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2713 2714 [2715] 2716 2717 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4216020 gange)
-Benja-
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40710: 10 Apr 2014, 19:16 »

Suuuuuuune Blom i den nye bestyrelse! Stor respekt herfra!

Velkommen til de nye folk, og stor tak til Aldo og co.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #40711: 10 Apr 2014, 20:25 »

En hver klub med respekt for sig selv giver fandme ikke 4millioner pund for Makienok. Jeg er Brøndby fan, men ser ham også hver gang på Brøndby stadion og kan se hvor dårlig han egentlig er. Personligt kan jeg ikke se det store i ham, hvis vi kan få over 10 skal vi være glade Smiley
Manden har selvfølgelig nogen spids færdigheder, men synes han er alt for ringe med bolden. Glæder mig til vi får en angriber som bare har noget teknik.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #40712: 10 Apr 2014, 20:34 »

Suuuuuuune Blom i den nye bestyrelse! Stor respekt herfra!

Velkommen til de nye folk, og stor tak til Aldo og co.

Bare så du ved det, er ikke diretør sune fra fmfreaks! Kun Sunbao der fortjener en plads i Brøndbys bestyrelse... han kunne drive klubben helt selv!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Anfield Road
Manager

« Svar #40713: 10 Apr 2014, 20:37 »

Kunne være fedt med Sunbao i bestyrelsen.

Du har mine...30 stemmer, Sune crazy

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Zone 43
Manager

« Svar #40714: 13 Apr 2014, 00:08 »

Ålborg i aften!

Vi har intet at tabe og det tror jeg vil være til vores fordel. Hradecky er i storform, Boulahrouz er tilbage og generelt er skadeslisten blevet mindre på det seneste og vi har haft meget stolpe ind gennem foråret, selvom spillet har været noget skidt. Jeg finder det langt fra utænkeligt, at vi kan hive point med hjem, selvom det vel nok bliver den sværeste kamp i sæsonen.

Jeg håber at Almebäck får genvalg på backen, for han leverede en solid, defensiv indsats sidst mod Esbjerg. Det bliver der også behov for i aften. Holst har dog været i en god form/udvikling gennem foråret, og jeg kan godt se ham på (den defensive)midtbanen sammen med Ørnskov, mens Kalle får en mere offensiv rolle på midtbanen.
Hradecky; Almebäck, Boulahrouz, Albrechtsen, Durmisi; Holst, Ørnskov, Kalle; Nunez, Makienok, Szymanowski.

En hver klub med respekt for sig selv giver fandme ikke 4millioner pund for Makienok. Jeg er Brøndby fan, men ser ham også hver gang på Brøndby stadion og kan se hvor dårlig han egentlig er. Personligt kan jeg ikke se det store i ham, hvis vi kan få over 10 skal vi være glade Smiley
Manden har selvfølgelig nogen spids færdigheder, men synes han er alt for ringe med bolden. Glæder mig til vi får en angriber som bare har noget teknik.

Vi kan nok godt hurtigt blive enige om, at der er forskel på Makienok fra sidste sæson og så til denne sæson, men jeg synes at det virker lidt i overkanten, det du skriver. Udover at have været en del (små)skadet, skulle vænne til et system, han langt fra passer 100% ind i, så tror jeg den mest væsentlige forskel, er, at de øvrige offensive spillere ikke har taget de mange løb omkring ham, som sidste sæson, hvor han havde energiske spillere som Antipas, Rommedahl og Stryger.

Derudover skal man huske på, at han alt andet lige er suveræn topscorer hos os, og generelt er med i mange af mål og chancer vi tilspiller os.

Nuñez er langt fra klar til at tage over. Virker langt fra som en spillertype der er forvænt med at lave masser af mål. Zohore er selvfølgelig heller ikke ligefrem brandvarm, så vi må nok tilbage til de gode gamle dage hvor vores angribere højst kan ramme målet 5 gange pr. sæson. Men for £4 mio. havde jeg nok taget den.

