home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1320 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2712 2713 [2714] 2715 2716 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4216391 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40695: 07 Mar 2014, 09:29 »

okeakpoveta‏@okeakpoveta·10 min.
IF There'S Two Girls In The Profile Picture, The Account Belongs To The Ugly One.  True Or False?Huh

Savner OKE OKE OKE

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

DeBuur
Manager

« Svar #40696: 09 Mar 2014, 19:04 »

Opstemt storartet, fremragende.... genialt - Brøndby på vej mod top 3  Thumbs Up

Sådan skal der spilles og sikken en stemning - damm kan vi holde det niveau på hjemmebane fremover så ser det meget lyst ud - ville have givet alt for at være på stadion idag.

YNWA

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #40697: 09 Mar 2014, 20:42 »

VESTEGNEN!!!!!

Vild dag på stadion. Kærlighed til jer alle.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller

« Svar #40698: 09 Mar 2014, 22:37 »

FUCKING FED DAG PÅ SYDSIDEN !!!! GUUUUUUL OG BLÅÅÅÅÅÅÅ !!

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Zone 43
Manager

« Svar #40699: 10 Mar 2014, 17:43 »

Savner OKE

Chefen. Cool

Fremragende kamp i går, jeg var virkelig imponeret over den indsats, der blev lagt for dagen. Der blev ikke sat mange fødder forkert. Lad endelig den flotte start, såvel spillet som pointhøsten, fortsætte.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #40700: 20 Mar 2014, 08:22 »

Ledelsen af det nye Brøndby præsenterer et stort underskud I Brøndby http://www.bold.dk/nyt/Broendby-Ingen-planer-om-nye-emissioner

Jeg kan glæde mig over at Brøndby ikke planlægger yderligere kapital udvidelser.. men jeg ville gerne se lidt mere aktion i forhold til at få driften til at hænge sammen.. herunder at der bliver signet en hoved sponsor - godt nok har vi 105 millioner i kassen... men de kan hurtigt blive væk hvis de skal dække et drift underskud på 40 -50 millioner i 2014.

Underskuddet i 2013 og her et forventet underskud i 2014 er forventet, men skal Brøndby tilbage på toppen så kræver det en økonomisk plan som sikrer overskud... uden det er vi fortabt og vil forblive en midter klub som måske pekaer hvert tiende år... og det er og bør ikke være målet i Brøndby.

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #40701: 30 Mar 2014, 19:00 »

Opstemt 3 point - sådan skal det være dejligt at vi ikke længere er fanget i bunden  Opstemt

YNWA

-KNM-
Manager

« Svar #40702: 30 Mar 2014, 22:44 »

Det bliver godt nok svært mod Esbjerg, hvis vi ikke finder en midtbane med lidt flere muskler og færre dumme boldtab. Forhåbentligt kan Ørnskov hjælpe lidt på musklerne.

Dog imponerende, at Phiri vinder så mange fysiske dueller.

Anfield Road
Manager

« Svar #40703: 03 Apr 2014, 18:51 »

So...Jim Stjerne Hansen stiller altså op til bestyrelsesvalg d. 10. Hvad så med at han tager Lars Berendt med på en fri, nu vi er igang?

Selv Per Bjerregaard vender sig i afsky.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Zone 43
Manager

« Svar #40704: 07 Apr 2014, 15:59 »

Jeg er heller ikke den store tilhænger af Jim Stjerne, men jeg kan nu godt se idéen i at hive ham ind, for efter rigtig mange år i DBU må han alt andet lige have sig et kæmpe netværk i såvel dansk som internationalt fodbold, hvilket kan udnyttes. Det må være den primære grund til at hive ham ind.

Jeg priser mig desuden lykkelig for, at vi har ligaens, med afstand, bedste keeper. At vi overhovedet er spil til medaljer kan vi i allerhøjeste grad takke ham for.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #40705: 07 Apr 2014, 16:54 »

Ledelsen i Brøndby har bare at få skaffet penge til at gennemføre vores tilbagekomst til toppen af superligaen - vi har de bedste fan - vi har et fint stadion - vi har en tradition - vi har en ualmindelig spændende trup med rutinerede kræfter og flere unge spillere med potentiale til at udvikle sig og på et tidspunkt komme videre til udlandet og det er den vej Brøndby skal - vi skal hele tiden have spillere som er så gode at de er bobler til landsholdene.

Thomas Frank har formået at udvikle holdet i en positiv retning og hvordan bliver det så ikke når der hentes lidt nyt blod ind til sommer.... men det kræver ro på ledelses gangen og penge i kassen  Peace

YNWA

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #40706: 07 Apr 2014, 16:59 »

Jeg er heller ikke den store tilhænger af Jim Stjerne, men jeg kan nu godt se idéen i at hive ham ind, for efter rigtig mange år i DBU må han alt andet lige have sig et kæmpe netværk i såvel dansk som internationalt fodbold, hvilket kan udnyttes. Det må være den primære grund til at hive ham ind.

Jeg priser mig desuden lykkelig for, at vi har ligaens, med afstand, bedste keeper. At vi overhovedet er spil til medaljer kan vi i allerhøjeste grad takke ham for.

Glæder mig til at se hvad der sker den 10 april, altså Torsdag.
Umiddelbart havde jeg troet på, at Jim Stjerne var blevet hevet ind for at redde "samarbejdet" med DBU og måske vende tilbage til den gamle TV-aftale. Aldo sagde dog i går, at alle i bestyrelsen havde været aldeles enige i, at man ønskede at finde en anden TV-aftale. Jeg glæder mig til at se hvad Jan Bech og hans team finder ud af.
Specielt Krarup er jeg spændt på, tror muligvis han kan være nøglen til en hovedsponsor.

Helt enig mht Hradecky. Han er en fantastisk keeper og har reddet vores røv flere gange i den her sæson. Han skal virkelig ramme niveau på Søndag, hvis vi skal have point tror jeg. Det bliver en spændende kamp, glæder mig allerede.  Thumbs Up

Anfield Road
Manager

« Svar #40707: 07 Apr 2014, 17:41 »

Tror du har fat i noget sebbe, hvad angår hovedsponsor. Lad os håbe, der er nogen der bidder på krogen nu hvor Aldo forlader bestyrelsen. Aldo er en uhyre snedig forretningsmand, men det skal ikke være nogen hemmelighed at hans fortid måske har haft en afskrækkende effekt på potentielle sponsorer.

Godt nok ser likviditeten langt bedre ud end sidste år på denne tid, men en hovedsponsor er bare et must for en topklub. Ellers kommer der ingen penge i kassen.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Zone 43
Manager

« Svar #40708: 10 Apr 2014, 14:56 »

http://www.express.co.uk/sport/football/469385/Crystal-Palace-in-for-Brondby-star-Simon-Makienok
For £4 mio. slår du til, Per Rud. Forhåbentlig er Nunez klar til at tage over, ellers må vi hente Oke hjem. Hævet Øjenbryn

- Daniel Agger.

Anfield Road
Manager

« Svar #40709: 10 Apr 2014, 17:04 »

Nuñez er langt fra klar til at tage over. Virker langt fra som en spillertype der er forvænt med at lave masser af mål. Zohore er selvfølgelig heller ikke ligefrem brandvarm, så vi må nok tilbage til de gode gamle dage hvor vores angribere højst kan ramme målet 5 gange pr. sæson. Men for £4 mio. havde jeg nok taget den.

Sider: 1 ... 2712 2713 [2714] 2715 2716 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010