116 minutter fordelt på 4 kampe er ikke meget tid at vurderer ham på. Jeg synes dog på, den noget tynde, baggrund, at han ligner lige netop den type som Thomas Frank ønsker at have oppe foran - god til at deltage i opspillet, finde de rigtige rum i og udenfor feltet bl.a. Hvor stor en torjäger han måtte blive kan kun tiden vise.
Zohore bliver nok næppe, med mindre Fiorentina sænker deres priskrav markant, så Per Rud og Flemming Berg skal nok allerede i gang nu med lede efter en offensiv spiller.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #40715: 13 Apr 2014, 00:46 »

Point i Aalborg. Kom glad.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

DeBuur
Manager

« Svar #40716: 21 Apr 2014, 20:52 »

Opstemt sådan sejr i dagens kamp mod AGF og point tab til FCK.... sådan skal en mandag være  Opstemt

YNWA

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #40717: 21 Apr 2014, 23:37 »

Lækkert med tre point i dag, resultatet i siloen kunne næppe have været bedre. Vi halede ind på fck, samtidig med at vi distancerer efb yderligere. Klasse mandag. Sejre over agf bliver man aldrig trætte af og hold nu op hvor var deres fans tamme i dag. Hørte dem en enkelt gang.

Vil da også gerne lige rose Kalle, Nunez og Hjulsager. Alle tre var aldeles fremragende i dag, specielt Hjulsager imponerer mig i dag. Sublim kasse og et fantastisk oplæg fra Nunez. Kalle - ord er overflødig - han er bare klasse.

miKL
Lilleputspiller
*

« Svar #40718: 25 Apr 2014, 14:39 »

Hej alle. Jeg vil gerne købe billetter til Brøndby - FCV men kan man gå købe det online? Kan man ikke reserver billetter også betale kontant når man kommer derhen søndag?

Ariana Grande
Manager

« Svar #40719: 25 Apr 2014, 14:42 »

Hej alle. Jeg vil gerne købe billetter til Brøndby - FCV men kan man gå købe det online? Kan man ikke reserver billetter også betale kontant når man kommer derhen søndag?

Du kan købe billetter her, men skal også betale med det samme.

DeBuur
Manager

« Svar #40720: 27 Apr 2014, 20:59 »

ticked off satme ikke tilfreds med dagens resultat - det var en kamp vi bare skal vinde hvis vi vil med i top 3 arggh

YNWA

Zone 43
Manager

« Svar #40721: 27 Apr 2014, 22:22 »

Svært at være uenig, og generelt meget skuffende at der kun hentes 2 point hjemme mod dem. Jeg vil dog mest hæfte mig ved det positive fra kampen; at vi viser moral (igen) og vender 0-2 til 2-2, og at vi har fået gang i Nunez, der meget vel kan blive vores joker her til sidst.

Defensivt er der stadig en del at arbejde med, vi giver simpelthen for meget væk. Midtbanen bliver også nemt overspillet, synes jeg, forhåbentlig kan det hjælpe på det at stille med Ørnskov og Phiri på den centrale midtbane i de kommende kampe, og så en lidt friere offensiv rolle til Kahlenberg.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Anfield Road
Manager

« Svar #40722: 27 Apr 2014, 22:55 »

Er jeg den eneste der synes, det er taktløst af Thomas Frank at sætte Daniels Stückler ind til sidst? Synes det er fair nok at man gerne vil give debut til en ung gut på hjemmebane, der kan blive den yngste debutant nogensinde og alt det der, men mon ikke det havde været lidt federe med lidt mere end et halvt minut og en halv boldberøring?

Så lad da drengen vente en uges tid eller to, hvor man evt. har plads til at give ham 10 minutter i stedet for.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #40723: 27 Apr 2014, 23:43 »

Er jeg den eneste der synes, det er taktløst af Thomas Frank at sætte Daniels Stückler ind til sidst? Synes det er fair nok at man gerne vil give debut til en ung gut på hjemmebane, der kan blive den yngste debutant nogensinde og alt det der, men mon ikke det havde været lidt federe med lidt mere end et halvt minut og en halv boldberøring?

Så lad da drengen vente en uges tid eller to, hvor man evt. har plads til at give ham 10 minutter i stedet for.

Det virkede meget mystisk, at skifte en angriber for en angriber, i tillægstiden hvor man skal jagte et mål

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #40724: 28 Apr 2014, 00:56 »

Jeg tror den indskiftning var planlagt lige fra kampens første fløjt af, bare for at give manden debut. Jeg synes også det er utrolig underligt.

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Sider: 1 ... 2713 2714 [2715] 2716 2717 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010